Beşinci Bölüm(M)

1.3K 58 42
                                    

...Oy ve yorum...

----------------

Jisoo

Okul sonunda bitti çünkü Jennie'nin evine gitmek için sabırsızlanıyordum. Bugün okula gelmedi. Bazı öğretmenler onun hakkında dedikodu yapıyorlardı ve ben onlara kulak misafiri oldum. Jennie'nin hasta olduğunu ve bu yüzden bugün okula gelmediğini söylediler.

Dün ona bağırdığım için kendimi kötü hissettim ve bana açıklama yapmasına da izin vermedim. Ne zaman onun ve nişanlısının görüntüsü aklıma gelse çok kıskanıyor ve sinirleniyordum. Jennie'yi sadece kendim için istiyordum ve o başkasıyla nişanlıyken bana hiç yardımcı olmuyor. Zilin çaldığını duyduğumda Jennie'yi düşünmekle meşguldüm. 

"Bugünlük bu kadar çocuklar. Yarın sınavımız olacak." Dedi Bayan Lee.

"Ahh! Neden test!" Öğrencilerden biri bağırdı ve diğerleri de ona katıldı.

"Dikkatli gidin çocuklar." Dedi Bayan Lee, öğrencileri görmezden gelerek. Hızlıca eşyalarımı toplayıp otobüs durağına doğru koştum. Onu kontrol etmek için Jennie'nin evine gitmem gerekiyordu. 

Sonunda geldim. Kapıyı hızla çaldım ve kapı nihayet açıldığında biricik öğretmenim ortaya çıktı. 

"Jisoo?" Kapısını tutarken dedi.

"Girebilir miyim?" Yavaşça sordum. Başını salladı ve yan tarafa geçerek evine girmeme izin verdi. Evine girdim ve evine baktım. Yerde duran bir sürü kutu vardı. Kanepeler, masalar ve sandalyeler gibi büyük eşyalarının üzerinde bir sürü beyaz örtü seriliydi. Ama evde hiçbir şey kalmamıştı çünkü evdeki tüm sabit şeyler dışında eşyalarının çoğunu zaten kutunun içine yerleştirmişti.

"Nereye gidiyorsun?" Ona hala kutulara bakarken sordum. Cevap vermek yerine arkasını döndü ve bana gülümsedi sonra tüm eşyalarını ambalaj kağıdına sarmaya başladı.

"Jennie, cevap ver bana!" Ona doğru yürüdüm ama ayağa kalktı ve yürümeyi bırakmak zorunda kaldım. Jennie sırıtırken kaşlarından birini kaldırdı ve benim durduğum yere doğru yürüdü. Bana doğru yürümeye devam etti ve onun ölümcül bakışından korktuğum için geri geri yürümek zorunda kaldım.

"Beni artık sevmediğini söylemedin mi?" Çenemi işaret parmağıyla okşarken sordu.

"Başka birini sevdiğini söyledin ve benden ayrıldın." Ne kadar yakın olduğumuzu fark ettiğimde nefesimi tuttum. Her nefes verdiğinde nefesinin yüzüme çarptığını ve kalbimin çok hızlı attığını hissedebiliyordum.

"Ben... Ahh." Bacağını kasıklarıma sürttüğünde mırıldandım. Jennie düz beyaz bir tişört ile kısa bir pantolon giyiyordu. Tişörtü o kadar inceydi ki, tişörtünün dışından sutyenini görebiliyordum. Beni baştan çıkarması, aklımı çılgına çeviriyor ve kalçasını kasıklarıma her bastırdığında beni daha da delirtiyordu.

"Başka birini seviyorsun ama buradasın. Neden? Benimle seks yapmayı özlediğin için mi?" Uyluğunu kasığıma sürterken baştan çıkarıcı bir şekilde sordu.

"Ne?! Hayır! Ben... Ben-Ahhh." Ben konuşmayı bitirmeden Jennie kasığımı tuttuğu için inledim.

"Ha?.. Az önce ne dedin?" Kasığımı bıraktıktan sonra tekrar sordu.

"Ben hata yap-Ahhh..." Eli tekrar aletime dokunmaya başladığında gözlerimi kapattım. Yanağımı öperken aletimi okşamaya başladı.

"Ne? Neden konuşmayı kestin?" Kulak mememi alaycı alaycı bir şekilde ısırmadan önce kulağıma fısıldadı.

OUR LITTLE SECRET || JENSOO(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin