Mégis mit történik?

2.6K 42 0
                                    

Másnap a suliban Lisaval amikor beértünk láttuk hogy mindenki beszél a folyosón..
Oda mentem Carterhez ő az egyik legjobb fiúbarátom.

-Hallottátok hogy mi lesz a hétvégén ?-kérdezte Carter
-Pont ezért jöttünk miről van szó?- kérdeztem
-Danielnél lesz buli lesznek gólyák is
- Na téged is csak a friss hús érdekel.
Tudni kell hogy Carter nagyszerű barát, de lányok terén sose talál valami normálisat és beéri egy kavarással.
-Emily menjünk légyszi-mondta Lisa
-Nekem nincs kedvem most tanulnom is kell
-Légyszives utána egy hétig hozok neked reggelit és fizetem a benzint-nézett kiskutya szemekkel rám
-Rendben-nem tudtam ellenállni a legjobb barátnőm kívánságának
-Szuper imádlak Em
-Majd oda jött Josh, Alex, Martin ők is az ivós társaságunkba tartoznak a többiek még nem jöttek be a suliba lógtak ahogy szoktak.

Már nagyba tervezték hogy milyen piát vegyünk, ki kire próbál majd ráhajtani.
Mi Lisaval csak nevettünk. Megbeszéltük hogy találkozunk a házunknál 7:00-kor mivel én lakok közelebb. Lisa átjött hozzám 5:00-kor
elkezdtünk énekelni,közben pizzát ettünk és táncoltuk. Majd jött a smink nekem füstösebb, Lisának púder színű lett egészen szépre sikerült , piros rúzs sem maradhatott el. Felvettem egy kockás nadrágot amiben jól érzetem magamat és hozzá és egy kivágott lila felsőt. Lisa egybe ruhát vett fel ami szoknyás volt,olyan szépen kiadta az alakját. Mindig is irigyeltem ezért. Sose voltam magammal megelégedve. Éppen hogy készen lettünk csengetnek , leszaladok a lépcsőn kinyitom az ajtót, megjöttek a barátaink vagy 20 ember , még szerencse hogy csináltunk muffint hoztunk piát. Beszélgettünk egy kicsit a konyhában, majd elindultunk kocsival a buliba. Nem tartott 20 percnél többnek az út. Persze haza hogy jutok jó kérdés.
Megérkeztünk teli volt a ház emberekkel még az udvaron is,pedig csak 7:00 óra volt.
Szétszóródtunk a többiekkel és már láttam hogy Carter talált lányt magának.

-Ez gyorsan ment mondtam magamban
-Mi ment gyorsan- kérdezte a hátam mögött egy suttogó hang mire megfordultam James volt az.
-Hangosan gondolkoztam amúgy meg minek hallgatózol nincs jobb dolgod?
-Most hogy mondod megyek is valami csajt keresni.
-Nehogy pihenjen a lompos-mondtam nevetve
-Soha nem szokott-mondta közben kacsintva
De utálom az ilyen fiúkat még jó hogy messziről elkerülöm.
Összeségében 2 óra hamar eltelt sokat táncoltam, ittam, sörpongoztunk, majd Lisaval szokásosan berúgtunk, éppen kint ültünk a lépcsőn amikor Lisa elment egy sráccal, majd  egyedül maradtam olyan hajnali 1 óra lehetett mikor valaki leült mellém..
James volt az...

Te kellesz szenvedéllyelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora