Üçüncü Bölüm(M)

2.3K 73 58
                                    

Lütfen oy ve yorum...

************************

Jisoo

Telefonumun yatağımda titrediğini hissettiğimde oyun oynuyordum. Telefonumu elime aldım ve bilinmeyen bir telefon numarasının beni aradığını gördüm. Oyunu durdurdum ve aramayı cevapladım.

"Alo"

"...."

"Merhaba" Dedim ve yatağa uzandım.

"...."

"Uyuyabildin mi? Bugün mü?"

"...."

"Tamam, durakta görüşürüz."

"...."

"Görüşürüz Bayan Kim."

Aramayı sonlandırdım, aceleyle üstümü değiştirdim ve çantamı topladım. Aşağı indim ve anneme Jiyeon'un evinde yatıya kalacağımı söyledim ve evimden ayrıldım.

Durakta oturdum ve Jennie'nin beni almasını bekledim. Aniden önümde siyah bir araba park etti, cam yavaşça aşağı inmeye başladı ve biricik öğretmenim Jennie Kim ortaya çıktı.

"Hey içeri gel." Dedi elini sallarken. Oturduğum yerden kalktım, arabasına bindim ve o evine doğru sürmeye başladı.

"Çok mu bekledin?"

"Hayır. Gerçekten. Daha yeni geldim." Arabasına bakarken durdum, "Bu sizin arabanız mı Bayan Kim?"

"Bana Bayan demene gerek yok. Bana sadece Jennie de ve evet bu benim arabam." Başını salladı.

"Bu pahalı bir araba." Mırıldandım ama o sadece kıkırdadı ve evine varana kadar başka bir şey konuşmadık.

Onun evine girdim. İçinde pahalı şeyler olan, mermer zeminli acayip büyük 2 katlı bir evdi. Annem bir doktor olmasına rağmen bu tür pahalı şeyleri karşılayabileceğimizi sanmıyorum. Öğretmenim kesinlikle çok zengin olmalı. 

Evin içinde dolaşmaya başladım ve evinin arka tarafında büyük bir cam pencere ve bir yüzme havuzu gördüm. Bahçesinin ne kadar büyük olduğunu görünce gözlerimi birkaç kez kırptım. Bu kadar zengin olması beni şaşırtıyor.

Arkamı döndüm, duvardaki ve masadaki resimlere baktım. Jennie'nin bir sürü resmi ve bir kadınla olan bir resmi vardı. Çok tatlı ve romantik görünüyordu.

"O senin nişanlın mı?" Parmağımla resmi işaret ederek sordum. Jennie suyunu yudumlarken başını salladı.

"Odama gidelim ve film izleyelim." Beni yanında sürükledi ve ben onu kayıp bir köpek yavrusu gibi takip ettim. 

Yanına uzandım ve o bir elini belime dolayarak başını göğsümün üstüne yasladı. Grinin Elli Tonu'nu izliyorduk çünkü henüz izlemediğini söyledi. Bunun nasıl bir film olduğunu bilmiyordum, ben de onunla birlikte izlemeye başladım. Klimasını maksimuma getirdikten sonra üzerimizi battaniyeyle örttü ve filmi oynattı.

Ateşli sahnelere gelindiğinde penisimin çoktan sertleşmeye başladığını hissedebiliyorum ve bu film hiç yardımcı olmuyordu. Çünkü film hikaye yerine sex sahneleriyle doluydu. Penisim çok zor bir hal alıyordu ve pantolonum her geçen dakika daha da sıkılaşıyordu.

Pantolonumun düğmelerini açmak istedim çünkü üstümüzde battaniyeyle yatıyorduk. Düğmeyi açmak üzereydim ki Jennie adımı seslenerek dikkatimi dağıttı.

"Jichu..." Aşağı baktım ve gözlerimiz buluştu.

"Eve-"

Söylemek istediklerimi bitiremeden dudaklarımı yakaladı ve aramızdaki mesafeyi kapattı. Kendini üzerime konumlandırdı. Öpücüğü derinleştirmek için kollarımı boynuna doladım.

OUR LITTLE SECRET || JENSOO(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin