I can't live without you! part 104

184 14 0
                                    

- Op school

Heb nu Nederlands en gelukkig zit Justin hier niet op school.. Dat is serieus de enige reden waarom ik school leuk vind. Mensen weten het verhaal wel enzo dat Scooter mn vader is enzo maar het boeit hun niet zo veel. Ik heb ook normaal vrienden enzo. 'Olivia let je ook even op?' ze mevrouw de wit. Ik knikte en lette weer op.5 minuten later werd er op de deur geklopt. Ik keek wie het was en zag dat mn vader dr stond. Wat zal ie nou weer hebben. 'Kan Olivia mee komen.' ik zuchte en begon mn spullen te pakken. 'Wat is er nu weer?' zei ik zuchtend. 'Niet zo brutaal jonge dame.' zei mn vader. 'Zal wel. Deze keer moet ik zeker Bieber's vrinedin spelen.' 'Hoe weet jij dat?' 'Ach ja als ik toch alles moet doen om hem blij te maken en te zorgen dat zen repetatie niet naar de mallemoer gaat.. Wordt het op een gegeven moment niet moeilijk meer he.' 'Zal wel. Ik wil dat je Justin's vriendin voor een poosje speelt en dan na een paar maanden maakt Justin het uit omdat je zogenaamd vreemd gegaan bent.' zei mn vader. Wooowww dit gaat me te ver. 'WOOWW wacht ff. Denk jij ooit wel eens aan mijn gevoelens? Je bent godverdomme m'n fucking vader. Maar daar heb ik in deze fucking 21 jaar nog niks van gemerkt! Je bent altijd al bezig met je werk en met dat Bieber kind. Ik ben er klaar mee. Je hebt me al genoeg kapot gemaakt. Ik luister niet meer naar jou plannetjes om hem blij te maken or something. Zoek maar een ander wijf dat wel met jou plannetjes wilt mee werken!' Ik draaide me om en er vielen een paar tranen over mn wangen. Ik liep terug naar 't lokaal en nam plaats achteraan. Ik smeet mn tas op de grond en ging zitten. Ik veegde mn tranen weg en probeerde weer op te letten. Mensen keken me raar aan maar ik negeerde het. En natuurlijk moest er weer op de deur geklopt worden. 'Meneer Bieber wat doet u hier?' 'Ik kom voor Olivi..' 'Nee ik werk niet mee met dat kut plan van jullie. Laat me verdomme nou eens met rust!!' zei ik boos en liep het lokaal uit. Ik rende naar de WC's en liet me tegen de muur aan zakken. Er kwam een meisje de WC's in lopen en zij moest ook huilen. Ik ging naast haar zitten en sloeg mn armen om dr heen. 'T meisje keek me aan en begon te praten. 'Waarom zit jij hier?' vroeg ze snikkend. 'Gewoon.. Bijna mn dagelijkse routine...' zei ik zuchtend. 'Maar dan is er toch wat gebeurt?' Ik knikte 'Te lang verhaal..' 'Wel ik heb de tijd..' Ik lachte en begon te vertellen.. 'M'n vader wil dat ik Justin blij hou. Ik moet altijd het vuile werk op knappen.. Hij vergeet dat ik z'n dochter ben.. Hij kwam net de les binnen om te zeggen dat ik Justin's vriendin moest spelen en na een aantal maanden zou hij het uitmaken omdat ik zogenaamd vreemd was gegaan.. Maar zo ben ik niet.. Dus ik wil het ook niet doen.. En toen werd mn vader boos.. En ben ik weg gelopen en even later stuurde hij Justin en toen werd ik kwaad en ben t lokaal uit gelopen en nu zit ik hier..' 'Wow das echt heftig..' 'Nja.. Als je er al heel je leven mee leeft en Bieber bijna je dood wordt went t wel.. Maar wat is er met jou?' 'Inelkaar geslagen..' 'Door wie?' 'Zac en zn vrienden..' 'Welke les heeft ie?' 'Umm volgens mij adrijkskunde.' 'Mag ik...' 'Nee.. Ik ken je dan nog maar net maar je bent echt een goeie vriendin nu al.. En ik wil niet dat hij je pijn doet.. ik ben Sofie trouwens' 'Don't worry.. Hij kent mijn kracht niet' 'Doe alsjeblieft voorzichtig.' Ik knikte en stond op. En trok Sofie ook omhoog. 'Ik ga wel mee.' Ik knikte en samen liepen we naar het lokaal waar Zac les had. Ik klopte aan en deed de deur open. 'Kan ik even met Zac praten.' zei ik droog. De docent knikte en Zac stond op. We liepen naar buiten terwijl Sofie op een afstand bleef. Toen we buiten waren begon ik tegen hem te praten 'Wat denk je wel niet dat je bent! Zomaar iemand in elkaar slaan die je niet eens kent! Misschien moet je ook maar eens voelen hoe het is om in elkaar geslagen te worden!' zei ik. 'En wat wil een zoet meisje als jou nou gaan doen dan' 'Moet jij eens zien wat 'een zoet meisje als ik' kan doen.' zei ik kill en trapte hem in zn ballen. 'A jezus bitch' 'Niet zo fijn he' Zac wou me slaan maar ik ontweek het en het liep uit op een gevecht. Tot dat iemand me vast hield. Ik keek naar de armen die me vast hielden. 'Laat me los Bieber!' Schreeuwde ik. 'Zie je dan niet wat je doet?' 'Olivia. Stop.. Zac heeft genoeg pijn.. Zometeen dood je hem nog.' zei Sofie. Ik knikte en Justin liet me los. 'Wat is hier gebeurt?' riep de Directeur. Ik keek naar Zac ie overeindkrabbelde. en ik zei rustig 'Payback' 'Waar slaat dit op? Het is wel m'n beste voetbal speler.' 'Hij sloeg een fucking onschuldig meisje in elkaar!' zei ik boos. 'Wie? Sofie? Laat me niet lachen man. Dat kind is niks waard' 'Pardon. Doe is effe normaal! Dit slaat serieus echt nergens op. Wat bent u voor een directeur.' zei Justin die voor me ging staan. 'En waar bemoei jij je nou weer mee dan Bieber. Ga liedjes schrijven of naar je o zo leuke fans.' Ik zag da Justin zn vuisten samen kneep.. Fuck.. Fuck.. Dit kost hem zn leven.. Ik pakte Justin's hand vast als teken dat ie moest kalmeren. 'Luister. Als hij Sofie zomaar kan slaan moet je ook je bek houden over dat hij een keer terug geslagen word.' Ik liet Justin's hand los. En liep naar de directeur. 'Jij laat ons met rust. En Zac doet niemand meer met 1 vinger pijn. En ik zal hem met rust laten.' 'Deal' zei Zac. Ik kinkte en liep met Justin en Sofie naar binnen. 'Ik ga maar eens naar mn les..' 'Ik spreek je nog' zei ik tegen Sofie en ze knikte. 'Waar sloeg dat op?' vroeg Justin serieus. 'Je kent hem niet. Hij verdiende het.' 'Je had geschorst kunnen worden of in het ziekenhuis kunnen liggen..' 'Wat erg zeg' zei ik en keek naar beneden. Justin legde zn vingers op mn kin en hield mn hoofd om hoog. 'Olivia vertel me nou wat er is.. Waarom werd je daar net zo boos op me?' 'Je kwam niet omdat mn vader je had gestuurd?' 'Um nee.. Ik wou met je praten.. Maar waarom zou Scooter me moeten sturen dan?' Ik zuchtte en keek Justin aan. 'Al sinds het begin moet ik het vuile werk opknappen.. Ik moest met je op tour zodat je in de media zou komen omdat je gespot was met een ander meisje.. En al die dingen.. Gister avond.. Was ook weer een van zn plannetjes om jou publiciteit tegeven.. En nu.. Ik moest jou vriendin spelen en dan over een paar maanden moest je het uit maken omdat ik zogenaamd vreemd ben gegaan..' Ik keek naar beneden en er vielen een paar tranen over mn wangen. Jezus man waarom jank ik zoveel.. 'En daarom heb je het zo moeilijk?' Ik keek Justin aan en knikte. 'Het spijt me echt zo erg! Ik wist dit niet..' Zei Justin terwijl hij me een knuffel gaf. 't is wel goed.' zei ik. 'Nee laat het me goed maken.' 'Haha Justin, je hoeft niks goed te maken. Het is niet jouw schuld en buiten dat om.. Ik was anders ook niet altijd even aardig tegen jou.' 'Maakt me niks uit. Zullen we over nieuw beginnen?' vroeg Justin terwijl hij me aan keek. Ik knikte en Justin lachte. 'Maar Justin ik heb les..' 'Nou dan zeg ik dat je met mij mee moet en dat je de rest van de dag niet meer komt.' Ik knikte en we liepen naar het lokaal waar ik les had. Justin deed de deur open en liep naar de docent toe. Ik leunde tegen de deur opening aan en keek naar Justin die tegen de docent aan het praten was. Justin draaide zich om en liep naar mij toe. 'Doe het wel veilig' schreeuwde Carlos 'Wtf dude we hebben niet eens een relatie!' zei ik vaag. Justin en ik liepen naar z'n auto en stapte in. 'Waar gaan we heen?' 'We moeten eerst naar de studio en daarna heb ik een verrassing voor je.' 'okii'


I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu