Capitolul 18

40 4 0
                                    

Reușesc să imi deschid ochii. O durere insuportabila imi cuprinde corpul. Incerc sa-mi misc mainile, dar sunt prinse de lanțuri reci si grele. Incerc sa dau si din picioare, dar si ele aveau aceeasi soarta ca mainile. Eram prinsa in lanțuri, dar nu imi amintesc de ce...

-Haha! Se pare ca păpușica mea s-a trezit! "Spuse o fata cu parul negru ce se ascundea dupa un dulap".

Fata aceea avea parul lung si negru, era imbracata intr-o rochita neagra cu rosie ei purta u npetic pe ochiul drept. Era mica de statura, dar din spatele ei, apare o coada lunga si subțire, cu varful ascuțit. Un zambet malefi ii apare pe fata si incepe sa-si folosească coada ca pe bici, acesta lovindu-ma cu putere. Țipam la fiecare impact cu pielea a acelei arme. Pe chipul fetei rămânea acelasi zambet malefic, poate din ce in ce mai înspăimântător.

-Mai tipa! "Ma lovi" Imi place cand papusicile mele țipă! "Ma lovi din nou".

Usa se tranti. Fetița alerga spre usa, avand un zambet larg si inocent si chiar inimi la ochi.

-Senpai!! Am facut tot ce mi-ati cerut! Am tratat păpușica cum ati zis.
-Iti multumesc, Lilith... "ii pune mana pe cap"

Persoana ce-a ordonat ranile mele era nimeni altul decât Haru. Lilith pleca si inchise ușa. Demonul pași in lumina. Ma examina. Parea satisfăcut de ranile mele.

-Sper ca-ti place acest tratament. Până la urma trebuie sa suferi, altfel nu-ti vei putea readuce "iubirea" din morți.
-Nu... vei... reuși...
-Ai spus cumva ceva? Cum ar fi ca n-as reusi? "Rade" Asa ziceați si de capturarea ta si ia uite, esti legata si biciuita.
-Nu... poti sa aduci ceva din morți... daca... nu e mort....
- Poftim?! Dar sunt cat se poate de sigur ca e mort! Doar eu... pardon tu l-ai omorât! "Imi ridica barbia". Ar trebuii sa-mi zici daca ascunzi ceva... Altfel, Lilith se va ocupa de tine. Asa ca zii acuma ce ai de spus.

Ochii lui i se fac roșii sângerii iar aripile ii apar. Imi da drumul la barbie si se indeparteaza de mine.

-Zii ce stii despre Zeref, ACUM!

Nu vreau sa-i spun nimic. Inchid ochii, crezand ca asa cuvintele nu o sa plece din gura. Si asta s-a si întâmplat. Stateam mută si oarbă acolo, auzind-ul cum merge de colo-n-colo, parca tarand ceva. Mai aud si usa care se deschide si niste gheare imi sunt infipte in picior. Tip. Tot nu am curajul sa deschid ochii. O lovitura de bici imi atinge spatele, facand ca durerea sa fie in tot corpul. Tot nu deschid ochii. Un alt val de lovituri incepe, dar eu tot nu deschid ochii. Intr-un final, loviturile inceteaza si cineva pleaca din acea încăpere. Deschid un ochi, nu vad nimic. Mi-l deschid si pe celalalt si incep sa caut cu privirea orice semn de lumină. Sa înțeleg ca sunt singură. Imi concentrez magia în mâini. O caldura caniculară mi le învăluie. Metalul lanturilor incep sa se topească. Imi eliberez mâinile. Invoc Fire storm si tai lantul de la picioare. Acum, unde e ușa? Transform Fire Storm intr-un arc si incep sa trimit sageti de foc mai peste tot. Toate au avut acelasi sunet. Mai trag inca una. Cand se lovește, se aude un sunet mecanic. O iau pe drumul descris de acea sageata săgeată si gasesc ușa. Trag de clanță, nimic. E încuiată... Caut orbeste gaura cheii. Rezem arcul in asa fel incat sa am lumina. Imi iau o agrafa din par si o transform in cheie. Haide... Haide... Gata! Usa se deschide provocand un sunet metalic. Ies din acea cameră, dar o alarmă asurzitoare se aude. Fir-ar! Niște creaturi ies din podea si isi îndreaptă arma spre mine. Acestia aleargă spre mine cu sabia îndreptată pentru atac. Transform Fire Storm in scut si ma feresc de armele lor. Arcași apar si aruncă sageti spre mine. Alerg spre ieșire cu scutul in mana, sperand ca voi reusi. Dar un monstru-vrajitor im îngheață picioarele. In același timp, vreo 10 monștrii ma ataca. Ma fereasc de ei folosind scutul, dar un bici ma lovește in spate. Ahh, e Lilith...

-Măi, măi, măi pe cine avem noi aici. Păpușica mea a ieșit din lanțuri. Se pare că voia sa se joace foarte mult.

Un rânjet malefic ii apare pe față. Monștrii se prefac in praf si rămân doar eu cu Lilith. Il transform pe Fire Storm in sabia, imi iau avant, si alerg cu sabia inainte spre ea. Aceasta isi foloseste biciul si imi oprește atacul, inconjurandu-mi sabia cu el si o aruncă in altă parte. Transform Fire Storm intr-un bici de data asta. Sper să ma descurc cu această armă. Lilith se apropie de mine cu varful ascuțit al cozii spre gâtul meu. Dau cu biciul in ea si o lovesc, dar ea tot nu se oprește. Dau in ea si sar in spate, totul se desfășoară așa, până ce mă lovesc de perete.

-Arta secretă Fairy Slayer : Aripi de zana!

O pereche de aripi de lumină imi apa si reușesc să scap de acel atac mortal. Transform biciul in sabie si ma pregătesc de atac. De la înălțime imi dau drumul spre Lilith, transformandu-ma intr-un meteorit. Sabia este îndreptată spre ea. O lovesc! Pe mâna ii apare o tăietură foarte adâncă, dar nu-i curge sânge. Rana i se vindecă imediat.

-Hehe, sunt un demon, mai ști?

In acel moment când eram atentă la acea rană, ma prinde de picioare si ma da de pereți. Ma aruncă înspre perete și se avântă cu varful ascuțit spre mine. Ma înjunghie in braț. O serie de lovituri puternice imi instalează durerea in tot corpul.

-Mai poti lupta...? Mi-ar face plăcere să mai luptăm.

Un rânjet malefic ii apare pe fata. Ma lovește in continuare. Cu ultimul gram de putere reusesc sa invoc Fire Storm intr-un scut micuț. Blochez atacul brutal si ma ridic in picioare. Alerg spre ea si o lovesc cu scutul. Transform ce trebuia sa ma apare intr-o armă foarte puternică. Poate era atât de puternică din cauza ca voiam sa ma razbun pe ea. Sfârșesc prin a-i reteza capul. Acesta cade pe podea si dispare, la fel ca acei monștrii.

-Ai mai făcut inca un pas spre partea întunecată, Yuki. De-abia astept sa devii una ca noi!...

Arunc scutul spre locul de unde se auzea vocea lui Haru. Scutul imi dispare in intuneric. C-c-ce-am facut?! Am omorât pe cineva...? Am mai omorât pe cineva? Nu-mi vine să cred! Ce mi se întâmplă? Încep sa plâng. Nu-mi venea sa cred ce-am făcut. Sunt mai aproape sa devin un demon, dar mai departe de-a ma revedea cu prietenii mei si cu Zeref. Voi ajunge să fiu un monstru, așa cum Zeref n-a vrut sa fiu...

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum