Egész órán Fat Gummal beszélgettem, majd amikor megszólalt a csengő, elhagytuk a beszélgetésre kijelölt helységet. Én elköszöntem tőle, majd a terembe igyekeztem. Én voltam az első aki bent volt, és a hősruhámnak a csomagját vissza is tettem a helyére. A helyemre ültem, amíg a többiek meg nem érkeztek.
- Hol voltál órán? - jött a padomhoz Kirishima.
- Aizawa-sensei beszélgetett velem.
- Miről? - pislogott.
- Csak pár dologról, de nem lényegesek - legyintettem - Ugyanúgy az osztály része vagyok és részt is vehetek a gyakorlati órákon.
- Akkor jó - mosolygott a vörös hajú fiú, majd lepakolta a holmiját a helyére.
- Sziasztok! - lepett a terembe Kendo, majd mosolyogva odajött hozzám.
- Szia - álltam fel, majd öleltem meg szorosan ő.
- Milyen újra a suliban lenni? - dőlt neki mosolyogva a padomnak.
- Őszintén szólva az első órán furcsa volt, de egyre jobban megszokom, hogy újra itt vagyok - mosolyogtam.
- Akkor jó, ennek örülök - simogatta meg a karomat - És jól vagy?
- Persze, megvagyok.
- Biztos?
- Biztos - bólintottam.
- Nem félsz, hogy nem tudod a többiekkel tartani a lépést? - kérdezte őszintén, mindenféle rossz szándék nélkül.
- Nem igazán. Ha mindent beleadok, akkor nem maradok le.
- De ugye tudod, hogy egészen más az, ahogy te teljesítesz és ahogy ők? - kérdezte halkan.
- Persze, hogy tudom - néztem oldalra.
- Hé, ne bizonytalanítsd el, miután összekapartuk! - szólt Kendora Bakugo.
- Nem veszem annak - néztem a szőke hajúra - Csak kimondja amit gondol, és kimondja az igazságot is. Akármennyire is kellemetlen.
- Tényleg nem bántásnak szántam - nézett rám legjobb barátnőm.
- Tudom, mondanod se kell - sóhajtottam.
- [Név], a zakkant agyú keres téged - mutogatott ki Mineta az ajtón.
Odakaptam a tekintetem, és megláttam Neitot. Biccentettem neki, hogy jöjjön be, ő azonban csak a száját húzta és nem mozdult.
- Gyere már be, nem eszünk meg - szólt oda neki Kaminari.
- Be nem teszem a lábam az A osztály termébe. Megőrültetek? - kerekedett el a szeme.
- Miért is változott volna meg? - sóhajtott Izuku.
- Kimegyek majd én hozzá - sóhajtottam, majd elindultam az ajtó felé.
Kiértem a padok közül, majd az ajtóig meg sem álltam. Odaérve felnéztem Neitora, ő pedig az udvar felé biccentett.
- Kendo - néztem a lányra, ezzel is jelezve, hogy jöjjön ő is.
- Én itt maradok beszélgetni Momoval - mutatott a lányra mosolyogva.
- Rendben - mosolyogtam rá halványan, majd Neitora néztem.
- A blézert nem húzod fel? Hideg van kint.
- Kendo, idedobod a blézerem? - fordultam vissza, mire barátnőm megfogta a ruhadarabot, és felém dobta, én pedig elkaptam azt egy kézzel. Ezt követően szétnyitottam, majd felhúztam magamra - Köszi! - néztem rá hálásan, majd kiléptem a teremből.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egyformán |Monoma × Reader - Befejezett|
Hayran Kurgu" - Hiszen mi úgysem vagyunk egyformák! - emeltem meg a hangomat. - De. Legbelül mind egyformák vagyunk - suttogta maga elé. " 2021.05.13 - 2021.06.08.