Capitolul 5

92 5 0
                                    

Soarele strălucește, totul e frumos... In padurea de langa casa lui Yuki este plina de ciripituri... E placut sa te plimbi pe-acolo. Dar sa-mi continui planul. Mai intai sa vedem ce mai fac cei ce cunosc acel secret... Erza, Gray, Natsu si Lucy se distreaza pe cinste cu restul ghildei. Dar nu vad acea zana... Se pare ca o păzește pe Yuki... Foarte simplu sa ajung la ea. Cobor prin acoperiș si ajung in camera unde rozalia doarme. Ma apropii incet de ea ca sa patrund in visul ei, dar o voce puternica se aude de după ușă:

-Demon impielitat ce esti!! Ia-ti mâinile de pe Yuki!!! Fire Arrow!!!

O sageata cu varful in flacari trece pe langa capul meu exact la cativa centrimetri. Lovirea săgeții cu peretele produce un zgomot atat de puternic, incat si cea mai leneșă vietate s-ar trezi. Yuki deschide ochii pe neașteptate si priveste conflictul. Dispar cat ai zice peste!! Doar nu vreau sa-mi ud aripile cu apa sfintita! Ori sa-mi arda doua-trei pene...

~Yuki PDV~

-C-c-cumva am v-v-visat acea persoana? intreb speriată.

-Era cat se poate de reala. Ti-a facut ceva?

-N-n-nu se poate!! Dar credeam ca l-am sigilat!...

-Hm? Nici măcar cei zece vrăjitori nemuritori nu-l pot sigila pe E.N.D. Scapa mereu...

-E.N.D? Ce nume si-a mai pus si Haru! Parca acum vrea sa atraga fetele! spun cu gura pana la urechi.

-Ii știi numele lui de persoana?

-E o alta parte din poveste... Dar stii ceva despre el?

-Nu prea... Nu există nici o informație despre el...

-Nu există vreo carte sau ceva??

Pasarile incep sa ciripeasca zgomotos. De-abia imi pot auzi gandurile.

-E ceva in grădină?? O carte?? spuse mirata Yui.

-Ma duc sa vad! tip cat pot eu de tare.

Sar din pat si ies din casa. Ce aer curat este aici!! Cantece line de pasari acompaniaza aceasta armonie...Pana si ursi sunt drăguți. Incep sa caut prin toata curtea... Ma simt ca Holmes. Uite-o!! Are si-un bilet!

"Sper sa te ajute!"

Nici macar nu se semnează? Stergem un pic coperta de praf. Niste litere aurii incep sa apara rand pe rand din praful de multi ani. Toate literele alcatuiesc: "Istoria Regatului Fiore". Este foarte groasa... Poate gasesc ceva informații despre Haru...

Deschid cartea si un nor de praf invaluie toata gradina...

"Primul capitol: Cei zece magicieni nemuritori...

Nimeni nu știe cum au aparut sau cum au devenit nemuritori... Dar stapanesc o imensa cantitate de magie, acestia fiind baza readucerii magiei in Fiore. Cei zece magicieni sunt: Hiro - Magicianul timpului, Zeref- Magicianul negru , Phyro- Magicianul focului, Flora- Vrăjitoarea naturii, Aqua- Vrajitoarea apei , Holy- Vrajitoarea luminii iar restul... Inca nu se stiu exact numele lor. Dar ei au fost odată unsprezece, dar cel de-al unsprezecelea a cazut prada intunericului , devenind astfel un inger negru. E.N.D este un demon care se va razbuna mereu pe cei zece magicieni... Dar stiind ca ei sunt nemuritori, le ataca persoanele dragi, cum ar fi: familia, persoanele care le-au rapit inimile, chiar si prietenii. Cu cat suferinta e mai mare, cu atat E.N.D devi e mai puternic. Dar slabiciunea lui este chiar numele lui de persoana... Dar nimeni inafara de cei zece nu-l stie... Oricine l-a aflat acum e mort."

Deci el vaneaza persoanele dragi ale celor 10 magicieni... Singurii pe care ii stiu sunt Hiro si Zeref. Hiro călătorește atat de mult in timp incat poate sa faca o colectie de cărți! Poate chiar romane!! Dar Zeref... Ma are pe mine. Naaah... Nimeni important... Stai un pic! Eu sunt aia !! Inseamnă ca eu sunt tinta lui??? Dar n-are de unde sa stie... Doar nu s-a intors in timp doar ca sa ma elimine !! Incerc sa car cartea pana in casuta, dar e prea grea!! O creatura din pădure ma ajuta. Seamana cu un dragon... Dar e prea mic si dragut ca sa fie unul... Baka!! E un pui!!

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum