Capitolul 16

40 2 0
                                    

Ma avant spre Haru cu sabia inainte. Execut o saritura, ma dau peste cap si ajung cu spatele la el. Calc tare pe pământ si ma indrept rapid spre Haru. Acesta isi foloseste lancea drept scut si ma ataca la randul lui.

-Dark Power!

Un cerc de intuneric ii apare la picioarele lui si e invaluit de o aura întunecată. Seamănă cu cel din vechiul meu coșmar. Isi indreapta lancea spre mine si nici nu-l vad cand ajunge spre mine. Ma atacă, dar din fericire reușesc sa-i blochesz atacul, dar sunt împinsă foarte mult in spate, semn ca acea vraja i-a crescut puterile.

-Arta secretă Fairy Slayer: Steaua cazatoare!

Lumina ma invaluie si o armura de aur, foarte usoara, imi acoperă corpul. Viteza si puterea imi cresc, angajandu-ma la o încleștare de puteri intre lancea lui si sabia mea. Lancea lui se rupe in două, semn ca sabia mea e mai puternică. Alerg spre el, pregatind sabia pentru un atac final. Dar o unda puternica ma izbește de un copac si rămân acolo un timp. Haru apare in fata mea, avand o copie fidela a sabiei mele cand era înconjurată de flacari negre. Aripile lui fac unde puternice ce ma paralizează in acel copac.

-Dark Prison!

Un cerc negru imi apare sub picioare, iar lanturi cresc din el. Acestea imi prind picioarele, imobilizandu-ma. Vantul facut de aripi si lanțurile imi faceau moartea sigură. Haru isi pregătește atacul final, un cerc întunecat aparand in fata lui.

-Dark END!

Sabia ii intra in acel cerc si ma lovește de o multime de ori. La final, sabia formează o sferă de energie întunecată care vine amenințător spre mine. Reusesc sa-mi misc sabia si blochez acel atac. Impulsul provocat de blocarea sferei distruge lanțurile si copacul, rostogolindu-ma fara oprire spre un alt copac. Reusesc sa ma adun, iar un cerc de lumină imi apare sub picioare.

-Arta secretă Fairy Slayer: Aripi de zana!

O pereche de aripi mi se fac din lumină si imi iau avant spre cer. Il gasesc cu privirea pe Haru si imi pregătesc sabia. Un cerc de foc imi apare in fata.

-Metheor!

Corpul meu se transformă intr-un meteorit ce aștepta impactul cu corpul lui Haru, care reușește sa-mi blocheze atacul, fiind dat foarte mult in spate. In spatele lui apare un cerc întunecat, semn ca se pregătește de atac. Ma rostogolesc pe spate si imi iau pozitia defensivă. Cercul de intuneric dispare si apare sub mine. Un zambet malefic i se schițează pe fata. Fir-ar, am cazut in capcană lui! Incerc sa sar de-acolo, dar nu pot sa-mi misc corpul.

-Grim reaper!

Din acel cerc iese o coasa ce-mi taie armura pe din doua. Doua maini scheletice ma prind de picioare si ma ridica in aer. Coasa vine in a treia mana. Corpul reaper-ului iese din cerc. Acesta avea vreo doi metri si ma tinea ca pe-o papusa. Efectul de paralizie a trecut, dar reaper-ul ma tine strans intr-o mana. Cu celelalte doua maini isi tine coasa cu putere. Haru se pune pe capul lui si ii apar niste sfori.

-Sa ne distram! "Striga el cu un zâmbet malefic"

Ma aruncă spre cer, unde sare langa mine si execută o serie de 5 lovituri cu coasa ce-mi distrug armura. Eram in hainele mele normale, ce reprezintă un maieu si niște pantaloni scurți. Reaper-ul ma lasă sa cad pe pe pământ unde isi pregătește un alt atac, acela de a ma strivi. Ma feresc de el si ma rostogolesc pana ajung in lac. Ma camuflez in niste stuf si astept sa-mi recapăt suflarea si poate-poate o sa se distruga reaper-ul. Intr-un final, Haru coboară de pe el si il reduce la o grămadă de oase. Își deschide aripile si incepe sa zboare. Ma afc cat pot eu de nevăzută, dar fix atunci un sarpe mi se incolaceste pe picior si tip. Haru isi scoate lancea si o arunca fix unde eram eu. Ies din lac si pregătesc un cerc de lumina.

-Steaua Cazatoare!

Arnura de luminămi se reface. Invoc Fire storm si ma pregătesc de atac. Sar in spre îngerul întunecat si imi activez "Aripi de zâna ". Lupta se mută in aer, impulsurile atacurilor fiind mult mai puternice de aceasta dată. De-abia ii mai țineam piept. Aripile mi se duceau incetul cu încetul, semn ca am ghinionul de a mi se termina magia. Aripile imi dispar si sunt in cădere liberă. Haru se pregătește de un nou atac, un cerc de intuneric i se face in fata lui.

-Dark END!

Lancea ii intra in acel cerc si ajunge in spatele meu unde execută zece loviturice ma paralizează si trimite sfera ducandu-ma in aer. Acolo lancea ii e învăluită de o aură întunecată si o aruncă spre mine. Reusesc sa-i schimb forma lui Fire Storm pentru a se face un scut ce sa blocheze arma. Impulsul ma trimite spre lac de unde iese un șarpe mare si verde pregatindu-si colții. Nu ma asteptam ca Selly sa fie aici... N-am mai vazut-o de mult timp... Transform flacarile intr-o sabia si o arunc spre gatul bestiei. Sabia trece prin ea, dar nu-i face nimic. Selly iese din apa si ma prinde de mana, mușcându-ma cu putere, distrugand armura in acel loc, colții ajungand in piela mea. Corpul meu incepe sa nu mai răspundă la comenzii. Selly ma tine cu capul in jos, iar Haru imi pune mana pe bărbie.

-Ha, chiar credeai ca ma vei invinge? Tu! Eu am mai multe ajutoare decat cei din ghildă si le pot folosi fara nici o magie. "Rade" Mi-a placut lupta. Dar acum avem o ceremonie de făcut! Zeref trebuie sa renască!

Zeref... sa renască? Asta așteaptă Haru? Sa-l reînvie pe Zeref si sa-l faca rau? Dar... dar... Nu cred ca-si va mai aminti de mine. Sunt doar o amărâtă de piesa de puzzle pentru a devenii nai puternic sa înțeleg. Si eu care am crezut in el... Trebuie sa opresc asta.

Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum