Capitolul 6

77 6 0
                                    

Acel turn. Il stiu de cand avea inaltimea de 50 de centimetri. Dar si conducatorul turnului! S-a schimbat! Si e atat de prost!! Crede ca-l poate reinvia pe Zeref! Oricum, voi face un targ cu el! Ajung in camera principala. In mijlocul camerei se afla un crystal Lacrima pana la tavan. In fata mea, sta pe un tron, stapanul turnului, Jellal.

-Jellal, stiu unde se ascunde roscata aia pe care o cauti.

-Suna interesant...

-Dar vreu ceva in schimbul locatiei ei. Daca reusesti sa o prinzi pe rozalie din grupul lor, atuni iti voi zie loatia roscatei.

-Cum zici tu... Imi voi trimite cei mai buni soldati sa le prinda.

-Deci ei vor fi in....

-Yuki PDV-

Ziua relaxarii!!! Azi mergem in Parul Acvatic si voi uita de toate grijile!!! De cautarile mele voi uita, de nimic nu-mi va pasa!! O sa ma simt perfect si nimeni nu-mi va distruge aceasta dispoziție! O sa fie bine... Ies din camera cu bagajul dupa mine. Ma duc la Yui sa vad ce face. Cand intru in camera ei vad o fata cat mine de inalta cu parul negru.

-Yui, ce vrajitorie mai e asta?

-Camuflarea zanelor. Deobicei devenim asa cand trebuie sa mergem intr-un loc cu multi oameni. Si ce coatum de baie sa-mi iau? Cel rosu sau cel negru?

-Ambele! Niciodată nu sti cand ai nevoie de unul de rezervă.

Yui isi inchide geamantanul urias si pleaca din camera. Asteapta-ma!! Pana la urma ajungem amandoua la ghilda. Gasca ne astepta acolo. Ne îndreptăm cu totii spre tren.

-Ai zis ca nu va fi nici un mijloc de transport , se vaicarea Natsu.

-Sunt foarte multi kilometri pana acolo! Daca vrei, mergi pe jos!

-Daca trebuie...

Ne-am urcat in tren. Stateam si asteptam sa ajung acolo. Pana cand trenul va ajunge in stația Parcului, ma uit pe harta si investighez pe unde ar putea fi Zeref... Pana la urma ajung sa mototolesc harta si sa o inghesui in rucsac. Astept cu nerabdare sa ajungem in parc. Calatoria a durat cam 5 ore, dar sper sa merite!! Daca nu... Nu te infuria... Stai liniștita! Totul va fi numai lapte si miere! Coboram spre tren si ne îndreptăm spre hotelul parcului. Avem 3 zile pline de distracție!! Nimeni nu o sa ne strice dispozitia!! O sa ne simtim foarte bine. Intru in camera de hotel, imi pun rucsacul si cobor in sala de jocuri. Incer toate aparatele de jocuri de-acolo. Dar nu castig mai nimic... Dupa jocuri, merg si inot in piscina pana cand Yui ma cheama la etaj in sala de bal. Ma duc in cameră, imi iau rochia mov si urc spre sala de bal. Acolo mai toti ma așteptau. Muzica incepe. Armonia coboara deasupra camerei. Ma pun la o masuta si urmasesc valsul. Natsu danseaza cu Lucy iar Gray cu Erza... Iar eu, dansez cu sticla de șampanie. Oarecum. Stau la masa si-mi torn un pahar de sampanie cand un zgomot de lupta se auzi. Las sticla pe masa si-ncep sa ma uit peste tot. Nimic... Ma ridic de la masa. Incep sa alerg prin sala de bal. Ajung la locul bataliei unde Erza si Lucy sunt prinse intr-un cordon.

-Am prins-o pe Er-chan dar nu si pe rozalia aceea, spuse fata - pisică

-Mai contează rozalia... O avem pe Erza, spuse un tip blond.

Cei doi incep sa o tarasca pe Erza pana la ieșirea din sala. In acest timp incerc sa o dezleg pe Lucy, dar niste maini ma ridica pe sus.

-Am prins-o si pe rozalie! spuse stapanul acelor maini.

Dispar... Sala de bal si inamicii. Defapt, sala ramane dar totul este mai intunecat si nimeni nu se misca. In mijlocul salii apare o flacără neagră. Din acea flacără apare un bilet. Pe bilet scrie doar atat: "Ai grija!" Torul revine la normal, iar biletul disoare la fel de misterios cum a aparut. Cei care ne-au capturat ies rapid din sala de bal si ne duc pe o barca. Barca aceea se îndreaptă spre un turn inalt si întunecat.

-Er-chan, il mai sti?

-N-n-nu se poate!

-Jellal-sama de așteaptă.

Dar cu mine ce vor sa faca? Cine mai e si acel baiat? Ajung pe mal si intra in turn. Pe mine ma pune intr-o celula legata de maini si picioare, iar pe Erza o leaga doar de maini in alta celula. Sunt atat de stranse... Nici macar nu-s dintr-un material care sa nu fie asa de aspru... In celula intra Haru. Nici n-apuc sa-l intreb ceva, ca si vorbeste.

-Ma vei ajuta sa scap de Acnologia altfel tu si prietenii tai ve-ti muri aici!

-Cine ma pune sa fac asta? Un demon atat de ... Atat de prost...

-Acnologia poate fi infrant doar de cineva puternic. Iar Fairy Slayer sunt mai puternici decat God of Devils Slayer! Deci...?

-Nup. Nu voi bate pe cineva fiindca vrei tu. Nu esti seful meu...

-Dar Acnologia este un dragon. Este cel care le-a stricat relatia lui Zeref si Mavis! Vrei ca Zeref sa fie fericit?

-Taci din gura...

-Cineva a devenit...

-E.N.D ce dureaza atat? Peste 5 minute vor trage!! Trebuie sa o luam pe roșcată.

-Nu ! Pana ce targul nu-i facut, nimeni nu o va lua pe roscata!!

Cat timp cei doi se cearta, eu reusesc sa scap si fug pana la iesirea din turn. Pe mal ma astepta Natsu si restul grupului.

-Erza unde e?

-In turn... Dute si salveaza pana nu se trage cu Etherion.

Natsu pleaca... Dupa o ora revine cu Erza si striga spre noi:

-Repede!! Turnul se va darama!!

Au ajuns cat de repede au putut si am plecat spre Aqua Park. In barca statea echipa, cei care m-au rapit pe mine si pe Erza si o fata cu parul albastru. Dupa mult timp de asteptat ajungem in parc. Cele doua zile petrecute pe urma au fost super!! A da... Dupa ce am plecat noi turnul s-a daramat... In ultima seara rapitorii au plecat si au fost focuri de artificii. A fost fantastic! Acum ne îndreptăm spre Magnolia unde ceilalti ne așteaptă. Si poate vom avea si alta aventura...

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum