On Dördüncü Bölüm(M)

626 37 167
                                    

Çok bir beklenti içine girmezseniz sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok bir beklenti içine girmezseniz sevinirim. Bu benim ilk smut denemem olduğu için kötü olmuş olabilir. Okuyun geçin fazla sorgulamayın lütfen.

Oy ve yorumda yaparsanız hiç fena olmaz.

Keyifli okumalar.

🗿🗿🗿

Jennie

Dudaklarımız birbiriyle adeta dans edercesine buluşurken ellerimin hedefi üzerindeki gereksiz kıyafetleri olmuştu. Onunla tamamen tek vücut olmak istiyordum ve bu esnada bizi bölen hiçbir kıyafet parçasının üzerimizde bulunmasını istemiyordum. Üzerindeki deri ceketine elimi attığımda dudaklarımdan ayrılmadan üzerinden çıkarmama yardım etmişti. Ceketin ardından gömleğide yerle buluştuğunda ellerim pantolonu bulmuştu. Bana onu çıkarmam için fırsat vermeden benim üzerimdekileri çıkarmaya koyulmuştu. Onunda en az benim kadar çok istediğini anlayabiliyordum davranışlarından.

Üzerimdeki bluzu çıkardığında peşinden eteğiminde yerdeki diğerlerinin yanında yerini almasını sağlamıştı. Dudaklarının yeni hedefi açıkta kalan boynum olduğunda bende bir elimi ensesine çıkarmış oradaki kısa saçlarıyla oynuyorken diğer elimle sırtından onu daha da kendime bastırıyordum. Öpücükleri göğsüme doğru ilerlerken eli sırtıma yönelip sutyenimin kopcasını bulmuş göğüslerimin serbest kalmasını sağlamıştı. O sağ göğüs ucumu dudakları arasına alıp arada dişlerini de katarak emerken benim tek yapabildiğim odada iniltilerimin yankılanmasını sağlamaktı. O göğüslerime gerekli ilgiyi verirken benim ellerimin odağı pantolonunun düğmesi olmuş ondan kurtulmasına yardım etmiştim. Pantolonda diğerlerinin yanında yerini alırken dudaklarını tekrar dudaklarımla birleştirmiş üstümde kalan tek kıyafet parçasını da çıkarıp atmıştı. Artık karşısında tamamen çırılçıplak kalmıştım. Dudaklarımdan ayrılıp kendi üstündekilerden de kurtulup aramızda hiçbir engel kalmamasını sağlamış tekrar üzerime uzanmıştı.

Acelemiz yoktu yavaş bir şekilde birbirimizin vücudunun keyfini çıkarıyorduk. Yüzümün her yerine kelebek öpücükleri konduruyor ona ve öpücüklerine daha da muhtaç olmamı sağlıyordu. Onu daha da cesaretlendirmek adına ellerimi sırtına çıkarmış onu daha da kendime çekiyordum. Bacaklarımıda kalçasında birleştirip onu tüm vücudumla sarmalamıştım. Penisini vajinamın girişinde hissettiğimde ikimizde ihtiyaçtan inlemiştik. O an aklına bir şey gelmiş gibi gözlerini açıp telaşlı ifadesiyle hafifçe doğrulmuştu üzerimde.

"Jennie bebek? Ya bebeğe bir şey olursa?" Usulca gülümseyip telaş içindeki yüzünü ellerim arasına almış başımı hafifçe kaldırıp bir öpücük kondurmuştum dudakları üstüne.

"O daha çok küçük Jisoo. Yani endişelenecek bir şeyimiz yok." Tekrar dudaklarına kapanıp devam etmesini istercesine çekmiştim onu kendime. Artık kendini daha fazla tutamadığından penisini kavrayıp yavaşça içime göndermiş ve hissettiğim dolulukla uzun bir inleme dökülmesini sağlamıştı dudaklarımdan. Alışmam için bir süre hareket etmeden beklerken boynuma ve göğsüme küçük öpücükler konduruyordu. Sonunda gözlerime bakıp benden onay beklerken başımı hafifçe sallamamla İçimdeki hareketlerine yavaşça başlamıştı. Gözümün önündeki yüzü ve zevk alan ifadesiyle bana bakışına daha fazla dayanamayıp dudaklarımızı tekrar birleştirmiştim.

Hareketleri zamanla daha hızlı olmaya başlarken bende kontrolü tamamen kaybetmiş bir şekilde inleyip alt dudağımı kanatırcasına dişliyordum. Hareketlerini bir anda durdurup içimden çıkmadan pozisyonumuzu değiştirmesiyle şimdi ben onun üzerinde duruyordum. Ellerini kalçama koyup hareket etmeme yardım ederek onu sürmemi sağlıyordu. Bulunduğumuz pozisyonda en derinlerime ulaşarak aldığım hazzı daha da arttırıyordu. Bir yandan onu sürmeye devam ederken öne doğru eğilip yüzüne küçük öpücükler kondurmaya başlamıştım. Sonraki durağım boynu olurken sadece öpmekle kalmamış iz kalacağını bildiğim bir şekilde ısırıp emmiştim. Bu esnada Jisoo hareketlerimin yavaşlığından tatmin olmamış olacakki kalçamın hareketini elleriyle durdurup içime sert vuruşlarını yapmaya başlamıştı.  Bense kollarımı Jisoo'nun boynuna sıkıca sarıp kulak memesini dişlerim arasına almıştım. İçimdeki vuruşlarını daha derin ve sert yaptığında orgazm olmaya yakın olduğumu anlamıştım. O da bunu anlamış olmalı ki bizi tekrar çevirip kontrolü tamamen kendisine almıştı. İçimdeki birkaç sert vuruşundan sonra daha fazla tutamamış titreyerek kendimi bırakmıştım. Orgazmımı sürdürmek için içimdeki hareketini durdurmamış yavaş bir şekilde devam etmişti vuruşlarına. En sonunda içime dağılan sıcaklıkla onunda boşaldığını anlamıştım.

Kendini yanıma atıp kollarıyla beni kendine çekmişti. Kalp şekilli dudakları tekrar benimkilerle birleştiğinde durmamış bende anında ona karşılık vermiştim. Dudaklarımdan ayrıldığında ona şimdiye kadar hiç söyleyemediğim iki kelimeyi çıkarmıştım sonunda ağzımdan.

"Seni seviyorum." Göğsünde yerimi alırken o da kollarıyla beni sarıp karşılık vermişti.

"Bende seni seviyorum." Başımı hafifçe kaldırıp usulca bir öpücük kondurdum dudaklarına. Gözüm sehpanın üzerindeki saate kaymıştı istemsizce.

"Uçağa geç kaldın galiba."

"O uçağı kaçıracağıma hiç bu kadar mutlu olacağımı düşünmezdim." Bir elini karnıma indirip orayı usulca okşayıp sonrasında da kollarıyla beni sıkıca sarıp üzerimize yorganı çekti. Son olarakta başımın üzerine bir öpücük kondurup onun kalp atışlarını dinleyerek uykuya dalmamı sağladı.

FLASHBACK SONU

_________

Kesinlikle bölüm atmam için kimse baskı yapmadı.🙂🔫

OY VE YORUM LÜTFEN...

OUR LITTLE SECRET || JENSOO(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin