Ik schrok wakker en keek om me heen. Ik lag in men kamer, een 1 persoons bed.. Ik was helemaal bezweet en buiten adem. Ineens komt er een man bij me op bed zitten. 'Alles oke Olivia?' 'Wie ben jij?' 'Ik ben het je vader,Scooter.. Ik denk dat je een nacht merrie ofzo had' 'Ik droomde over Bieber, en dat ik iemand moest vermoorden enzo... En dat Justin en ik een kind kregen en...' Ik werd misselijk van de gedachten dat Ik iets zou hebben met hem.... 'Olivia.. Ga nu maar slapen. Morgen moet je mee op tour met Justin enzo. Het wordt een lange dag.' ik knikte en ging weer liggen. Men vader ging weer naar z'n eigen kamer en ik ging slapen. Ik viel in een dromeloze slaap.
- next morning
'YO BRAUN WAKKER WORDEN!!!!!' schreeuwde die hond van een Bieber in mn oor 'Rot op Bieber' 'Van je pa moest ik je roepen dus kom!' 'Oke ik kom en nu me kamer uit!' Justin liep mn kamer uit en ik stond op. Ik pakte de kleren die ik gisteren had klaar gelecht en liep naar de douche. Ik douchde me en droogde me daar na af. Ik deed een zwarte skinny jean aan en een zwart hempje met daar over een witte crocktop met music is my boyfriend der op. Ik deed mn haar in een slordige knot en liep de badkamer uit. Make-up daar had ik nu geen zin in. Ik pakte men witte Supra's en deed ze aan. Ik pakte men tas waar ik men telefoon, lader, ipad, lader en oortjes in deed, Ik pakte mn koffers en liep naar beneden. Ik zette alles in de gang en liep naar de keuken waar mn vader en Justin een heel gesprek aan het voeren waren. Niemand merkte me op.. zo als gewoonlijk.. ik pakte een appel en liep naar buiten. Ik ging op de stijger zitten en keek naar het uitzicht. Het begon lichtjes te regenen maar het boeide me niet. Ineens schoot me te binnen dat ik mn gitaar niet mee heb. Ik sprinte naar binnen en rende naar boven. Ik pakte snel men gitaar en liedjes schrijft en deed alles in de gitaar koffer. Ik liep weer naar beneden en zach dat de tourbus er al stond. Ik zag dat Kenny net naar de deur wilde lopen om aan te bellen maar ik was hem voor. Ik deed de deur open en begroete Kenny. Hij hielp me met de spullen en onder tussen kwamen Justin en mn vader er ook aan. Alles was ingepakt en ik keek nog even snel rond of ik niks vergeten was. Ik zag een foto van mn moeder hangen en pakte die snel nog mee. Mn moeder is een paar jaar geleden overleden. ik miss haar nog steeds. Aan mn vader temerken mist hij haar niet. Volgens mij is hij haar bestaan allang vergeten. Maar ik.. Ik zal mijn moeder nooit vergeten. Ik liep naar de bus en stapte in. Ik keek rond en zag Justin, Ryan en Chaz zitten. 'Moesten hun nou persee ook mee?' 'Moest zij nou perse mee?' vroeg ryan op een geirriteerde manier 'Geloof me Butler ik heb veel betere dingen tedoen dan deze kut tour van die mogool.' 'He hallo ik zit hier! En als of ik het zo geweldig vind dat jij mee gaat. Een wilde aap kan nog beter mee gaan.' Ik wilde hem aan vliegen maar Kenny hield me tegen. 'Rustig maar Olivia.' Ik kalmeerde een beetje Kenny wees me men kamer. Ik plofte op het bed en keek naar het plafond. Het was een kleine kamer maar het boeide me niet. Ik ging wat op men mobiel en ging uiteindelijk op twitter. Ik deed stilletjes de deur open en maakte een foto van de jongens. Ik deed de deur weer dicht en tweete bij de foto 'Can someone save me? Ik heb er alles voor over om hier weg tekunnen!!' ik ging nog wat op twitter kijken tot dat Justin antwoorde op de foto 'Hou ook van jou haar schat' ik antwoorde 'ag ga niet fake doen Bieber!' Ik sloot twitter af en viel in slaap. 'BRAUN ETEN' 'IK KRIJG NOG LIEVER AIDS DAN DAT IK MET JULLIE GA ETEN!!' 'DAN VERHONGER JE MAAR!!' Mooooii Dat ook weer geskipd. Ik ging op mn mobiel naar whatsapp en klikte de whatsapp groep aan 'Heeeeejjj heb avond eten geskipd. Op tour is dat kapot makkelijk!' 'Heeeeeej goed zo!! ben je op tour dan? btw hoe heet je ook alweer haha' 'Ik heet Olivia :)' 'Wacht Olivia Holt?' 'OMG JE WEET MEN ECHTE NAAM OMG OMG OMG IK HOU VAN JE!!!' 'Hoe heet je anders dan? vertel me alles!!' 'Nou.. toen ik klein was, zijn mijn moeder en haar vriend (mijn echte vader) gescheiden. Men moeder en ik bleven alleen achter een paar jaar later trouwde ze met Scooter Braun, de mangerger van de meest arrogante klootzak ever, Justin Bieber, een 5 jaar terug kreeg men moeder een auto ongeluk en stierf terplekken. Voor Scooter is het als of ze nooit bestond maar ik miss haar nog elke dag. En ik moest van de kinderbescherming en die shit bij scooter blijven omdat ik verder geen familie had en die shit! En iedereen denkt dus dat ik de dochter van scooter en Yeal ben maar dat ben ik niet. Yeal is echt een schat van een vrouw. Alleen ik miss een vaderlijk figuur in men leven. Scooter is alleen maar bezig met Justin. Ik moet nu zelfs mee op die kut tour omdat die denkt dat dat beter is voor de band van mij en scooter die shit..' 'omg zoo erg.' 'njaa ben t gewend' 'OMGG PERFF PLAN!!!!!' 'Vertel 'Justin komt tog naar Maimi?' 'Ja?' 'Nou ik woon in Maimi als we nou gaan meeten als je in Maimi bent? Plus goede motivatie om aftevallen :)' 'Jaaa Omg doen we!!!' 'Olivia wat is dit?' Zegt Justin die dus blijkbaar mee zat te lezen... 'Uh Niks. En ooit gehoordt van privecy' 'Je hebt tog geen-...' 'NEE WAT DENK JIJ! EN LAAT ME NU MET RUST OF IK TRAPJE DIT HOK UIT!!' 'rustig ben al weg!' 'Ik zuchte en ging huilend in bed liggen. Ik viel uit eindelijk in slaap. Na een paar uur werd ik gewekt door Kenny. 'Olivia kom je we zijn er? En ik heb eten voor je wat ik je moest geven van Justin.' Ik keek op en zag dat Kenny een tas vast had met snackbar eten er in. Mooi niet dat ik die vette shit ga eten. 'Ik eet t zo wel op.' zei ik terwijl ik het aan nam. Kenny knikte en we liepen de bus uit. 'Ik ga even naar de wc wacht hier.' Kenny knikte en ik rende naar de 'Wc'. Ik dumpte het eten in de vuilnis bak en liep weer terug naar kenny 'Kom dan kunnen we de arena een beetje verkennen. Justin is sound check aan het doen' Ik knikte en liep achter Kenny aan. 'Kenny kun je even mee komen ik heb je nodig.' zei scooter. 'Jo ik kom' 'Sorry meis je zult het alleen moeten verkennen' 'is goed, k zie je' Kenny liep weg en ik keek rond. Ik liep de trap op naar boven en ging helemaal boven in zitten. Ik kon Justin nu perfect horen en zien... Justin weet dus waarscheinlijk van mn ding af.... Ik heb dus ana (Anorexia) Ik ben zo bang dat hij het verlult enzo.. Het was lief van hem van dat eten.. Maar hij zou beter meoten weten.... Ik zuchte en keek weer naar Justin. Toen Justin klaar was liep ik naar beneden. Ik liep wat rond en keek wat op mn mobiel. Op eens boste ik tegen iemand aan. 'Kijk effe uit wil je' zei ik geirriteerd 'U sorry maar jij was de gene die niet op lette' zei Chaz. 'Zal wel' IK HAAT JONGENS! Ik ging op whats app en kklikte de groep aan. 'Woont iemand maybe in NY? Central park ergens?' 'Jaaaaa omggg ikkkk!!!!!!' 'Omggg kun je naar de arena komen? ik verveel me dood en die oempaloema is soundcheck aan t doen... Maybe kunnen we ryan en Chaz irriteren?' 'Ja oke ik kom er aan ben er met 2 minuten!' 'Oke ik zal buiten op je wachten'
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
haaa hadden jullie niet verwacht he. Alles wat hier voor afging was een droom hahaha
JE LEEST
I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)
FanficHoii ik ben Olivia Braun, Nou eigenlijk.. Heet ik Hold van m'n achternaam. Toen ik geboren werd wilden m'n vader niks meer met mij en m'n moeder te maken hebben, dus heeft hij ons verlaten. Een paar jaar later overleed mijn moeder, en moest ik in e...