Capitolul 17

45 3 0
                                    

~In timpul luptei, la ghilda~

-Nu-mi vine sa cred! Yuki a fost posedata de E.N.D din Edolas?! Cum se poate asa ceva?! "Tipa Yui"
Inafara de tipetele zanei, nu se mai auzea nimic in ghilda. Era liniște. Yui zbura de colo-n-colo si tipa. Vocea ei cristalina devenea o arma mortala contra câinilor. Flame se apropie de geam. Se uita la cear si vazu ceva foarte ciudat. Parca o lupta intre bine si rau se dadea in acel moment, judecand dupa norii cei cenusii, chiar negrii si cei albi. Zgomote se auzeau de-afara. Erau voci ale unor persoane. Flame isi lasa privirea si vazu mai multe persoane. Un grup format de cinci oameni, toti fiind băieți. Privirea i se intalnii cu a unui baiat legat. Un fior rece ii trecu pe sirea spinării. Se indeparta cu spaima de geam.
-Flame, ce s-a-
Usa se deschise brusc. Grupul de cinci baieti intra in ghilda. Yui veni in fata lor, avand la spate pregatit un pumnal. Maestrul ii masura pe toti, dar ca si Flame, il recunoscu pe cel legat, dar reusi sa-si potoleasca izbucnirea. La randul ei, Yui se uita la toti cei cinci pe asamblu. Doar cel legat ii se parea familiar.

-Fairy Tail! Stim ca aveti pe această fata! "Arata o poza cu Yuki"

Fata in fata cu Yui se afla singurul blond dintre cei cinci, cu poza lui Yuki in mana. Parul era tepos si statea in toate părțile. Pe față avea o cicratice deasupra ochiului, dar in rest parea normal. Purta un tricou ce-i lasa pătrățele la iveală si niste pantaloni. Ce-i atrase atentia lui Yui era simbolul neobisnuit de pe umarul blondului.

-Ghilda Fairy Tail, sunteti arestati in numele consiliului daca nu predati aceasta fata! "Spuse alt baiat ce avea ochelari" Reprezintă un pericol prea mare pentru Fiore si trebuie omorâta imediat!

Cel cu ochelari isi fixa privirea asupra lui Yui si dupa asupra maestrului. Un altul ii puse mana pe umar. Erau îmbrăcați la fel, acestia avand un alt semn ciudat pe haine. Parea a fi o uniforma militara alba cu capa. Ochelaristul avea o coada de cal, in schimb celalalt avea freza nearanjata si nu purta ochelari.

Pupilele celui legat se micșorasera, semn ca stia cine era fata cea căutată. Pe chipul lui intunecat, o fata trista i se citea... Ochii lui cei negrii aproape i se umpleau de lacrimi. Parul cel negru il ajuta in a ascunde acest lucru.
-Am adus acesti doi Dragon Slayers din Sabertooth care vor executa uciderea. Unde este acum?
-Si ma rog, de ce v-as spune?! "Tipa la ei Yui"

Flame se afla ascuns in spatele barului. Chiar dacă era un dragon puternic, tot ii era frica de cei cu magia de Dragon Slayer. Maestrul coborî de pe scaun si se adresă spre baiatul cu ochelari.

-Nu va v-om da un membru al familiei Fairy Tail.
-Asta e decizia ta finală, Makarov?
-Da.
-Bine atunci. Sting, Rogue, desfaceti lanturile si enervati-l.

Rogue era partenerul blondului ce avea acelasi semn pe brat. Avea ochii rosii, iar parul negru ii acoperea un ochi. Capa cea neagra ii oferea un aer misterios. Cei doi desfacusera lanțurile. Băiatul căzu la pamant. Se vedea cat de chinuit era. Sting ii pune piciorul pe spate si ii ridică capul

-Hehe, nu vrei sa devii un ratat dupa ce erai cel mai puternic magician, Zeref.

La auzul acestui nume, Flame se ascunse intr-un dulap. Maestrul nu era deloc surprins, semn ca a mai trecut prin asta inca o data. Dar Yui, era cea mai mirata dintre toti. Ea stia ca Zeref a fost omorat in Edolas de catre E.N.D-Yuki. Dar atunci cum de e in viață? Cum de a pus chiar consiliul mâna pe el?

-Haide gunoiule! "Ii da drumul capului si ii pune un picior pe fata" Doar nu vrei ca acea fata sa pățească ceva! Noi stim cat iti e de draga acea fata, chiar dacă nu inteleg ce vezi la o
amatoare ca ea!

-... Nu... spune... nimic... de... Yuki!
-Hehe "râde Sting" totul va fi atât de amuzant! Doar pentru o fata ca aia!

O aura întunecată începe sa se formeze in jurul lui Zeref. Ochii i se fac din ce in ce mai roșii. Sting este aruncat de o unda de soc si se loveste de peretele ghildei. Zeref se ridica in picioare si isi fixează ochii sangerii spre cei patru care l-au legat.

-Aveti curajul sa ma infruntati?!

Patru flăcări ii apar in mana. Fețele atacatorilor se fac din ce in ce mai palide, iar un zambet malefic ii apare pe chipul lui Zeref.

-Imi place să mă joc cu sufletele muritorilor. E atat de... Relaxant!

O aura puternică dărâmă toate obiectele din ghildă, Makarov, Yui si Flame fiind pusi la podea. Zeref distrugerea totul. Ghildei ii slabea incetul cu încetul structura, ajung sa se dărâme. Zeref, inchide palma in care se aflau cele patru flăcări, iar Rogue, Sting si cei doi din partea consiliului mor. Se intoarce spre Yui. In spatele ei apare si maestrul, gata de lupta. Un zambet malefic ii apare pe fata lui Zeref.

-Acum voi urmați!

Flacari negre il inconjurau. Acesta il atacă pe Makarov, dar Yui ii blochează atacul , primind foarte multe daune. Zana zacea la pământ, aproape inconstienta. Reuseste intr-un final sa se ridice si isi avanta pumnalul spre magicianul negru, arma fiind inconjurata de lumina. Dar lui Zeref nu-i pasa de atacul zanei, acesta atacand haotic. Usa dulapiorului se deschide si din el țâșnește o raza de foc. Aceasta se apropie de Zeref si il prinde de maini.

-Calmeaza-te! "Țipa Flame la urechea lui" Asa n-o s-o salvezi pe Yuki!

Ochii lui Zeref recapata culoarea cea neagră. Zana reușește sa-si opreasca atacul, aceasta facand o saritura, ajungand langa ei si ajutandu-l sa-si revina pe Zeref. Maestrul il privea dezamagit, dar acesta intr-un final ii zambii. Ii pune mana pe umar.

-Pana la urma o gasim pe Yuki. Doar e parte din familie. La fel ca tine.

Zeref incepu sa plângă. Nu-si putea imagina cum de-a putut omorî patru persoane nevinovate. Chiar atat era dragistea pentru Yuki, ajungand sa faca orice ca s-o salveze? Dar, trebuie sa scape si de E.N.D ca s-o poata salva.

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum