Capitolul 7

76 5 0
                                    

Dupa ce am ajuns din Aqua Park, Magnolia era in plina sărbătoare. Pe toti stalpii scria ceva cu un Festival. Dar la cat de atenta sunt la detalii... Ma mir ca am putut citi atata. Intru in camera mea si ma uit in dulapior. Am acolo mai toate chestile pe care le aveam in camera mea. In fundul dulapului insa, era o carte mai ciudate. Scot tot ce e acolo. Trag de o carte de-acolo, dar e prea grea. Tot trag si nimic. Langa acea carte grea, sunt niste caiete vechi. Iau unul de-acolo si incep sa citesc:

Primul meu julnal.

Dlaga julnalule,

Eu de-abia am invatat sa scliu. Eu am doal 4 ani. Dar mai gresesc si eu. Tlebuie sa-ti jic ca mama e lea. Dal nu tiu de ce! Eu sunt buna... Dal mama meleu ma cealta... Eu sunt Yuki. Spel ca macal tu ma vei incelege!

Celelalte pagini sunt mai șterse.

-Yuki, ce citesti acolo?

-Hm? Nimic, Yui...

-Caietele alea vechi sunt niste jurnaluri?

-Cam așa ceva... Dar nu sunt ale mele...

-Aceasta este plopietatea lui Yuki... Doal asa stiu ca ma cheama. Cred ca sunt jurnalele celei care a locuit aici inainte...

-Crezi? Sau poate cand mi-am adus lucrurile aici...

-Sa se fi strecurat si acele jurnale? Cine stie?

-Dar ce-i cu cartea aia mare de-acolo?

-Hmmm... se tot gandea Yui. Cred ca are legatura cu jurnalele? Sau cu acea carte din gradina?

-Oricum e prea grea ca sa o luam...

-Yuki, nu trebuia sa fi la ghilda?

-De ceee??

-Festivalul zanelor... Este duminica!! Si-acum e un concurs!

Ies rapid din camera. Ajung la usa si cand deschid, dau nas in nas cu Natsu.

-Yuki! Nu participi la miss?

-... Soricar rosu ce esti!! Era sa fac infart...

-Scuze. Nu vi la ghilda?

-Ba da... Ce ziceai de Miss? Spun in timp ce alergam.

-E concurs de Miss la ghilda! Participi?

-Nu cred... Nu prea ii genul meu...

Suntem in fata ghildei. Cand intru, un val de sunete ma loveste. Tipete, cantece, toate amestecate la un loc.

-Cine mai vrea sa se inscrie la Miss?? Se auzea vocea maestrului.

Parca as vrea sa participi, dar prefer sa stau la locul meu. Imi redesfac harta din buzunar si-mi notez zilele petrecute aici. Aproape o lună... Dar a trecut atat de repede... Si... E un zgomot aici de de-abia ma pot auzi. Ies din ghilda si ma pun pe-o banca din apropiere. Trebuie sa ajung mai repede pe Tenroujima... Trebuie sa ma grăbesc... Dar pana la urma n-am nici un termen limita. Zgomote de bataie se aud din ghilda. Împăturesc harta si intru acolo. Statuile cu fetele care au participat la Miss stateau pe scena. Printre ele statea o fata cu parul prins in coc si cu o pereche de ochelari.

-Si-acum Laxus-sama va va explica regulile competitiei magice! Cursa Zanelor va arata cine e cel mai puternic de-aici.

-Se pare ca vom avea Cursa Zanelor, se auzea o voce dintr-un cristal. Sau vreti ca fetele din ghilda sa fie praf si pulbere? Aveti 2 ore sa o bateti pe Evergreen pentru a le salva pe fete! Dupa trebuie sa-i dobariti pe Bickslow si Freed si ei va vor spune unde ma ascund. Cine va castiga va primi o sabia cu o parte din puterea mea Dragon Slayer! Si titlul de cel mai puternic din ghilda! Mosule, nu poti participa!!

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum