Capitolul 8

61 5 1
                                    

Dupa toate cele întâmplă, merit si eu o pauza... As vrea eu. Tocmai ce Makarov a terminat de explicat planul contra ghildei intunecate Oracion Seis. Inca nu l-am inteles... Dar cred ca o sa ma descurc... Tot ce-mi amintesc este ca trebuie sa colaboram cu o alta ghilda. Defapt cu mai multe. Din fiecare ghilda va veni un grup de persoane, preferabil cei mai puternici magicieni. Plecarea e maine, deci am timp sa ma relaxez. Ajung acasa, iar Yui ma intampina...

-Yuki!! Ce faci la ora asta?!?! Trebuia sa ne antrenam acum 2 ore!!!

-Chiar? Am uitat...

-Doar sti ca maine pleci intr-o misiune importanta!!! tipa ea la mine.

-Stai calma, nu e ca si cum nu vei veni cu mine... Vei veni cu mine, nu-i asa?

-Imi pare rau sa te dejamagesc dar de maine incepe Festivalul Magiei la zane... Iar printesa zanelor trebuie să fie prezenta...

-Asta inseamna ca ma voi lupta singura?? De ce...

-Nu vei fi singura... Va fi echipa ta acolo, vor fi si alte ghilde... Oricum trebuie sa tragi tare ca sa te califici la Testul de Rang S ce va fi pe Tenroujima. Nu-mi spune ca ai uitat si de asta?

-N-am uitat... Deci ce facem azi?

-Tinta. Ai o tinta groaznica si trebuie sa mai lucrezi la ea!

-Dar cand ma vei invata sa fac ce faci tu? Sti tu, vrajile alea ce-ti ia o ora sa le spui...

-Nici macar nu sti sa nimeresti pe cineva care e la 2 metri departare de tine si tu vrei sa teinvat vraji complexe?!?!

-Fie... Vom ramame la țintă. Dar data viitoare facem vraji, clar?

-De cand esti tu antrenorul?

-Dar...

Din bucatarie se aud ciripituri. Yui intra rapid acolo si iese val-vartej cu un porumbel in mana.

-Trebuie sa anulam antrenamentul, spuse Yui trista.

Yay! Nu mai fac antrenamentul cel banal!!

-Imi pare rau sa aud asta Yui...

-Asta e...Treburile de prințesa trebuie îndeplinite.

Yui isi ia bagajul in mana si dispare intr-un nor de fum. Ma uit stanga-dreapta, nu mai era nimeni. Ma duc in bucătărie, iau tot ce e bun din frigider si ma intind in pat cu mâncarea langa mine. Nu dupa mult timp, cineva ciocane la usa.

-Cine e? "Strig din dormitor"

-Natsu.

Ma ridic din pat si o iau inchet spre usa. Deschid ușa.

-Yuki!! Vi sa ne antrenam?

-Acum?

-Nu, peste vreo 1000 de ani. Normal ca acum!!

-Antreneaza-te singur. N-am chef sa ma antrenez cu tine, clar?

-Fie. Sa nu-mi ceri ajutorul in misiune!!

-Cat timp va fi Erza acolo... Ar trebui sa ai grija de "Scumpa ta" Lucy!

-Esti geloasa, nu-i asa?

-"rad" Nu e ca si cum ai fi singurul baiat de pe lume care vorbește cu mine!

-Yuki e gelooaasa!!!

-Nu sunt!!!!! Acum, valea! Trebuie sa ma pregatesc pentru misiune.

Natsu pleaca. Ma intorc in camera mea, unde beau niste ceai si ma holbez la pereți. Eu... Geloasa pe Lucy?! Grr... Daca eram geloasa pe blonda aia, n-as mai fi pornit sa-l caut pe Zeref, ci incercam sa o elimin pe Lucy. Da' chiar!! Am iitat complet de Zeref!! Poate fac ceva si reusesc sa ajung pe insula mai repede! Ies din camera. Imi iau geaca pe mine si plec din casa. Incep sa o iau incet spre ghilda. Ma uit la peisaj. Intr-un copac, o pasăre isi hrănește puii, niste veverițe aduna ghinde. O liniste pura se lasa asupra paduri. Chiar e bine fara Yui. Asa nu mai aud in psatele meu "Fi gata pentru antrenamentul de mâine! " sau "De ce nu ti-ai adunat hainele din camera ta?!?! " Invaluita de aceste gânduri, nu-mi dau seama si ma lovesc de un tip cu o capa pe el.

-Uita-te pe unde mergi!! Imi reproșează.

-Imi pare rau, dar nu e cam cald sa porti capa?

-Nu e treaba ta.

Se intoarce cu spatele la mine si isi continua drumul. Ma uit la el. Pe capa avea un semn destul de familiar. Ma indrept spre ghilda. Fara sa vreau, trec pe lângă un grup de oameni, 5 la numar,ce isi sopteau multe lucruri. Reușesc sa prind ceva din conversația lor. Ce mi se pare cel mai ciudat este ca toti purtau cape cu același semn pe ele. Yuki... ai inceput sa ai vedenii. Intr-un final, ajung la ghilda. Acolo Mira si maestrul pregătesc planul pentru misiune.

-Yuki, ce cauți aici? Ma intreba Mira. Natsu si restul se antrenează. Ma mir ca nu te-au chemat.

Ma uit la tot ce aveau adunat si observ acel semn.

-Ce e cu acest semn?

-Este semnul celor din Oracion Seis. De ce intrebi?

-Am vazut niste oameni. Aveau semnul acesta pe cape.

-Mira!! Se auzea Natsu.

-I-am vazut pe cei din Oracion Seis! Spuse Lucy.

-Grăbiți-va!! Pana nu pleaca!

Natsu si Lucy ies la fel de repede cum au intrat in ghilda.

-Yuki, tu nu te duci? Ma intreba maestrul.

-A... Da! Trebuie si eu sa merg!
Imi iau "La revedere" de la cei doi si plec spre locul unde am vazut acel grup. Inca mai erau.

-Mai, mai, mai! Pe cine avem aici! E chiar Yuki, fata pe care trebuie sa o anihilam.

Ce are toata lumea cu mine?!?

-E.N.D-sama ne-a dat aceasta porunca.

Nu din nou...

-Angel, Midnight, Cobra, atacati-o! Eu ma voi ocupa de ghilda.

-Recepționat, Brain-sama!

Cei trei incep sa ma atace. Nu dureaza mult pana ce Makarov isi face aparitia. N-am mai avut timp sa-i atac, deoarece ei erau deja intr-o cusca. Toti erau prinsi acum, dar nici macar unul nu semana cu primul vazut. Ne intoarcem la ghilda.

-Se pare ca Adunarea Ghildelor s-a amanat. Am reusit sa prindem răufăcătorii de rang S. Dar acum urmeaza testul de rang S de pe Insula Tenroujima.

Insula Tenroujima?!? Inseamna ca... O sa ma pot intoarce acasa??

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum