I can't live without you! part 2

1.8K 63 1
                                    

Justin POV

Ik loop wat door het park en ineens zie ik een meisje tegen een boom aan zitten min de kleermakers zit en voor der uit zit te staren. Ze huilt. Ik wil er heen lopen maar als ik zie dat het Olivia is besluit ik om er maar niet heen tegaan. Ik zie dat er een oude vrouw naast haar gaat zitten. Ik loop wat dichter bij zo dat ik kan horen wat ze zeggen. 'Hejj meis, gaat t wel goed met je?' vraagt de vrouw, en gaat naast haar zitten .'nee net echt.' zegt ze en barst in tranen uit. Ik wil naar haar toe, ik wil men armen om haar heen slaan en haar zeggen dat het goed komt en het me spijt. 'Agg lieverd, kom hier' zegt de vrouw en neemt der in der armen. 'Wat is er gebeurt?' '2 dagen terug, vertelden men vriendje, wat nu men ex is, dat hij van een ander houd, en heeft t toen uit gemaakt.' 'Je hebt t over Justin Bieber tog?' zegt de oude vrouw. ze knikt 'Awhh lieverd! Ik vind het echt erg voor je. Je verdiend veel beter dan hem, hij was gewoon niet de ware voor jou' ze kijkt de vrouw aan en krijgt nog meer tranen in der ogen. 'Justin...' ze kon der zin niet af maken want ik onder brak haar. 'luister Olivia, ik zou willen dat het anders was gelopen. Ik..' ik ga gehurkt voor der zitten en hou men hand tegen der wang aan. Ze kijkt me aan met tranen in der ogen. 'Ik kan het je niet uit leggen.. Maar weet dat ik altijd van je zal blijven houden en dat dat nooit minder zal worden.' Ze staat op en rent weg. Ik laat me tegen de boom aan zakken en krijg tranen in men ogen. 'Wat kon je haar niet vertellen?' vroeg de vrouw. Ik zuchte en begon te vertellen. 'Selena kwam een paardagen geleden naar me toe en zij dat ik het uit moest maken met Olivia, en dat ik weer met haar moest nemen, anders zou het slecht met Olivia af lopen. Ik wilde haar niet geloven en negeerde haar. Toen liep ze boos weg en kwam terug met twee groote, dikke, enge mannen. Ze zei dat als ik het nu niet uit zou maken met Olivia, ze Olivia voor men ogen zouden martelen en daarna vermoorden..' De vrouw keek me aan met grte ogen. 'Justin, ik denk dat het beste is dat je nu eerst achter Olivia aan gaat, haar het verhaal uit lecht, en de politie belt!!!' 'Bedankt!' Ik stond op en rende weg, de zelfde richting op als Olivia.

I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu