Capitolul 12

53 4 0
                                    

Flame ma apuca de jachetă si incepem sa ne desprindem de la sol. Yui zboară pe lângă noi, facand tumbe in aer. Insula pe care se afla Cristalul Lacryma este destul de sus, in comparatie de locul unde am pornit si unde suntem acum. Cerul era colorat in mii si mii de culori, iar apa ce nu asculta de gravitație, ne stropea mai mereu cand treceam pe langa o alta insulă. Trecuse deja mult timp. Cred ca am si adormit in timpul zborului lin. Flame, parcă devenea din ce in ce mai puternic si mai rapid, parcă facandu-si griji că n-o să-i salvăm. Dar cu cat devenea el mai rapid, cu atat eu deveneam mai obosită. Am adormit.

Cand am deschis ochii eram tot in zbor, parca nici nu mai trecuse timpul. Yui se oprii pe o insulă.

-Flame, ar trebuii sa faci o pauză. O vei seca de puteri.

-Da, ai dreptate "ma lasa pe sol"

-Ei bine, "stomacul imi chioraie" sa mâncăm!

Scot din rucsac tot ce-am luat: Paine, Carne, Legume si fructe. Mâncăm un sfert din toata cantitatea imensa de mancare, iar Yui împachetează totul si ia rucsacul in spate.

-Sa continuăm! "Spuse Yui la cativa metri deasupra noastră "

Flame ma ia de jacheta si incepem sa zburăm. Mult mai repede decat ca la inceput, cred ca rucsacul e de vina. Disting forma cristalului si... Uite-i!! Cei din ghilda se vedeau prinși in acel cristal. Imi pot da seama foarte care din ei este. Flame incepe sa zboare mult mai rapid si incepi sa intind mainile. Prind coltul insulei!! Cu forta mea din maini il ajut pe Flame sa ma ridice. Calc pe acea insulă, speriată de fel, si ma holbez la cristalul care e de șapte ori mai mare decât mine si-mi ia cam 15 minute sa-l inconjur. Pun mana pe el si simt cu magia prietenilor mei se afla acolo. Deschid gura. De nicaieri trei plase apar si ne prind pe noi toți. Un gaz de adormire intra in atmosferă...

Unde sunt?? Ma ridic amețită de pe podeaua rece si ma uit peste tot. Sunt inr-o celulă. Ma apropii de gratii. Sunt singură. Imi strecor privirea si îi observ pe Flame si Yui adormiți pe podeaua dintr-o altă celulă.

-Te-ai trezit... spuse o voce cunoscută.

Privirea mi se fixeaza pe sursa vocii. Acea persoană semăna cu Erza izbitor de mult. Tac.

-Judecata ti se apropie, zâno! Regina a decis ca tu să mori diseară!!

Nu era Erza. Semăna cu ea, dar nu era Erza! Modul de vorbire se asemăna izbitor de mult cu a lui Haru, dar el n-accepta ordine de la nimeni. Roșcata se îndepărta de celula mea si - și mută privirea spre ce-a a partenerilor mei. Isi scoate lancea si o taie pe Yui la deget. Mult sange îi curge de-acolo. Ea isi retrage sulita si icepe sa pipăie locul ud de sânge.

-Inca mai e in viață, murmură ea. Dar nu pentru mult timp... Magia ei ne va ajuta pentru mult timp, iar pielea lui e buna pentru armuri super-puternice!

Ea plănuiește... Sa-i omoare? Serios acuma, ce are universul cu mine? N-o da nu-mi spune ca exista si un Haru aici care vrea sa ma omoare... Nah, doar imi imaginez eu prostii... Dar totuși cum scap din acest loc? Poate cu magie? Cand pleacă acea Edo-Erza...?!? Daca n-ar mai fi aici...
BOOOM

Ce s-a auzit? Imi ridic privirea si-l vad pe Natsu cum, ca de obicei, distruge cladirea... Edo-Erza fuge de lângă celule si dispare. Rozaliul se apropie de ele si le sparge lacătul, astfel reusesc sa ies din acel loc. Natsu se uita un pic cam ciudat la celula in care se afla Yui si Flame in timp ce eu ii dau palme zanei ca sa se trezească. Rozaliul își țintește privirea pe dragon. Intr-un final Yui se trezește la viață.

-Unde suntem?!?? De ce suntem intr-o celulă? Yuki, ce ai mai furat?!??

-Cum adica ce-am mai furat? "Privire nervoasă " in plus n-am mai furat si in al doilea rând ar trebuii sa plecam.

Il iau pe Flame in brate si Yui ma ia pe sus. Natsu si cu mine reușim să scăpăm din acel loc. Ne îndreptăm spre o insulă mare pe care se afla o clădire in forma de copac, unde se zărea semnul ghildei noastre.

-Yui... Ce a patit Flame?

-Si-a folosit multa putere magică si acum e extenuat. Dar de obicei își revenea până acum. Natsu, sa ne oprim.

-S-a intamplat ceva?!?

-Nu-ti fa griji, Flame are o problemă... Se pare că e rănit grav... Si rece.

-Cum adică e rece?!? E mort?

-Nu, aproape... Oricum trebuie sa-l vindec repede, până nu se agravează.
-Ce a pățit?
-Ei bine... a fost ranit de o arma anti dragoni deci de aceea l-a ranit asa de tare.
-Cat o sa dureze? "Întreabă Natsu "
-Nu prea mult... Cred... Sper doar sa reusesc sa-l salvez...
-Stai, vrei sa spui ca nu o sa poti sa-l vindeci?? Dar...
-Va fi greu. A fost ranit de o arma anti dragoni, atata tot... Ei bine, e o rana un pic cam grava dar, voi reusi. Sper... Sa mergem in Extalia, macar acolo vom fi in siguranță.
-Dar nu acolo era Regina? "Intreba Happy"
-Ba da. Daar, regina nu ne va face rau.
Natsu il ia in brate pe Flame iar Yui ma apuca de bluza. Incep sa ma ridic deasupra pamantului. Ei bine, sper ca Flame va fi bine...

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum