Finale gelmiş bulunmaktayız.
Yıllar sonra bir ficimi bitirebildim sonunda!
Keyifli okumalar...
Oy ve yorum lütfen!¤¤¤¤¤¤¤
Jisoo
Boynuma izlerini bırakmaya devam ederken bende boş durmayıp üzerindekilerden kurtulmasına yardım ediyordum. Tişörtü ve şortunu çıkarmasına yardım edip iç çamaşırlarıyla kalmasını sağlamıştım. Benimde giysilerimle kalmamı istemiyor olacak ki elleri tişörtümün eteklerini bulup çıkarmamı sağladı. Tişörtümün ardından pantolonumda yerde diğerlerine katılmıştı.
Kanepeye oturduğumda o da vakit kaybetmemiş kucağımdaki yerini almıştı. Öpüşmemiz bir öncekinden daha hararetli bir hal alırken üst tarafını tamamen çıplak bırakmak amacıyla sutyenini üzerinden çıkardım. Jane doğduktan sonra Jennie'nin vücudundaki değişimleri görüyordum ama onunla hiç birlikte olmadığımızdan tam olarak nasıl olduğunu bilmiyordum. Bebeğimizi emzirdiği için daha dolgunlaşmış göğüsleri serilmişti gözümün önüne. Öpüşmemizi kesip öpücüklerimi boynundan başlayarak göğsüne kadar yavaş bir tempoda sürdürdüm. Ona duyduğum özlemi yavaş yavaş gidermek istiyordum.
"Seni çok özledim."
"Bende seni çok özledim sevgilim." Kulağıma fısıldamasına karşılık ellerimin bütün dikkati göğüslerindeydi. Hafifçe sıkıp arada minik öpücükler konduruyordum.
"Her şeyi çok özledim. Vücudunun bana verdiği tepkiyi, öpüşmelerimizi, sıcaklığını..." Dudağına tekrar bir öpücük kondurup devam ettim.
"Tadını özledim Jennie." Onun kucağımdan kalkmasını sağlayıp kanepeye sırt üstü uzandım.
"Yüzümü sürmeni istiyorum Jennie. Seni tatmama izin ver..." Bakışları gözlerimi bulurken onu cesaretlendirircesine elimi ona uzatıp gülümsedim. Elimi tutup vajinası yüzümle aynı hizada olacak şekilde diz çöktü. Ellerimizi tam olarak birleştirip dilimle vajinasının üzerinde hareket etmeye başladım. Klitorisine de dilimle ufak darbeler vurmayı ihmal etmiyordum. Bu esnada duyduğum hafif iniltilerle Jennie'ninde zevk aldığını anlamıştım. Ağzıma gelen yoğun tadıyla zevk bütün vücudumu sarmıştı.
Ellerimizi ayırıp kalçasını hareket ettirmesini istediğimi anlaması için kalçasına koydum. Anlamış olacak ki yavaşça hareket etmeye başlamıştı. Klitorisiyle yeterince vakit harcadığımı düşünerek dilimi deliğine konumlandırıp usulca içinde gelgit yapmaya başlamıştım. Bu ona yeterli gelmemiş olacak ki saçımdan tutup beni kendine bastırmış ve kalçasının hareketlerini daha da hızlandırmıştı. Dilimle içindeki hareketlerimi sürdürürken bir yandan da bir elimi klitorisine çıkarıp daha da zevk almasını sağlamaya çalıştım. Deliğinin dilimin etrafında kasılmaya başlamasıyla sona yaklaştığını anlamıştım. Birkaç dakika sonra hareketlerini durdurup titreyerek kendini ağzıma bırakmıştı. Onu iyice tadıp yoğun orgazmından kurtulmasını sağlamak amacıyla bacaklarına minik öpücükler konduruyordum. Sakinleştiğinde doğrulup üzerimden kalktı. Bende doğrulup üzerimde kalan son kıyafetlerdende kurtulup önceki oturduğum pozisyona dönmüş onu da kucağıma çekmiştim. Kucağımdaki yerini alır almaz dudaklarıma kapanmış çıplak bedenlerimizin birbirine sürtünmesini sağlamıştı. Kasıtlı olarak vajinasını penisime sürtmesine dayanamamış dudaklarımızı ayırmıştım.
"İçinde olmak istiyorum. Sıcaklığını hissetmek istiyorum Jennie." O da bunu istiyor olacak ki yerinde hafifçe doğrulup penisimi ıslak girişiyle konumlandırmıştı. Yavaşça kendini indirdiğinde ikimizinde zevkle inlemesine sebep olmuştu. Tamamını içine aldığında yavaşça üzerimdeki hareketlerine başlamıştı. O hareketlerine devam ederken bende ona yardımcı olmak amacıyla ellerimi kalçasına atıp dudaklarımızı tekrar birleştirmiştim. Aldığı zevkle dudaklarımı ısırıp çekiştiriyordu.
Hareketlerinin düzensizleşmeye başladığını farketmemle içinden çıkmadan onu kaldırıp kanepeye yatırdım. Bacaklarını kalçama sarıp beni daha da kendine bastırıyordu. İçindeki gelgitlerime yavaş olmayacak bir şekilde devam ederken bir yandan da göğüslerine ve boynuna izlerimi bırakıyordum. Kulağıma dolan ilahi sesiyle adımı inleyip yaşadığım zevkin doruklarına çıkmasını sağlıyordu. Hareketlerim gitgide daha da hızlanırken bacaklarını kalçamdan omzuma çıkarıp onlardan da destek alarak gelgitlerime devam ettim. Deliğinin kasılmaya başlamasıyla geleceğini anlamış daha da hızlanmıştım. Kısa bir süre sonra titreyerek ikinci orgazmını yaşamıştı.
Bacaklarını omzumdan indirip orgazmını sürdürmek için içindeki hareketlerime devam ettim. Kendine geldiğini anladığımda hareketlerimi daha da hızlandırıp içine boşalmıştım.
İçinden çıkmadan kendimi üzerine bırakmış ve bedeninin sıcaklığının tadını çıkarmaya başlamıştım. Başımı göğsüne yaslayıp dünyadaki en güzel melodiyi yani kalp atışlarını dinlemeye başladım. Bir elini saçıma çıkarıp okşamaya başladı. Hissettiğim huzurla bedenine daha fazla sarıldım.
"Benimle olduğun için teşekkür ederim Jennie. Muhteşem bir aile ve küçük güzel bir kızımın olmasını sağladığın içinde sana çok teşekkür ederim. Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum. Beni sevip yanımda olduğun için çok mutluyum. Seni ve kızımızı çok seviyorum." Başımı kaldırıp güzel gözlerine baktım. Gözlerinin hafifçe yaşardığını görmüş ve bir elimi yanağına çıkarıp hafifçe okşamıştım yanağını.
"Bende sana teşekkür ederim sevgilim. Senin sevginle kim olduğumu bana hatırlattığın ve aşık olabileceğimi bana kanıtladığın için. Benimle olmak için bu kadar uğraşmasaydın şuan mutsuz bir hayat yaşıyor olacaktım. Seni o kadar çok seviyorum ki bunu sana nasıl anlatabilirim bilmiyorum." Ensemden tutup tekrar dudaklarımızı birleştirmemizi sağladı.
Onunla başladığımız bu ilişki başlarda kesinlikle çok yanlıştı. Onun hayatında başka biri vardı ve benim İngilizce öğretmenimdi. Kesinlikle imkansız gibi görünüyordu ama şuan bulunduğum durumda ne kadar acı çektiysek buna kesinlikle değdiğini anlamıştım...
-son-
●●●●●●●●
Sonunda bitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR LITTLE SECRET || JENSOO(G!P)
Fanfiction"Nereye gidiyorsun?" Jennie önümde durarak sordu. "Gidiyorum. Her şeyden sonra burada olmamalıyım." "Neden? Saat gecenin 3'ü." "Sürtük olduğunu öğrenip seni becerdikten sonra başka bir odada onun seni becermesine izin vermektense gitmeyi tercih eder...