Part 88

148 9 0
                                    


- 3 maanden later


We zijn weer terug in Amerika.. en ja.. Justin is veel weg.. hij komt 's avonds laat thuis en is de volgende ochtend vroeg weer weg.. En ja hierdoor heb ik de kans niet om Justin te vertellen dat ik zwanger ben.. Jup ik ben zwanger van Justin..

Ik zit nu wat op de bank tv te kijken, met een deken om me heen. Ik voel me super slecht, ben misselijk.. Maar ja dat hoort nu eenmaal bij zwanger zijn..

Ineens hoor ik mijn naam op de tv 'Olivia Holt?' Ik spoel het terug 'Justin Bieber gaat vreemd van verloofde Olivia Holt? Jup het schijnt dat Justin vreemd gaat van Olivia. Terwijl Justin bijna dagelijks in clubs wordt gespot met Kendall Jenner, is Olivia thuis met haar zus Hailey. Er gaan roddels rond dat ze een geheim voor Justin heeft en dat ze hem dat niet wilt vertellen, maar eerlijk gezegd.. Ik denk niet dat het aan Olivia licht.. Maar aan Justin....' Ik pakte mn telefoon en ging op twitter. Ik had allemaal haat meldingen maar het boeide me niet. 'It's not my fault, and it's not his fault!' tweete ik. Ik gooide mn telefoon op de grond en stond op. Ik liep naar de keuken en pakte een glas en vulde het met water. Maar ik had het nog niet eens op of ik kon al rennen. Ik hing boven de pot en alles kwam er uit.. Opeens ging de deur open en kwam Hailey naar binnen rennen. 'Olivia gaat het wel?' Ik knikte want ik kon niet praten. 'Dit is echt niet goed hoor, niet voor jou en niet voor het kindje. We moeten naar de dokter.' Ik knikte. Ik wil niet dat er iets mis gaat met het kindje.. Hailey hielp me opstaan en we liepen samen naar haar auto. Ik lag tegen het raam aan terwijl ik naar buiten keek en de muziek zachtjes afspeelde. Ik begon stilletjes mee tezingen, 'Where are you now when i need you the most....' Ik bleef het herhalen in mn hoofd terwijl er een traan over mn wang rolde 'Lieverd het komt wel goed, er is vast een reden dat hij zo doet' zei Hailey zuchtend. Ik lachte en keek weer naar buiten. Na 10 minuten waren we bij het ziekenhuis.


'Dus wat kan ik voor u betekenen mevrouw Holt?' 'Ik ben de laatste tijd heel erg misselijk, omdat ik zwanger ben, maar als ik wat eet of drink komt het er meteen weer uit..' 'Ik zal een echo nemen om te kijken of alles inorde is met het kindje.' zei de dokter. Ik knikte. Ik moest gaan liggen op het bed en ik deed mn shirt omhoog. Ik kreeg een koude gel op mn buik gespoten en de dokter keek naar de echo. Ik keek op het scherm en keek naar het kindje. Ik besef het me nu pas... Er groeit een klein kindje in mij. 'Het ziet er allemaal inorde uit, er is niks mis het het kindje.' zei de dokter. Ik zuchtte, het voelde echt alsof er een enorme last van mn schouders afviel. 'Maar ik stel voor dat je hier een poosje blijft en dat we je eten geven via een infuus.' ik knikte 'Is goed' zei ik. De dokter knikte 'Dan mogen jullie mee lopen.' We liepen naar een kamer waar ik moest gaan liggen de komende dagen. 'Mogen we nog wel naar huis om spullen te halen?' vroeg ik. De dokter knikte. We zetten een paar dingetjes neer en gingen naar huis om een paar dingen te pakken.


I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu