Alın size bölüm. Alın size smut!
Birkaç ay bölüm olmaz gibi haberiniz olsun.
Neyse oy ve yorum istiyorum.
Sınırda koysam mı acaba bir bahanem olur.Keyif okumalar🙃
¤¤¤¤¤
Jisoo
Kendimi hiçbir zaman olmadığım kadar mutlu hissediyordum. Kollarımın arasında duran hayatım boyunca aşık olduğum tek kadın bana aşkını itiraf ettiği yetmiyormuş gibi bir de üzerine bebeğimize hamile olduğunu söylemişti. Birbirimizi tam olarak dinleyip tanımaya çalışmadığımızdan birlikte olabileceğimiz yılları ayrı geçirmiştik. Artık bunun olmasına izin vermeyecek ona ve bebeğimize en iyi şekilde bakacaktım.
Çenesini parmaklarımın ucuyla hafifçe kaldırıp dudaklarımızı birleştirdim. Uzunca öptükten sonra nefeslenmek için dudaklarından ayrıldım.
"Rüyada gibi hissediyorum." Deyip ona tekrar sarıldım. Gülümsememi durduramıyordum. Şuan bulunduğum durum düşünsem aklımın ucuna bile gelmezdi.
"Rüya olmadığına seni ikna edebilirim sevgilim." Yerinde doğrulup kasıklarımın üzerine oturdu. Öne doğru eğilip dudaklarımdan başlayarak boynuma ve göğüslerime kadar öpmeye başladı. Bense ellerimi göğüslerine koyup onlarla olabildiğince ilgileniyordum. Jennie'nin kasıklarıma yaptığı baskı ve sürünmeden dolayı gittikçe sertleştiğimi hissediyordum. Onu tutup yerlerimizi değiştirdim. Şuan altımda gözlerimin içine bakarak yatması bile gerçek olamayacak derece güzeldi. Sadece bana ait olması ve sadece beni sevmesi tarif edilemeyecek düzeyde bir mutluluktu benim için.
Boynundan başladığım öpücüklerime göğsü ve karnı boyunca devam ettim. Karnını tekrar okşayıp oraya son bir öpücük kondurup yüzüne çıktım. Elimi yanağına çıkarıp okşarken dudaklarımızı tekrar birleştirdim. Ayrıldığımızda dudaklarının üzerine fısıldadım.
"Seni tatmama izin verir misin?" Başını olabildiğince hızlı aşağı yukarı sallamış ve kısa bir öpücük kondurmuştu dudaklarıma. Kendimi geriye çekip bacaklarının arasına tam erişim sağlayabileceğim pozisyonda kaldım. Bacaklarını omuzlarımın üzerine atıp onu iyice kendime çektim. Bacaklarının iç kısımlarına öpücükler kondururak vajinasina kadar devam ettirdim öpücüklerimi. Önce dudaklarım sonra da dilimle ıslaklığını tatmaya başladım. Bu esnada onun tek yapabildigi eliyle başımı daha fazla kendine bastırıp inlemekti. Baş parmaklarımı kullanarak deliğini tam olarak görüş açıma sunmuştum. Biraz daha klitorisiyle ilgilendikten sonra ıslak deliğine gelmiş ve tek seferde dilimi içine sokup dilimle gelgit yapmaya başlamıştım içinde. Jennie'nin inlemeleri iyice yükselirken durmamış dilimin yanına bir parmağımı da ekleyip aynı anda hareket ettirmeye başlamıştım. Zevkten çığlık atarcasına adımı inlemesi ve bacaklarının titremeye başlamasıyla orgazmının yaklaştığını anlamıştım. Ama kendimi durdurmayıp içine bir parmağımı daha gönderip hızlıca hareket ettirmeye devam etmiştim. En sonunda kasılıp titreyerek kendini dilime ve parmaklarıma bırakmıştı. Onu iyice tatmış son bir öpücükle bacaklarının arasından çıkıp yüzyüze gelmemizi sağlamıştım.
Nefesini düzenlemesini bekleyip yavaşça penisimi vajinasina sürtmeye başladım. Daha fazla beklemek istememiş olmalı ki bir eliyle penisimi tutup deliğine hizaladıktan sonra diğer eliyle beni kendine çekip içine girmemi sağlamıştı. Anlık duyguyla ikimizde inlerken içindeki vuruşlarıma yavaş bir şekilde başlamıştım. Öne eğilip göğüslerini ellerimle yoğurmaya başlamış sonrasında da sol göğüs ucunu ağzıma almıştım. Arada dişlerimi de katarak ısırıyor sonrasında da dişlerimle çekiştirip yaptıklarımı tekrarlıyordum. Bu esnada elini başımın arkasına çıkarıp saçlarımı çekiştiriyordu. Başımı kaldırmadan gözlerimi yüzüne çevirdiğimde zevkten kızarmış yüzü paha biçilmez bir manzaraydı.
Göğüslerinden ayrılıp kendimi kollarımla destekleyip içindeki hareketlerimi hızlandırmıştım. Sert itmelerden yatak gıcırdamaya ve yatak başlığı duvara vurmaya başlamıştı. Hareketlerimi kısa süreliğine durdurup tek bacağını omzumun üzerine atıp kaldığım yerden devam etmiştim vuruşlarıma. Omzumdaki bacağını da elimle tutup öpücükler sıralarken diğer elimi de klitorisine atmış hafif baskı uygulayarak okşamaya başlamıştım. İnlemeleri daha da yükselirken altındaki yorganı tutan elleri bembeyaz kesilmişti.
"J-Jisoo ahh!" Kendini kaybetmiş bir şekilde inlemeye devam ederken bir yandan kendini sıkıp duvarlarının beni daha sıkı sarmalamasını sağlıyordu. İçinden çıkıp omzumdaki bacağını indirdim. Yanına uzanıp sırtı bana dönük şekilde uzanmasını sağlayıp penisimi tekrar içine gönderdim. Başını elimle kendime çevirip dudaklarıma kapandım. Araya dillerimizi de katarak öpüşürken bir yandan da diğer elimi klitorisine atıp tekrar oraya baskı uygulamaya başladım. Dudaklarımdan ayrılarak elini kalcama koyup beni kendine daha fazla çekmeye başladı. Başındaki elimle onu sıkıca sarıp hareketlerimi olabildiğince hızlandırdım.
"Boşalacağımmh! Ji-soo çok yakınım! Daha hızlıı!" Titremeye başlayan vücudu ve hızlanan nefesiyle orgazmının sinyallerini vermeye başlamıştı. Tek bacağını kaldırıp daha sert vuruşlar yapmaya başladım. Birkaç vuruş daha yaptıktan sonra penisime doğru kendini bıraktı. Hareketlerime önceki kadar sert olmayacak şekilde devam edip spermlerimin onu doldurmasına izin verdim. İçinden çıkmadan yatarken omzunun üzerine ve boynuna küçük öpücükler konduruyordum. En sonunda içinden çıkamama neden olacak bir şekilde bana dönüp dudaklarımızı birleştirdi. Bir yandan saçlarımı okşarken acele etmeden öpüyordu beni.
"Rüya olmadığına inandın mı sevgilim?" Onu başımla onaylayıp ayrılsam nefessiz kalacakmış gibi hissettiğim dudaklarıyla birleştirdim dudaklarımı.
"Evlen benimle Jennie Kim!"
¤¤¤¤¤
Kontrol etmedim hatalar varsa görmezden gelin.
¤¤¤¤¤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR LITTLE SECRET || JENSOO(G!P)
Fanfiction"Nereye gidiyorsun?" Jennie önümde durarak sordu. "Gidiyorum. Her şeyden sonra burada olmamalıyım." "Neden? Saat gecenin 3'ü." "Sürtük olduğunu öğrenip seni becerdikten sonra başka bir odada onun seni becermesine izin vermektense gitmeyi tercih eder...