🕊️AŞK ADAMI🕊️

7.3K 554 260
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Hayırlı günler 🕊️

Bu bölümü eklediğim fon müziği eşliğinde okursanız sevinirim.

Bu bölümü Arif'in ağzından dinleyeceğiz.

Yorumlarda buluşalım ☺️

İyi okumalar...

Buyrun bölüme♡♡

🕊️

Arif 🕊️

Ben sana mecburum bilemezsin
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Büyüdükçe büyüyor gözlerin
Ben sana mecburum bilemezsin
İçimi seninle ısıtıyorum

"Arif..."

Kulağıma dolan sesiyle yutkundum. Çalışmalara başladık, konferans salonundayız. Alt sınıflardan tanıdığım, samimi olduğum birkaç genç büyük konferans salonunda bizi izliyor. Onunla yalnız kalmamak için böyle bir çözüm düşündüm kendimce. İlk başta tuhaf karşılasa da memnun olmuştu. Hayırlısıyla atlatırız inşallah bu süreci. Rabbim yüreğimin acısının baskın gelip senin rızandan ayrı kalmak istemiyorum. Kulunu senin için seviyorum. Senin için ona karşı olan tutumlarımın hayırlı olmasını nasip eyle. Ondan ayrı kalacağım vakte kadar yüreğimin acısını hafiflet. Zira nefsimin kötü isteklerinden korkuyorum. Onu seviyorken nasıl bakarım yüzüne. Ben ona sevgi besliyorum. İnsanlara hayırlı olma isteğimdeki tutumumu ondan esirgememeliyim. Yüreğim onu istiyor fakat sana olan sevgim sabırlı olmamı emrediyor. Boyun eğiyorum Ya Rab. Yüreğime yerleştirdiğin sevgiyi en güzel şekilde ağırlamak için çaba gösteriyorum. Onu senin için seviyorum Allahım. Karşılık beklemeden. İncitmeyi istemeden...

Başımı çevirip gözlerimi ona dokundurmadan başımı eğdim. Devam etti.

"Kusura bakma böldüm ama aklıma bir şey geldi. Acaba bir kıta sen bir kıta ben mi okusam. Hem sıkıcı olmaz. Nuri hoca ile de paylaşırız."

Başımı hafifçe sallayıp konuşmaya başladım.

"Tamam, iyi olur-"

"Arif, her şeyi kabul ediyorsun. Sen de bir şeyler söyle."

Olanı söylüyorum.

Boğazımı temizleyip konuştum.

"Düşüncelerini uygun buluyorum."

Kısa sessizliğin ardından sesini duydum.

"Sevindim... Devam edelim o zaman. Sen baştan al, ikinci kıtadan ben devam edeyim."

Dışarıya yavaşça nefes verip okumaya başladım. Bu şiir benim için ezber olmaktan çıkmıştı sanki. Ortaokulda ezberlemek mecburiyetinde kalmıştım, onun için ezberimdeydi. Lisede daha anlamlı gelmişti şiir. Onu gördükten sonra daha anlamlı.

Ben sana mecburum bilemezsin
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Büyüdükçe büyüyor gözlerin
Ben sana mecburum bilemezsin
İçimi seninle ısıtıyorum

İkinci kıtayı okumaya başladı.

Ağaçlar sonbahara hazırlanıyor
Bu şehir o eski İstanbul mudur?
Karanlıkta bulutlar parçalanıyor
Sokak lambaları birden yanıyor
Kaldırımlarda yağmur kokusu
Ben sana mecburum sen yoksun

"Abi kusura bakmayın bölüyorum ama..."

Alper'in atılmasıyla duraksadım. Başımı kaldırıp ona baktığımda memnun hâlde yerinde dikleşti.

CennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin