Oy verip ve yorum yapmayı unutmayın...
*********
Jennie
Dün gece Jisoo'nun geçen gün söyledikleri yüzünden uyuyamadım. Düşünmeye devam ettim çünkü ona karşı bir ilgim vardı ama diğer yandan nişanlım Chaeyoung ile evleniyorum ya da Rose mi demeliydim? Rose bir iş kadınıydı. Babamla ortaklığı olan bir elektronik şirketinin sahibiydi.
Rose ve ben, babamın iki yıl önceki doğum günü yemeğinde tanıştık. Sadece zaman öldürmek için öğretmen olarak çalıştım çünkü sıkıldım ve babamın işini devralmaya hazır değildim.
Rose'nin sık sık iş toplantıları oluyordu, bu yüzden yalnız hissettim. Rose'yi seviyorum ama onunla evlenmenin sonuçlarını da düşünmem gerekiyor. Çünkü çoğunlukla katılmak zorunda olduğu iş görüşmeleriyle meşgul oluyordu.
Babam bulunduğum ikilemi fark etti ve bu yüzden bana Rose ile ne zaman evleneceğimi hiç sormadı. İlerlemek istediğim yolun bu olup olmadığından emin olmadığımı biliyordu. Bu yüzden babam hiçbir şeye müdahale etmeden sessizce beni uzaktan izledi.
"Günaydın" Gülümseyerek dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Günaydın Rose-yah. Saat 4 oldu ve sen şimdiden uyandın mı?" Gözlerine bakarken ona sordum.
"Bir şey mi düşünüyordun? Seni yaklaşık on dakikadır izliyordum ve sen bunu fark etmedin bile." Küçük bedenime kollarını sararken sordu.
"İşleri ve babamın şirketini düşünüyordum." Ona yaklaşırken söyledim.
Alnımı öptü ve burnuma, sonra dudaklarıma geldi, "Bunu düşünme. Sana unutturacağım."
"Nasıl?" Boynumu öpmeye başlarken sordum. Bacaklarımı ayırdı ve üstüme çıktı kulağıma yaslandı, "Nasıl olduğunu biliyorsun."
"Chaeyoung... Havamda değilim." Onu benden uzaklaştırmaya çalışırken söyledim. Elimi tuttu ve beni yatağa yapıştırdı. Dudaklarımı yakaladı ve üst dudağıma geçmeden önce alt dudağımı emdi. Dilini ağzıma sokmadan önce dudaklarımı ısırdı ve emdi.
Öpücük ilk başta yavaştı, giysilerimin üzerinden göğsümü okşamaya başladığında yoğunlaştı. Boynumu öpmek için aşağı indi, hassas noktamı bularak tekrar tekrar benden inlemeler kazandı ve küçük kıkırdamalar bıraktı. Sonra elini tişörtümün altına kaydırdı ve yumuşak eliyle göğsümü tuttu. Sertleşen meme ucuma dokunmadan parmağıyla dairesel hareketler yaparken meme ucunu yavaşça okşadı. Kendini bana bastırdığında sahte aletinin kasıklarıma değdiğini hissedebiliyordum. Ne zaman taktığını anlamadım. Tişörtümü yukarı çekti ve ağzıyla meme ucumu yalamaya ve emmeye başladı.
Dili meme ucuma değdiğinde inlememek için alt dudağımı ısırdım ama meme ucumu yavaşça ısırdığında tamamen başarısız oldum. Bu bana harika ama aynı zamanda acı verici bir his veriyordu.
"Chae-young...Ahh.." İnledim ve vücudumdan aşağı hareket etmeden önce gülümsedi. Pijamamın altını ve iç çamaşırımı indirmeden önce pijamamın dışından vajinamı okşadı. Takma aletini içime geçirmeden önce kendini konumlandırdı.
"Chae-" Orta boy aleti içime soktuğunda adını söyledim. Sahte penis girişimden içeri kaydığında gözlerimi kapattım ve alt dudağımı ısırdım. O kadar acıttı ki onu kendimden uzaklaştırmak istedim.
Gerçekten hazır değildim ama penisi çoktan içime geçirdi ve alışmama bile izin vermedi. Hızla kalçasını hareket ettirmeye başladı. Sahte aleti içeri ve dışarı kaydırdı. Çarşafı sıkıca tuttum çünkü çok acıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR LITTLE SECRET || JENSOO(G!P)
Fanfiction"Nereye gidiyorsun?" Jennie önümde durarak sordu. "Gidiyorum. Her şeyden sonra burada olmamalıyım." "Neden? Saat gecenin 3'ü." "Sürtük olduğunu öğrenip seni becerdikten sonra başka bir odada onun seni becermesine izin vermektense gitmeyi tercih eder...