Capitolul 13

47 3 0
                                    


Yui ma tine strans de jachetă. In fata noastra se afla o insulă zburătoare pline cu case... Foarte mici. Ma intreb, oare Regina e un animal? Poate e un dragon??? Dintr-o casuta se ivesc doua urechi de pisica. Usile se deschid. Suntem inconjurati de... pisici?!?

-De ce sunt pisici aici? De ce arata toate ca mine? "Intreba Happy "

-Pai, esti un Exceed, iar asta e Extalia, tara Exceezilor. Deci da, tu ai fost nascut aici. "Il lamuri Yui"

-Defapt, a fost nascut in ghilda Fairy Tail,eram acolo cand a iesit din ou... "spuse Natsu"

-Ei bine, aici a fost ouat.

-Si... Cum il vor ajuta pisicuțele astea pe Flame? "Intreb nelămurita"

-Regina il va ajuta. Poate prezice viitorul si sa vindece.

-Deeci, poate sa vada daca moare sau nu, si daca moare il salvează?

-Cam asa ceva. Oricum, trebuie sa infrangem regele.

-Exceezilor. ..? Serios acuma!! "Strig eu"

-Nu. Regele oamenilor din Edolas.

-Are logica... Deci, mai intai sa-l vindeccam pe Flame. Natsu, tu cu Happy duceti-va sa căutați alte persoane din Fairy Tail.

-Am inteles.

Natsu si Happy pleaca iar eu raman cu Yui si Flame. Yui se lasa pe vine si incepe sa-l vindece pe dragon. Ma plimb pe insula. Pisicile se uită ciudat la mine, dar si eu ma uit ciudat la ele. As vrea sa le strang pe toate in brate, par atat de dragute si pufoase! Imi scutur capul si imi continui plimbarea. O piatra ma lovește in cap.

-Oamenii ca tine n-au ce cauta aici!!! "Striga o pisica gri spre mine"

Ma pun pe vine, astfel sa fiu la nivelul pisicii.

-N-ar trebuii sa lovești lumea.

Pisica, insa, arunca o piatră spre mine. O alta pisica ia pietre si arunca spre mine. Asa, ajung sa fiu lovita din toate partile de pietre.

-TERMINAȚI!

O pala de vant iese din mine si doboara toate pisicile ce aveau pietre in mana.

-Monstrule!! "Striga una dintre pisicile doborâte"

-Aruncați in continuare cu pietre! Merita!!

Parca la un anumit semnal, toate pisicile au început sa arunce cu tot ce prindeau de pe jos. Doare...

-Huh? Asa mi-am invatat pisicuțele sa se comporte?

Toate pisicile se oprira din a ma lovi.

-Regina!! "Striga un Exceed"

O mana mi se pune pe umăr. Îmi ridic privirea. O pereche de ochi albaștri isi fixează privirea asupra mea.

-Te doare? "Imi întinde mâna sa ma ridic"

-Sunt bine... Iti mulțumesc ca i-ai oprit...

-Am auzit ca prietenul tau are nevoie de tratare. Ma duci la el?

-Desigur.

Ma ridic si ma indrept spre locul unde am lasat-o pe Yui cu Flame. Ajugem acolo. Flame era intins pe un cearceaf iar Yui tot incerca sa-l vindece.

-Lasa-ma pe mine "Regina se aseaza langa Flame"

Isi pune mainile le pieptul lui si isi inchide ochii. Dupa vreo 5 minute si deschide.

-Imi pare rau sa va spun... Dar Flame va muri... Si nici nu stiu cum sa-l ajut... Imi pare rău.

-Dar de ce suferă?

-Yuki! "Tipa la mine Yui" Comporta-te si tu cu respect macar cu Regina!!

-Lipsa de magie. Pentru dragoni, magie e vitală... Din păcate aici nu prea exista magie. De-aceea ghilda ta a fost răpită.

-Nu-i pot da magie?

-Sa-i dai magie? Dar si tu ai nevoie de magie ca sa trăiești!

-Dar... Trebuie sa-l salvez. Doar e Flame...

-"imi pune mana pe umar"Yuki, nu plange. Ne vom descurca si fara Flame...

-Dar... Toată lumea va da vina pe mine! Eu am fost cea care v-a obligat sa veniți! Eu asi fi meritat sa mor!

Ma asez lângă Flame si-l iau in brațe. Lacrimile incep sa-mi curga. Huh? Ce se aude? Ma uit la corpul lui Flame si observ ca incepe sa prinda culoare. Inima ii bate cu putere. Intr-un final, isi deschide ochii.

-Flame!! "Strig si-l iau in brațe"

-Yuki... "se uita la fata mea" Ai plans cumva?

-Era sa mori!...

-Trebuie să va distrug aceasta frumoasă imbratisare... Pentru că am adus intariri!!! "Striga Natsu din depărtare"

In spatele lui Natsu se aflau Wendy, Lucy si Gajeel.

-Regina, ce vrea sa faca regele oamenilor?

-Sa distrugă Extalia. Va folosi cristalul Lacryma in care se afla ghilda ta. Va ciocnii insulele astfel dand drumu unei imense cantități de magie! Va fi foarte greu sa-i mai opriti...

-Regina!!! "Tipa o pisica albastra" Insula e atacata de o alta insula!!!

-Exceezi! "Striga Regina si-si da roaba jos, dezvăluindu -și aripile" Sa protejam insula!

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum