I can't live without you! part 110

156 14 0
                                    

- Later die middag

'Liv, Miley geeft vanavond een feest, zullen we gaan?' 'Oké, hoelaat?' '22:00uur' 'Oké' 'Ow en wat wil je eten?' 'Umm zal ik zo naar de winkel lasagne halen?' vroeg ik. 'Jaa klinkt lekker' zei Selena. Ik knikte en ging weer verder met het bekijken van twitter.
Er stond voornamelijk veel haat op, over mij. De nmmr 1 trend was zelfs #ReasonsToHateOlivia En daar hadden mensen allemaal redenen bij gezet om mij te haten. Op een gegeven moment kwam ik een paar tweets van Justin tegen. 'Liv I miss you' 'Liv, i want you back' 'WTF, why is #ReasonsToHateOlivia trend number 1? Bc I made a huge mistake? Bc I love her? Just stop Fucking hating her!!!!!!!!!!!!' Ik kreeg tranen in m'n ogen. Ik mis hem ook. En m'n ouders.. Maar ik kan niet terug. Ik ga niet terug. Dit is on ver geef baar!!

- Bij het feest van Miley

Ik zit hier wat te praten op de bank met de boys van 1D en The vamps en Miley terwijl Selena aan het dansen is met een jongen. En volgens mij had ze al aardig wat op.. Maar goed. Ik keek op m'n telefoon en zag dat het al 3 uur was. Ik zei tegen de jongens en Miley gedag en zocht Selena. Ik liep naar boven en keek in alle kamers. In een kamer hoorde ik gekreun. Ik keek door de deur spleet, Ja het is ranzig maar ik moet toch weten of het Selena is of niet. OMG ik wens dat ik nooit had gekeken. Ik zag Selena op Justin wippen!! Ik liet m'n telefoon vallen waardoor ze op keken. Ik pakte snel m'n telefoon en rende naar buiten. Geen idee waar ik nu heen moet. Ik liep wat over straat toen ik op eens geschreeuw hoorde. Ik liep op het geluid af en zag dat er iemand in elkaar geslagen was. 'Hee doe normaal!!!' schreeuwde ik terwijl ik er heen rende. 'Wat wil je doen dan hoertje' 'Gaat ie?' vroeg ik aan de jonge 'J-ja gaat wel.' 'Zac?' Het was fk zac die in elkaar geslagen werd.. Omg. Ik keek naar de gene die Zac in elkaar sloeg. 'Leonard?' Ik zag dat ze allebei bond en blauw waren. 'Owkee.. Nou um doe voorzichtig' zei ik awkard en rende snel weg. Dat was bizar.. Dacht ik. Na een poosje gerent te hebben keek ik in m'n contacten en zag Sofie staan. Ik klikte op d'r naam, en belde haar. 'Godver voicemail.' zei ik boos. ik keek verder en zag Austin staan. Ik belde Austin, maar die nam ook niet op. Ik dacht na. Wacht Becky (G) heeft me ooit haar nmmr gegeven miss kan ik haar bereiken... Ik zocht haar op en belde d'r. Na 3 keer over gaan werd er op genomen. 'Met Becky' zei ze slaperig. 'Um heej met Olivia, ken je me nog?' 'Ja natuurlijk, maar waarom bel je? Het is 4 uur lieverd' 'Iknow.. Maar umm ik heb wat problemen en heb geen onderdak.. ik wou vragen of ik misschien vannacht bij jou kan slapen?' 'Natuurlijk waar ben je nu?' 'applestreet' (idk of da bestaat) 'Oki ik kom je wel halen' 'Dankje tot zo' 'No problem' zei ze en hing op.

I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu