- Thuis
Austin was al weg en Justin zat op de bank tv te kijken. Ik liep naar binnen en schopte mn schoenen uit. Ik liep meteen door naar de keuken en pakte wat water. Ik dronk het ineen keer op en liep toen door naar de bank. Ik plofte op de bank neer waar door Justin me raar aan keek. 'Ga jij maar eens 2 uur non-stop rennen' 'Is goed, wanneer ga je weer?' 'Morgen' 'Dan ga ik mee.' zei Justin en keek naar de TV. 'Welke dag ik het vandaag?' vroeg ik droog. 'Zondag' 'Kut' zei ik en keek naar de klok. 'Flikker is t al 5 uur?' 'Die klok liegt niet.' 'GODVERRR' Ik rende naar boven en plofte op mn stoel neer. Ik begon meteen aan mn huiswerk'Olivia eten!!!' riep mn vader. 'MOET HUISWERK MAKEN' Schreeuwde ik terug. Ik ging weer verder met het maken van mn huiswerk.- 22:00 uurBen eindelijk klaar met het maken van mn huiswerk. Ja ik ben vaak een beetje laat met het maken van mn huiswerk oopps. Ik ging me even snel douchen en kwam onder de douch weg. Ik deed mn BH en boxer aan. En ik keek in mn kast. Ik pakte een korte broek met een navel shirtje waardoor je mn navelpiercing kon zien. Ik deed snel nog mn vans aan en pakte wat geld. Ik liep naar beneden. 'Ik ga effe ergens wat eten.' 'Olivia het is half 11 je maakt maar een broodje ofzo..' zei m'n vader streng. 'Maar Ik ben....' 'Ik ga wel met dr mee' onderbrak Justin me. 'Oke dan is het goed. Zorg dat jullie veilig thuis komen.' 'Wtf waar slaat dit op? We zijn fucking even oud!' 'Wil je nog weg of wat?' zei mn moeder streng. Ik liep boos de deur uit en wachtte op Justin. 'Je moet dus niet denken dat ik dit leuk vind.' 'Rustig.. Ik wil alleen met je praten!' Ik negeerde Justin en we liepen naar zn auto. Ik nam plaats op de bijrijdersstoel en legde mn hoofd tegen het raam en keek naar buiten. 'Olivia, waarom heb je me nooit verteld dat jij ook van die berichten kreeg?' 'Wat boeit jou dat? Als het zelfs mn ouders niet boeit..' 'Je moest eens weten' zei Justin zacht. 'Wat bedoel je?' vroeg ik. 'Nee niks laat maar, waar wil je heen?' 'Starbucks?' Justin knikte en reed naar de starbucks. We bestelde en Justin wou perse betalen. We gingen aan een tafel zitten. Ik was er niet echt bij met mn hoofd. 'Olivia wat is er?' vroeg Justin. Ik keek Justin die me bezorgd aan keek. 'Laat het gaan Justin.' 'Ik kan het niet laten gaan als je het me niet verteld..' 'Je ziet het niet he?' 'Uh.. Nee denk ik..' 'Dan kan ik het je ook niet uit leggen.' zei ik en keek naar beneden. Ik dronk mn starbucks op.
JE LEEST
I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)
FanfictionHoii ik ben Olivia Braun, Nou eigenlijk.. Heet ik Hold van m'n achternaam. Toen ik geboren werd wilden m'n vader niks meer met mij en m'n moeder te maken hebben, dus heeft hij ons verlaten. Een paar jaar later overleed mijn moeder, en moest ik in e...