Olivia POV
Het regende nog steeds maar dat maakte ons niks uit. We liepen hand in hand over de straten. Tot we opeens een auto voor ons zagen stappen en er 2 mannen uit kwamen en richting ons liepen. Ik zag Selena achter in zitten. Ik en Justin rende zo snel we konden maar de mannen waren te snel. Ze pakte ons bij onze armen en wilde ons mee nemen. Maar ik stribbelde zwaar tegen en trapte eerst in het heilige plekje van de man die mij vast had en gaf m een tik met men elleboog in zen rug en hij viel op de grond. Ik zag dat hij een pistool bij zich had en pakte hem snel. ,,komen die lessen van opa toch nog eens vanpas' Dacht ik. Ik richte het geweer op de man en zei ,,Je laat Justin nu los of ik knal je ebola lelijke kop er af!' De man lachte wat maar liep gewoon door. Ik zuchte, richte en BAM recht in zen been! De man viel op de grond en Justin liep naar mij toe. ,,Hier het pistool mocht je 'm nodig hebben, ik ga bij Selena kijken" zei ik tegen Justin en gaf hem het geweer. Ik liep naar de man waar van ik net in zen been had geschoten en pakte zen pistool mocht ik hem nodig hebben en stopte hem in men zak ,,Justin bel jij alvast de politie?" Justin knikte en ik liep naar de auto waar de mannen net mee kwamen. Tot men groote verwachting zat Selena niet meer in de auto. Ik had ook niks anders van die hond verwacht. Ik liep weer terug naar Justin en justin had het geweer ook weg gestopt ,,Die mogen we vast wel houden" zeiden we tegelijk lachend.
Na 5 minuten kwam de politie en ambulance, we werden mee genomen voor een verhoor en na een uur mochten we weer weg. Het regende nog steeds echt what the fack is er mis met 'Moeder natuur'?!?
Onder weg naar weet ik veel waar we naar toe aan het lopen waren kwamen we omg de meest gevreeste gang van de wereld tegen... Ik weet niet of dit wel zo leuk is maar oke.. we zien wel wat er van komt....
JE LEEST
I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)
FanficHoii ik ben Olivia Braun, Nou eigenlijk.. Heet ik Hold van m'n achternaam. Toen ik geboren werd wilden m'n vader niks meer met mij en m'n moeder te maken hebben, dus heeft hij ons verlaten. Een paar jaar later overleed mijn moeder, en moest ik in e...