~La ghildă (sau la ce a rămas din ea), in același timp cu capitolul 18~
-Zeref, ce vrea E.N.D de la Yuki?!
-Din câte am aflat, vrea s-o facă de partea lui...
-De ce?! "Intreba intr-una Yui"
-Pentru că are potențial pentru lumină dar si de intuneric...
-Dar-
-Uite ce e, zâno! "Tipa Zeref la Yui" Ce nu înțelegi că Yuki devine din ce in ce mai rea acolo si tu in loc sa facem un plan, tu-tu-tu pui întrebări ce nu-si au rostul!
-Zeref, stai calm "spuse Flame" Vom face un plan si gata, dar tot trebuie sa știm ce vrea de la ea!
-Ai dreptate "isi lasă Zeref capul in jos" Ai dreptate...
-Dar pentru ce l-ar ajuta
transformarea ei? "Intreba, iar, Yui"-Pentru a reuși să rămână in viață. Doar eu si Yuki il putem înfrânge si sa-l sigilam, dar doar împreună. Dar dacă o are pe Yuki de partea lui, eu chiar pot sa mor... Asta înseamnă, pe scurt, ca vrea să fie nemuritor.
-Care e slăbiciunea lui?
-Lumina, din câte imi amintesc... Hehe, l-am creat din cauza ca am fost nervos cand am aflat ca Mavis voia sa ma sigileze, si mdea, nu ma așteptam să mai rămână, tinand cont ca acuma n-ar exista...
-Poate fiindcă a facut de-atunci o legatura cu Yuki si a folosit-o pentru a-l tine in viață pentru o perioadă de timp...
-Yui, la ce te referi cu asta?? "Intreba Flame." N-am simtit nimic întunecat din partea ei, pana să mergem in Edolas.
-Tu nu, dar eu cam da... De cand am intalnit-o la lac. Am simțit ca are o aura întunecată, neînsemnată, ce s-a agățat de ea. Cand i-am aflat povestea, am crezut ca e din aura ta magică... "arata spre Zeref" Dar când l-am vazut prima oară pe E.N.D stand deasupra patului ei mi s-a parut foarte dubios. Dar dupa a venit Flame si am uitat...
-Deci de-asta! Nenorocitul... Ar trebuii sa facem un plan, dar nici macar nu stim unde se află...
-O pot adumelca! Doar am un simt al mirosului foarte bun! "Spuse Flame"
Flame isi ia zborul. Se îndreaptă spre locul bataliei dintre Yuki si Haru, fiind ultimul loc in care Yuki a mai pus piciorul. Nu după mult timp, cei trei ajung acolo. Nu era nimic. Doar niste ruine, distrugerile provocate de lupta aceea.
-A fost o lupta aici... Simt aure magice... Haru si Yuki s-au luptat aici! "Spuse Zeref"
-Si-acum? "Intreba Yui"
-Urma se termină aici... Imi pare rău că nu am putut fi de ajutor... "spuse Flame"
-Yui, n-ai vreo rudenie ce ne-ar putea ajuta?
-Uh, nu prea sunt multe zane pe-aici... Ia stai! Acolo e un lac! O sa încerc să vorbesc cu o zâna de apă. Voi stați aici.
Yui pleaca spre lac si se aruncă in el. Zeref se aseaza pe iarba si meditează. Flame se uită la el, dar un fluture ii captează atenția. " Sper ca Yuki sa fie bine... Sper sa nu devină un monstru ca mine... " își spuse Zeref. Acesta se ridică si porni spre lac.
-Hei! "Striga Flame la el" Yui a zis sa ju mergem acolo!
-Eu mă duc.
Zeref ajunge la lac. "Cum credeam, Selly a fost aici... ". Ia un pic din apa si se uită la ea. O pată neagră se ivește in acel mililitru. Isi fixează privirea spre lac. Acolo se afla o pata neagră, dar care avea si miros de sânge. "Haru a folosit un portal chiar pe apă. Dar ce e cu sângele acela?". Se arunca in apă si înoată pana acolo. Nu trăia nici macar o planta acolo. Sangele era proaspăt, semn ca bătălia fusese nu cu mult timp in urma. "Atunci cand am ajuns la ghildă! " Petele de sange erau ale lui Yuki. Sangele isi schimba culoarea spre un rosu mult mai inchis. "O, nu! Trebuie sa ajung acolo repede! Dar unde e-" Gandurile ii sunt întrerupte de un tipat. Iese din lac si il vede pe Flame cu Yui in brațe, aceasta avand bratul vânăt.
-Zeref... E.N.D ... a folosit... un portal... Șarpele... de care povestea Yuki... m-a muscat...
-Flame, trebuie s-o duci pe Yui la ghildă, Makarov va gasi un leac pentru asta. Sper...
Flame isi lua zborul numaidecât. Zeref se intoarse la pata întunecă din lac. Se taie. Lua o picătură din apa neagra cu sângele lui Yuki si o contopi cu sângele lui. Recită o vrajă antica, folosind o limba antică. Acesta este scos din apă, talpile atingând apa. Un cerc sângeriu ii apare la picioare. Intinde mana spre față si ii este acoperită de flăcări negre. Desenează un cerc de foc in față.
-Portario aperus!
Un portal se deschide. "Yuki, vin sa te salvez". Zeref intră in el, gândindu-se nonstop la faptul că trebuie s-o salveze pe Yuki. Acesta ajunge in locul unde era ținută in lanțuri. Observă petele de sânge. Privește in camera întunecată. Nu vede nimic. Dintr-o parte a camerei, se aud țipete.
-Lasa-ma in pace, monstrule!
Zgomote de luptă. Flacari mai exact. Era o bătălie intre Yuki si Haru. Zeref alearga spre sursa tipetelor si se loveste de ceva metalic. Era o ușă. Reușește să o deschidă. Dar ajunse prea târziu. Yuki pierduse din nou lupta si era prinsă cu lanțuri întunecate. Întunericul ii intra in vene si se indrepta spre inimă. Parul începe sa i se facă negru ca pana corbului. Doar la rădăcini se mai vedea vesela culoare roz ce o caracteriza. Zeref se duce langa ea si o luă in brațe.
-Yuki...
-Muahaha! Ai ajuns prea târziu, Zeref! "Se aude vocea lui Haru din funda" Acum e a MEA!
CITEȘTI
Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")
FanfictionToti stim despre Yuki, adolecenta care a reusit sa tina in frau unul dintre cei mai rai magicieni, Zeref. Dar partea nasoala pentru ea este ca el i-a furat inima si-acum prinsa in lumea cu magia, incearca sa-l gaseasca, fara ca prea multa lume sa st...