I can't live without you! part 99

196 15 0
                                    

- Maandag

School Jippie a jee..

Ik stapte uit bed en liep naar de douche. En ik ging me douchen. Na 5 minuten kwam ik er onder uit en liep naar mn kleren kast. Ik keek rond.. Wat zal ik aan doen... Ik pakte een wit sweater en een zwarte broek. Ik deed het aan en liep naar de badkamer. Ik fhonde mn haar en krulde het daar na. Ik deed wat maskara op. Ik pakte snel een zwarte hoed en deed hem nog op. Ik pakte een mes en mn geweer. Oke ja ik heb geluisterd naar Anouk.. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen gevaar meer loop.. Ik pakte snel mn tas en rende naar beneden. Ik deed snel mn schoenen aan en pakte een appel en rende naar buiten. Ik rende naar mn auto en gooide mn tas er in. En ik reed naar school.


- Op school

Ik zuchte en stapte mn auto uit. Ik liep het plein op en iedereen keek me raar aan. Ik liep naar mn kluisje en zag Katie daar staan. 'Heejj' zei ze 'Hee' zei ik terug. 'Kunnen we zo even praten?' vroeg ze mn een bezorge blik. Ik knikte 'Wanneer?' 'Wat heb je t eerste uur?' vroeg ze. 'Volgens mij wiskunde' ze knikte 'Ik haal je wel op dan' Ik knikte. Toen de bel ging liep ik naar het lokaal en ging achterin zitten. De docent kwam binnen en begon de les. Ik ben er niet echt bij en kijk naar buiten. Tot op een gegeven moment de deur open vliegt. 'Sorry dat ik telaat ben. Had mn vliegtuig gemist' zegt iemand hijgend. Ik weet dat het Justin is dus besteed ik er geen aandacht aan. Ik kijk weer naar buiten en denk na over wat Anouk zei. Ineens komt er iemand naast me zitten. Ik keek naast me en zag dan het Justin was. Hij lacht naar me dus ik gaf hem een lach terug. Ik pakte mn liedjes schrift en begon wat te schrijven. Na 10 minuten ging de deur weer open. 'Kan ik even met Olivia praten?' vroeg Katie. 'Nee. Ze heeft les.' 'Prima dan ontvoer ik haar' zei Katie droog. Ik pakte m'n spullen en liep naar Katie. 'Sorry' fluisterde ik zachtjes tegen Justin. Justin keek me raar aan maar ik negeerde het. Samen met Katie liepen we naar de kantine. We gingen op de bank zitten 'Vertel. Ik zie in je ogen dat je iets niet lekker zit' 'Ik weet het niet Keets.. Ik bedoel.. Ik mis m'n ouders.. Ik mis Justin.. Ik heb het verkloot.. Ik heb gisteren met Anouk gesproken.. En ze heeft me anders laten denken.. Maar ik weet nu als nog niet wat ik wil.. Ik weet niet eens meer wie ik ben..' zei ik terwijl ik naar beneden keek. 'Het komt wel goed lieverd.. Ik ben er voor je. Je kunt me alles vertellen' Er vielen tranen over mn wangen 'Awh kom hier lieverd' ze sloot haar armen om me heen en troostte me. 'Olivia ik moest je teru... Ow laat maar' Ik keek op en zag Justin in de deur opening van de kantine staan.. Katie stond op en liep naar Justin ze fluisterde iets en Justin knikte. Ze liep weg en Justin kwam naast me zitten. Er kwamen nog meer tranen naar boven dus ik keek weg. ik voelde een vinger op mn kin en draaide mn hoofd de andere kant op waardoor ik Justin nu aan keek. 'Het spijt me' zei Justin. 'Nee.. Het spijt mij... Ik had je niet alleen moeten laten... Elke keer..' 'Nee Olivia. Dat is het niet. Ik had jou niet alleen moeten laten.. Jij hebt het zwaarder dan mij.. En ondanks dat het elke keer weer mis ging hou ik nog steeds super veel van je' Ik keek Justin aan en lachte klein. 'En ik hou van jou' Justin lachte en kwam dichter bij met z'n gezicht. Zijn lippen raakte zachtjes maar passievol mijn lippen. En zo zaten we een tijdje. Ik maakte me los uit de kus en keek Justin aan. 'Ik heb je gemist' 'Ik jou ook' zei Justin terug. Ik gaf Justin nog een kusje en stond toen op. 'Misschien moeten we terug?' zei Justin. Ik knikte. 'Ik kom zo.. Ik ga even naar de wc dit fixen.' Justin knikte en gaf me nog een knuffel. Ik liep naar de wc en gooide mn tas op de grond. Ik zette mn handen op de rand van de was bak.. Ik keek mezelf aan. Waarom ik? Waarom overkomt mij dit? ik zuchtte en pakte mn mes uit mn schoen. Ik legde het voor me neer. Ik moet het overwinnen. Ik keek er naar en pakte het vast.. 'Olivia.. Doe het niet..' Ik keek op en daar stond Anouk 'Wat doe jij hier?' 'Ik wou met je praten' Ik knikte en stopte het mes weg. 'Wou je het echt doen?' Ik schudde mn hoofd. 'Ik wou het over winnen.. Ik wou sterker dan het mes zijn..' Anouk knikte. 'Maar ik wou je vragen.. Zou je samen een nummer op willen nemen?' 'OMG DAT ZOU ZO COOL ZIJN!!' zei ik vol enthousiasme. Anouk lachte. 'Kom dan melden we even dat je weg bent. Ik knikte en veegde snel mn make up weg. Pakte mn tas en liep met Anouk mee.

We liepen naar het lokaal. 'Ik wacht hier even.. Wil geen onrust saaien.. Als het niet mag kom k wel ja?' ik knikte en liep naar binnen. Ik liep naar de docent. 'Kan ik weg? Ik moet wat doen.' 'En wat moet je doen?' 'Dat umm.. Kan ik niet zeggen.' 'Dan umm kun je ook niet weg' 'Maar..' 'Ze gaat met mij mee.' zei Anouk. Ik keek naar achteren en lachte. 'Ow.. Umm.. Dan is het g..goed...' 'OMGG DAT IS ANOUK OMGGGG' Anouk lachte en zwaaide. 'Kom we moeten gaan.. Anders komen we te laat' zei Anouk. Ik knikte en we liepen het lokaal uit.


I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu