I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic) part 34

314 20 1
                                    

Toen ik thuis kwam lagen Hailey en Selena op de bank met elkaar te praten. 'Enn hoe was t?' vroeg Selena. 'Kicke!! Ben sterker dan Justin' 'No way ahah dat gaat ie niet leuk vinden' 'Vind ie ook niet. Maar even serieus' Ik ging in de kleermakers zit zittn op de andere bank die er stond en ging verder 'Justin wordt morgen 21 en dat is toch wel speciaal aangezien hij nu echt volwassen is.. En ik dacht dat hij wel een verrassings feest ofzo verdient heeft.. Met heeeeel veeeeel taart en zo en natuurlijk alchol vrij.. Justin kennende kun je beter geen alchol doen' zei ik. Selena en Hailey knikte en ik stond op en pakte men laptop. 'Umm als we eerst Pattie, Jermey en de kids, Ryan en Chaz t vertellen, dan kunnen we nog een vliegtuig regelen!' 'Ze kunnen met een privee vliegtuig van mij..' zei Selena. 'Oke kun jij dat dan regelen? Dan licht ik ze in' Selena knikte stond op en liep naar boven waarschijnlijk om haar telefoon te pakken. 'Denk je dat je er bij kunt zijn?' vroeg ik terwijl ik haar aan keek. 'Ik denk het wel' zei ze. 'Mooiiii' We regelde alles en op een gegeven moment kwam Justin binnen. 'Hoooomeeee' 'En nog sterker geworden?' zei ik met een knipoog 'Wacht maar. Vanmiddag had ik niet door dat je op men rug ging zitten dus dat is niet eerlijk!' zei Justin. 'En toch heeft Patrick t filmpje op zen insta gezet met daar onder dat ik sterker ben dan jou' 'Laat zien' Ik draaide men laptop en Justin werd een beetje kwaad en ik schoot in de lach. 'Don't worry Justin ik vraag zo wel of hij 't wilt verwijderen.' Justin knikte en pakte zen spullen op 'Ben douche' 'Schiet wel op ik wil ook nog' 'We kunnen samen' 'Ja doeii Justin' 'Zie je zo wel' zei hij en knipoogde naar me en ik rolde men ogen en richte me weer op men laptop. We hebben de mensen geregeld en het vervoer voor de ouders van Justin en Jazmyn en Jaxon en Ryan en Chaz en we hebben de plek geregeld. We gaan zo met zen 3en boodschappen doen en we zeggen tegen Justin dat we meiden avond hebben. Ik stond op en legde een briefje voor Selena neer. 'Boodschappenlijstje kun je eve kijken of t genoeg is?' Ze knikte en ik liep naar boven.  Ik liep naar men kamer en liet me op men bed vallen. Ik keek naar men foto muur en liep er naar toe. Ik hield de foto van mij, Hailey en men ouders van af en keek er naar. Er viel een traan op de foto en een tweede en derde volgde. Ik hing de foto weer terug en liet me weer op men bed vallen. Even later hoorde ik Justin onder de douche weg komen dus liep ik naar men kleren kast. Ik pakte er ondergoed uit en liep door naar de bad kamer. Ik klede me uit en stond in men ondergoed toen Justin binnen kwam. 'Ow sorry ik wist niet dat jij hier was' zei hij met Lust in zen stem 'Nee maakt niks uit' zei ik emotie loos. Justin zuchte pakte zen gel en liep weer weg. Ik deed de deur op slot en klede me verder uit en ging onder de douche staan. Na 10 minuten kwam ik er onder weg en droogde me af. Ik deed men t schonde onder goed aan en liep met ene handdoek om me heen terug naar men kamer omdat ik wist dat Justin nog boven was.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Happy 21st birthday Justin!!

I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu