Selamün Aleyküm güzel yüreklilerim!
İkinci özel bölüm ile geldim.
100 Bini geçtik :')
Çok teşekkür ederim destekleriniz için. İyi ki varsınız :)
Satır aralarında buluşalım, özledim sizi :')
Hadi bölüme geçelim. İyi okumalar 💙
Arif🕊️
Beyaz gömleği sırtıma geçirip düğmelerini iliklemeye başladım. Bugün doktora tezi savunmam var. Emek verdiğim alanda yükselmek ve kendimi daha çok geliştirmek için tezimin kabul görülmesi gerek.
Gözlerim aynadaki yansımama kaydığında yüzümün canlı ve aydınlık durması şaşırtmıştı beni. Üzerimde etkisi süren yorgunluğun beni bu derece iyi göstereceğini sanmıyordum. Mümkün değildi.
Belime sarılan kollarla gözlerim aynadaki yansımaya takılı kaldı. Amine...
O çok güzeldi. Dünyaya ait olmadığını ilan ediyordu gülümseyişinde. Hissettiğim sıcaklığı kalp atışlarımı hızlandırırken güzel yüzünü arkama saklayıp başını sırtıma yasladı. Nefesim düzensizleşirken ellerim üzerimden kayıp sıcak ellerine tutundu. Amine yanımda...
Odamızı güzelleştiren kokusunu uzun uzun çektim içime. Kalbimi sakinleştirebilmiş değilim. Allahım karımı çok özledim...
Üzerime çarpan soğuklukla alel acele gözlerimi araladım. Tam karşımdaydı. Saç telleri omuzlarına özenle dökülmüştü. Meftun olduğum gözleri gülümsüyordu bana, ışıl ışıldı. Pembe dudakları kıvrıldığında gerçekliğini sorgulamaktan vazgeçtim. Rüya olma düşüncesini aklıma getirmemeye çabalıyor, kendime gelmemek için dua ediyordum Rabbime. Rüya olduğunu fark ettiğim rüyalarımda istediğim an kendimi sıkarak ayrılabiliyorken rüyalarımdan, şimdi... Şimdi ayrılmak istemiyorum. Umursamadım hiçbir şeyi. Cennet'im yanımda...
Ellerini yanaklarıma getirip parmakları sildi gözlerimi nahifçe. Gülümsüyordu. Ellerini omuzlarıma getirdiğinde tatlı sesini duydum.
"Pasaklı kocam benim... Doktora tezini beğenseler de düzenli olmayışın hocalarını düşündürecek. Evli, kocaman adam deyip kızarlarsa..."
Ellerini özenle gömleğimin yakasına getirip düzeltmeye başladı. Gözleri beni görmüyorken gülüşüne olan hayranlığım katlanarak artıyordu. O çok güzel...
Meftun olduğum gözlerini gözlerime çevirdi. Öyle güzel bakıyordu ki bana... Gözlerimin yanması ile yutkundum. Hızlanan kalp atışlarımla hızla onu kendime çekip kollarımı beline sardım. Kolları boynuma dolanırken başımı boynuna gömdüm. Yumuşak saç telleri yüzümü okşuyordu. Boynuna öpücük bırakıp kollarımı sıklaştırdım. Parmaklarını saçımda gezdiriyor, merhametle okşuyordu.
"Arif'im... Seni çok özledim."
Boynuna öpücük bırakıp başımı usulca kaldırdım. Yüz yüze bakıyorduk. Eli yanağıma uzandı. Gülümsüyordu bana. Dudaklarımı araladım.
"Amine'm..."
Yutkundum. Gözlerimi yüzünün her bir zerresinden ayıramazken yüreğime esen tatlı acıyla yineledim sözlerimi.
"Amine'm... B-ben..."
Tatlı kıkırtısı kulağıma dolduğunda pembeleşmiş yanaklarıyla başını eğdi. Ruhum utançla başını eğerken gözlerim onun tek bir anını kaçırmamak için direniyordu. Gülümsüyordum.
Başını usulca kaldırdı. Yüreğim gözlerini bulduğunda dudaklarımı ıslatıp araladım.
"Yüreğinin perdesi güzel yüzünü açık bırakmış, Cennet'im. Seni gören... Seni gören yüreğini ortaya çıkartan yüzünü fark edecek. Yüreğini görecekler... Sen... Yüreğin kötü adımların izlerine şahit olmasın. S-sen çok güzelsin. Dünyaya ait olmadığını anlayacaklar. B-ben..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennet
Spiritual"Neden bana soğuk davranıyorsun? Bilmiyorum, aklında ne var ama kırıcı oluyor. Benimle yan yana olmaktan hoşlanmıyor gibisin. Ben sadece güzelce şiiri okumak için arkadaşça anlaşmak istiyorum seninle. Kimseyi ayrıştırmam. Nuri hocanın şiir okumamızı...