Ma dezlipesc brusc din bratele somnului… Oare cat am dormit? Ma uit la ceas si vad: 7:20. Am intarziat!!!! Ma ridic din pat, imi iau repede hainele pe mine si-ncep sa alerg spre gara. Nu era nimeni. Trenul urmator era peste 3 ore. Trenul de la 7:00 se duce spre… spre… spre… Ce scrie aici? Zici ca a scris un copil de cativa ani.. Dar zice ca e a doua statie. Sa o luam pe sine. Incep sa merg incet si cu mainile in buzunare. Am cam vreo 30 de km de parcurs. Yui apare in spatele meu si ma-ntreaba:
-Ai dormit prea mult?
-Da. Dar pot sa ajung pana acolo pe jos!
-Chiar nu vrei ajutorul? Si eu care voiam sa te car…
-Stai!! Daca vrei, mie imi convine sa ma duci pana acolo.
Ma apuca de bluza si-ncepe sa zboare. Nu mai ating pamantul cu picioarele. Chiar zbor!!! Desigur, ajutata dar ce conteaza. Dupa o jumatate de ora de zburat, ajungem pe tren. Merg pe acesta pana gasesc o trapa de aerisire. Cobor in tren. Caut compartimentul in care se afla gasca. Nimeni… Trenul era aproape gol. La sfarsitul compartimentelor se afla un vagon unde se afla gasca.
-Hei, Yuki!! Credeam ca nu mai vi! Striga Lucy.
-Am avut o problema… Cu trezitul…
-Oricum… Nu ne mai poti ajuta. Deja ne-am facut un plan… spuse Erza.
-Despre ce e misiunea?
-Se spune ca un montru fura fetele din satul din apropiere… Doar atat stim.
-Se spune ca le ataca pe cele care stau singure, completa Lucy.
-Deja ne-am impartit. Un baiat sta cu o fata. Deci… Ar trebui sa te intorci in ghilda!
-Fie…
Ies din compartiment. Zbor cu Yui din tren. Gasesc un loc In padure unde sa-mi pun cortul. Imi aranjez toate lucrurile…
-Yuki! Ar trebui sa stai in sat!!
-Yui, nu-ti fa griji! Trebuie sa atragem monstrul si dupa il atacam!
In jurul nostru zboara un fum… Care ma adoarme… Deschid ochii. In jurul meu sunt roci… Cum am ajuns intr-o pestera? De dupa o stanca, apare baiat. Nu pare sa aiba mai mult de 12 ani.
-Esti bine…? Te-au atacat niste hoti care voiau sa te omoare, dar am reusit sa te salvez.
-Sunt bine. Dar tu de ce stai aici?
-Mami si tati au fost omorati si-am ramas singur… Acum imi datorezi viata.
-Si ce vrei sa fac acuma…?
-Vei sta cu mine aici, in pestera…! Pe veci!
-Imi pare rau, dar am planuri. Am o viata si chiar daca mai salvat, eu tot nu raman!
-DAR TREBUIE!!!
-Imi pare rau baietas, cauta-ti alta proasta sa stea cu tine. Sau mai bine sa-ti zic, monstrule??
-Yuki, cum ti-ai dat seama? Sopti Yui din buzunar.
-Dupa cum insista! Ii raspund inapoi.
Langa baiat apar flacari… Iar baiatului ii apar niste tentacule.
-Esti singura care n-a vrut sa ramana!! Dar nu-I nimic, eu tot te voi ucide!!!
-El e… spuse Yui speriata.
-Cine e?
-Fostul zeu al focului… defapt Noul Demon al Focului… Ai grija… E foarte puternic!
-Ori te voi dobora si te voi folosi ca hrana pentru demonul sigilat din mine!! Cu cat va fi mai puternic, cu cat sunt mai multe sanse sa iasa!!!
Monstrul incepe sa atace. Infor Flame Storm in varianta unei sabi. Incep sa-l atac, dar in zadar. Schimb forma in arc si-ncep sa-l lovesc cu sageti. Nimic.
-Tot mai folositi trucurile astea stupide? Ha ha ha!
Niciodata nu m-au afectat!
Trucuri? Asta e una dintre singurele magii pe care le stiu!... Daca astea sunt trucuri… Atunci… Ce ma fac?
-Yuki! Foloseste arta secreta! Acum!!! Imi sopteste Yui.
-Dar… Nu o stapanesc!!
-Daca se va intampla ceva, voi fi aici!!
Arta secreta Fairy Slayer, dansul de foc… Fire Storm in forma de sabie. Sa incercam!
-Zana de foc, dragon de foc, flacari ce ard intens, ardeti tot ce e rau aici, si lasa binele sa dainuiasca. Arta secreta Fairy Slayer: Dansul de foc!!!
Multe flacari inconjoara monstrul, iar sabia incepe sa-l strapunga. Incetul cu incetul monstrul moare. Pe podea se afla un corp fara viata in care stau in niste baloane fetele rapite. Toata par a fi in viata. Yui sparge baloanele, iar fetele alerg speriate catre sat. Cand sa plecam din pestera, simt ca ceva ma prinde de picioare si ma trage spre partea intunecata a pesterii. Semana cu monstrul care l-am omorat, dar si cu umbra care imi tot bantuie cosmarurile. Tot dau din picioare si maini dar nu reusesc sa scap! Yui fuge din pestera cautandu-I pe Lucy, Natsu, Erza si Gray. Monstrul ma trage pana cand ajung intr-un loc intunecat si ma baga intr-o bula. Bula se umple cu fum de adormit… Nu ma mai pot misca… Pot doar sa aud…
-Hi hi hi!!! Se pare ca planul meu a functionat!! Folosindu-te voi ajunge la Zeref insfarsit!! Nimeni nu te poate salva!! Muahahaha!!! Voi reusi sa ajung la Zeref si cu magia absorbita din tine voi putea desigila adevaratul demon!!!
Yui P.D.V
Yuki… Ai grija!!
CITEȘTI
Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")
FanfictionToti stim despre Yuki, adolecenta care a reusit sa tina in frau unul dintre cei mai rai magicieni, Zeref. Dar partea nasoala pentru ea este ca el i-a furat inima si-acum prinsa in lumea cu magia, incearca sa-l gaseasca, fara ca prea multa lume sa st...