- Voor het huis van Olivia..
Ik zuchte.. het is nu midden in de nacht... En iedereen slaapt... Ik liep naar de zijkant van het huis en klom via de regenpijp door naar het raam van de kamer wat ooit mijn kamer was. Toen ik binnen was zag ik Hailey liggen. Mooizo. Ik liep naar haar bed toe en maakte haar wakker. 'Haileyy' ze keek me met halve ogen aan maar toen ze zag dat ik het was sprong ze recht op, haha. 'Omg je bent terug!' zei ze net iets te hard.. Ineens vloog de deur open en kwam Scooter binnen. 'Omg Olivia we hebben je zo gemist' 'SHHHTTT ik wil niet dat Justin weet dat ik er ben!!' fluisterde ik zacht. Ze knikte en Scooter haalde Yael en toen praate we met zn 3en een uurtje bij. 'Maar ik moet zo gaan.. Ik moet mn telefoon hebben en ik moet nog wat doen voor iemand die ik heb ontmoet..' 'Oke is goed.. Maar Olivia nog 1 vraag... Waarom ga je niet meer met Justin trouwen en waarom ging je zomaar weg?' vroeg Yael. Ik zuchtte even.. 'Ik zou willen dat ik het jullie kon vertellen.. Maar ik kan het niet. Maar ik deed het niet omdat ik het wilde.. Ik hou van Justin, met heel mijn hart. En het zal me pijn doen als hij een nieuwe vriendin heeft, maar ik ben blij als hij blij is' 'Ja umm.. over nieuwe vriendin gesproken... Hij is weer samen met Selena' 'JE HIJ IS FUCKING WAT?" schreeuwde ik... Oke kut ik had niet moeten schreeuwen.. Maar voor die bitch ging ik bij Justin weg.. 'Waar is dat kind' 'Bij Justin' 'Ze gaat er aan' Ik wilde net Justin's kamer binnen stormen maar Hailey hield me tegen. 'Olivia denk aan wat je net zei..' 'Je snapt het niet.. Zij had JOU ontvoerd.. Als ik niet bij Justin weg zou gaan zou ze JOU en JUSTIN vermoorden.. EN NU IS ZE FUCKING BIJ HEM' 'Oke ga je gang ik doe me' zei ze. Ik lachte maar mn lach was al snel weer van mn gezicht en was over genomen door woede. Ik smeet die deur open en Justin en Selena schoten over eind. Gelukkig, ze hebben de kleren aan. 'JIJ VUILE SLET.' 'Um sorry?' zei Justin. 'Ik hoop echt dat je sterft' zei ik tegen Selena. 'Um niet mijn probleem dat je bij Justin weg ging en hem achter liet. Weetje wel hoe vaak hij om jou heeft wakker gelegen.' zei ze en liep naar me toe. 'Pardon?' zei ik met de woede in mn stem. 'Olivia hou je in!' zei Hailey. 'Door jou ben ik fucking weg gegaan. OMDAT JIJ HET ZO LEUK VOND OM MIJN FUCKING ZUS TE ONTVOEREN EN ALS IK NIET NAAR JE LUISTERDE ZOU JE HAILEY EN JUSTIN VERMOORDEN.' 'Selena is dat waar?' vroeg Justin verbaast. 'Nee wat denk je zelf Justy' zei Selena om een slijmerige manier. 'Ik geloof Selena. Als je bij me weg wou had t dan gewoon meteen gezegd.' zegt Justin, die nu overduidelijk kwaad was. Mijn mond viel letterlijk open. 'Waar is mijn telefoon?' vroeg ik. 'Waar jij hem het laatst hebt neer gelegt.' zei Justin. Ik liep naar Haileys kamer en keek onder mn kussen. En daar lag men telefoon nog. Ik deed hem aan en liet de berichtjes lezen. Maar nogsteeds geloofde Justin me niet. 'Is goed.' Ik smeet de verlovingsring richting Justin. 'Ik hoop dat je gelukkig wordt.' zei ik niet proberend te huilen. Ik pakte mn spullen en liep het huis uit. En ja hoor hier begon de leuke stuff weer. Er kwamen 2 dikke zwarte mannen op me af lopen en wouden iets voor mn mond doen. Maar ik wist me nog net op tijd los te maken. 'HAILEY.. IK KAN WEL WAT HULP GEBRUIKEN' schreeuwde ik. Meteen hoorde je gebonk en werd de deur open gegooit door Hailey. 'What the is dit in godsnaam' Schreeuwde ze. Meteen sprongen we op de rug van een van de mannen en vielen ze op de grond. En toen kwamen Justin, Selena, Scooter en Yael ook naar buiten. Ik lette niet op en ineens voelde ik een mes in mn been. 'Auw fuck' Ik keek naar mn been en trok het er uit. En wou het in de rug van de man steken. 'Olivia doe normaal!' schreeuwde Selena. 'Waarom?' 'Omdat... Nou gewoon' 'De waarheid nu.' 'Oke, hij is 1 van mijn Bodyquards' zei ze met tegen zin. 'Ik zei t tog.' zei ik.
JE LEEST
I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)
FanfictionHoii ik ben Olivia Braun, Nou eigenlijk.. Heet ik Hold van m'n achternaam. Toen ik geboren werd wilden m'n vader niks meer met mij en m'n moeder te maken hebben, dus heeft hij ons verlaten. Een paar jaar later overleed mijn moeder, en moest ik in e...