-Yui P.D.V.-
Unde sunt??? Daca n-ajung la timp cu ajutoarele? Daca Yuki va fi omorâtă de acel demon??...
P.D.V. necunoscut...
Se pare ca demonul ala de foc a cam intrecut masura... Trebuie sa scap de el la fel cum l-am... "Isi trage o palma peste gura" Nu trebuie sa zic multe!! Exista foarte multi spioni... Mai ales ca trebuie sa-l fac sa sufere!!! Zgomote de lupta ies din pestera... Dar a cam intarziat! El trebuia sa ajunga mai repede aici! Poate ca rozalia murea... Se pare ca Yuki s-a trezit... Ar cam trebuii sa dispar!
-Yuki P.D.V.-
Nu ma pot misca... Ma simt amorțita si de-abia imi pot tine ochii deschisi... Pleoapele se lipesc una de celalta si ca printr-o vraja refuza sa se dezlipeasca. Caldura a doua brate ma cuprinde, iar racoarea pământului dispare. Brațele ma lipesc de trunchiul unui baiat,iar zgomotele de lupta se tot aud...
-Da-mi fata!! Nesabuitule!! se auzeau tipetele monstrului.
Salvatorul nu scoate nici un zgomot... Pleoapele tot refuza sa se dezlipeasca una de cealaltă, impiedicandu-ma sa-mi vad salvatorul. Zgomotele de lupta sunt tot mai puternice. Un val de caldura doboara peștera, iar zgomotul produs de foc ma tot umple de frica.
-Rezistă... se auzi o soapta.
Acea voce seamana cu vocea unei persoane pe care o stiu foarte bine... Vraja pusa pe pleoape se destrama si reusesc sa le dezlipesc. Un chip mi se arata. Unul foarte cunoscut. Este chiar el!! Flăcările raman in fundal si ard tot ce prind in calea lor. El alearga prin flăcări... După mult timp reușește sa scape din peșteră. Ma rezeama de o stanca.
-Ai grija, va fi greu sa te tot salvez...
Dispare. Dispare ca o flacăra neagra care se stinge mai repede decât a apărut.
-Yuki!!! se aud țipete.
Imi intorc privirea spre locul zgomotului si obserb o silueta mica înconjurată altele mai inalte. Cand se apropie de mine siluetele prind contur. In fata mea se afla Yui, Erza , Natsu, Gray si Lucy. Yui ma lua in brate imediat ce ma vazu mai bine.
-Yuki, tu sti ce m-an speriat!! Am crezut ca vei muri!! Si nu voiam sa te pierd!! Dar cum ai scapat de-acolo?
-Pai... a...a... Un gaz m-a adormit si tot ce-mi amintesc este ca eram in pestera si monstrul ma supraveghea, parca așteptand momentul in care sa adorm ca sa ma infulece. Dupa aceea ma aflam sprijinita de stanca asta si o silueta de baiat care disparea ca o flacara neagra.
-Hmm... Flacara neagra... Suna delicios!! murmura Natsu.
-Asta inseamna ori ca salvatorul este un God Slayer ori ca e un magician negru... Dar n-am vazut nici un God Slayer care sa folosească aceasta tehnica... deci rezulta ca e un magician negru, spuse Yui cu o voce foarte serioasa .
-Cam cati magicieni negru cunoastem...? intreba Erza grupul.
-E unul foarte puternic! adauga Yui...
-Zeref! spuse Natsu.
-N-are cum... Totusi, ce-ar vrea de la mine un magician nemuritor? Magia de-abia o folosesc...
-Poate ca iti vrea puterile Fairy Slayer doar pentru el!
-Dar... N-ar avea de ce sa faca asta!!
-Hmmm... Yuki ar trebui sa ne spui mai multe despre tine... spuse Natsu.
- Doar vom fi in aceeasi echipa, continua Erza...
-Ce planuri ai?... termina Natsu.
-Vreti sa stiti? A pai... pai... Eu in copilarie am fost la un circ si era un tip acolo cu parul negru care controla focul negru deci ar fi putut fi el...
-Yuki , ar trebui sa le zici adevărul. spuse Yui.
-Fie... Eu sunt din viitor... Si acolo sunt la un liceu care ar fi cladirea ghildei, un pic mai mare, dar tot cam asa arata. E... si e un depozit cu lucruri magice... De unde vin eu nu prea exista magie... Deci in acel depozit se afla un borcan pe care l-am deachis si fara sa vreau l-am eliberat pe Zeref si atunci eu l-am ajutat sa se intoarca in timp si fără sa vreau m-am indragostit de el si el acuma m-a salvat din flacarile Demonului de foc.... phiu! Ma simt mai bine!!
-Poftim??? spuse Natsu mirat.
-Vrei sa mai repet odata? Bine: Eu sunt din viitor...
-Am inteles... Dar tu sti ca ai facut... spuse Erza...
-Stiu, o tampenie mai mare ca Fiore...
-Ai facut cea mai tare chestie vreodată!! Cu Zeref de partea noastră chiar că nu ne mai e frica de nimeni!! striga Natsu.
-De ce nu ne-ai zis?
-Pai... Mi-era ca ve-ti crede ca sunt un spion dintr-o ghilda întunecată ori o nebuna insetata de putere...
-Din cauza ca nu ne-ai zis ne vei fave cinste! spuse Natsu...
-Tu-mi vei manca toata pusculita!!
-Deci vrei sa afle toata lumea...?
-Nuu... Fie... Doar de data asta!
Impreuna cu grupul ne indreptam spee orasul Magnolia. Sincer... Chiar sunt de treaba!
P.D.V necunoscut.
Deci aceasta este gasca lor... Poate reusesc sa fac un schimb cu cineva... Dar roscata imi aduce aminte de cineva... Trebuie doar sa-i zic locatia ei!!
CITEȘTI
Intoarcerea in timp (Vol. 2 din "Vrajitorul din borcan")
FanfictionToti stim despre Yuki, adolecenta care a reusit sa tina in frau unul dintre cei mai rai magicieni, Zeref. Dar partea nasoala pentru ea este ca el i-a furat inima si-acum prinsa in lumea cu magia, incearca sa-l gaseasca, fara ca prea multa lume sa st...