Voor ons stonden Leo en Hailey met een geweer op elkaar gericht. Hailey stond mank en Leo had zn hand bij zn arm. 'Blijf hier, ik wil niet dat er wat met je gebeurt' 'Doe voorzichtig en als er wat gebeurt kom ik meteen' Ik knikte 'ik hou van je' 'Ik ook van jou' En ik kuste Justin op zn lippen en liep weg. 'Laat haar met rust!' 'Awhh wat lief een familie reuni' 'Awh wat lief, in je arm geschoten door een meisje' zei ik met sarcasme. 'En jij vraagt om 1 door je kop' 'Je bluft sgat' zei ik kalm 'Moet jij eens opletten meis' Hij laadde zn pistool en richte op mn hoofd. Ik deed een zijntje naar Hailey dat ze moest bukken en de bukkte. Leo schoot en ik bukkte net optijd en pakte snel mn geweer en schoot in zn knie. Hij viel op de grond en werd woest. 'Nog wat te zeggen Leo' 'Ik krijg je nog wel' 'Zal t onthouden' zei ik en liep naar Hailey toe. Ik sloeg mn arm om der heen om der te ondersteunen en we liepen naar Justin toe. En met z'n 3en liepen we terug naar huis.
-Thuis
Ik verzorgde en wond van Hailey en toen ging iedereen naar bed. Behalve ik. Ik kon nogsteeds niet slapen. Ik keek wat naar de tv tot ik opeens mn telefoon hoorde trillen. Ik had een SMS-je van Hailey 'Als je Hailey levend terug wilt , trouw je niet met Justin, sterker nog blijf bij hem uit de buurt! En als je hem verteld waarom, vermoord ik Justin ook. -S' Selena.. Die vuile slet. Ik stormde naar boven. En smeet de deur open. Ik zag dat Hailey niet meer in bed lag. Maar er lag wel een briefje op, 'Don't marry him!' Ik zuchte en liet een paar tranen vallen. Ik liep de kamer uit en deed de deur dicht. Ik deed zachtjes Justin's deur open en liep zachtjes naar binnen. Ik ging bij hem op bed zitten en keek naar de slapende Justin. Ik zuchte, ik gaf hem een kusje op zn wang en liep naar beneden. Ik pakte mn telefoon en SMS-te terug 'Oke, als je Hailey dan weer met rust laat, Selena. Geef me twee dagen om afscheid te nemen' Na nog geen minuut had ik antwoord terug 'Hoe weet je dat ik Selena ben... Nja doet er niet toe 2 dagen. Niet langer.' Ik zuchte weer en liep naar beneden. Ik liep heen en weer.. en uiteindelijk weet ik iets, Mama had me verteld dat haar beste vriendin Afrika werkt in een opvang voor kindjes die op straat leven.. Misschien kan ik daar heen... Ik keek in mn telefoon of ik misschien nog een haar nummer had.. 'Loreen' Ik drukte er op en belde haar.
l=Loreen o=Olivia
l; Hallo met wie spreek ik?
o; Um hee met Olivia, ik weet niet of je me nog kent maar jij was altijd goede vriendinnen met mn moeder, tot ze stierf.. zei ik wat onzeker
l; OMG OLIVIA IK BEN ZO BLIJ JE WEER TEHOREN
o; shhhtt niet zo harddd ahah
l; ow ja sorry, maar waarvoor bel je?
o; Nou t gaat hier nog al kut enzo.. en ik kan het je nu niet uitleggen, maar ik wilde vragen of ik over twee dagen naar jou kon komen....
l; Ja is goed.. Maar je was tog verlooft met Justin Bieber..
Ik slikte even want ik moest moeite doen om niet in huilen uit te barsten
o; Ja maar ik moet het verbreken, ik leg het je later allemaal wel uit
l; Is goed lieverd, ik zal een ticket voor je regelen, dan zie ik je overmorgen, stay strong
o; Dankje voor alles
l; No problem sweetheart, maar ik moet gaan, doeii doeii
o; doeii
*Einde gesprek*
Ik veegde mn tranen weg en liep naar boven.
Ik ging bij Justin in bed liggen en viel in slaap.
JE LEEST
I can't life without you! (Justin Bieber Dutch FanFic)
FanfictionHoii ik ben Olivia Braun, Nou eigenlijk.. Heet ik Hold van m'n achternaam. Toen ik geboren werd wilden m'n vader niks meer met mij en m'n moeder te maken hebben, dus heeft hij ons verlaten. Een paar jaar later overleed mijn moeder, en moest ik in e...