I can't live without you! (Justin Bieber Dutch FanFic) part 77

206 15 5
                                    


- Na de film 17 uur.


'Kom we gaan ons omkleden. Ik heb een verrassing voor je' zei Justin. Ik knikte en we gingen naar boven. Ieders naar zn eigen kamer. Ik stapte onder de douche en deed alles. Na 10 minuten was ik klaar. Ik stapte uit de douche en droogde me af. Ik liep met de handdoek om me heen naar mn inloopkast en pakte er een lingerie setje uit en deed het aan. Ik pakte ene Hemdje en een korte broek. Ik deed het aan en pakte nog snel een paar sokken en mn zwarte vans. Ik deed ze aan en liep snel naar de badkamer. Ik fohnde mn haar en liet het voor wat het was. Ik bracht het nog snel een beetje in model en liep naar beneden. Justin stond daar al klaar en het was best grappig want onze outfits matchte. Ik had een wit hemdje aan, Justin ook, ik had een zwarte korte broek aan, Justin ook. En we hadden allebei zwarte schoenen aan. Best grappig. 'Ready?' vroeg Justin. Ik knikte en we stapte in de auto. Scooter enzo stonden ons uit te zwaaien en Scooter knikte nog naar Justin en Justin knikte terug.. Weirdo's...


Na een halfuurtje rijden stopte we. 'Blijf zitten' zei Justin. Ik knikte. Justin stapte uit en deed mijn deur open. 'Gentleman' 'Always' zei Justin lachend. Ik keek om me heen en zag dat we midden in een bos waren.. okee. Justin pakte een mand uit de kofferbak en vroeg mn hand. Ik gaf hem mn hand en we liepne hand in hand ergens heen. Na 5 minutjes lopen kwamen we uit op een prachtige plek. Je kon de zonsondergang hier prachtig zien en het uitzicht was zo mooi. Justin legde een kleed neer en we gingen zitten. Een picknick LEUKKKK. Ik glimlachte en we begonnen te eten :). We praate veel en na een halfuurtje waren we klaar. 'Zullen we een strand wandeling maken?' vroeg Justin zenuwachtig.. Vreemd waarom zou hij zenuwachtig zijn... 'Ja lijkt me leuk' zei ik met een lach. We stonden op en liepen naar het strand. Justin pakte mn hand en ik legde mn hoofd op Justin's schouder. We stopte precies in maanlicht en het was zo romantisch. Justin ging ineens voor me staan en ging op zn knie zitten.. 'Lieve Olivia, we hebben onze ups en downs gehad.. En de laatste tijd ging het ook niet bepaalt lekker.. Ik was een klootzak en daardoor belande onze relatie in het water.. Ik miste je elke dag en ik verlangde naar jou geur.. ze omhelzingen je lippen alles van je. En nu ben je weer de mijne.. Gisteravond vroeg ik je of we dit voor altijd konde houden.. Je antwoorde daar op ja.. Dus vandaar dat ik je dit nu wil vragen.. 'Olivia wil je met me trouwen?' vroeg Justin zenuwachtig.. Ik kreeg tranen in m'n ogen 'Ja ik wil' zei ik. Justin lachte en deed een ring op mn vinger en kuste me. Niks kan nu nog tussen ons komen.




I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu