يلا ياحلويين دوسوا على النجمة وأعملوا متابعة وشير عشان ضغطي بينزل لما مبلاقيش نجوم وتعليقات وبينزل أكتر لما أعرف إن في ناس لسه متابعتش روايتي التانية🔪🔪🔪😂
البارت ٢١👇
ذهب فادي إلى القصر ليجهز نفسه للسفر.. دخل إلى غرفته فهذة المرة الأولى منذ رحيل زينة يدخل إلى هذة الغرفة.. فعندما رحلت ترك الغرفة بملابسها بكل شئٍ ونقل إلى غرفة أخرى.. ومنع الجميع حتى الخدم من الدخول إليها.. فهو أراد أن تظل رائحة وعطر زينة أن تفوح في المكان.. ولكنه أشتاق إليها.. أشتاق لجميع تفاصيلها..
دخل إلى غرفة الملابس.. ووجد بلوزة لها على الأرض.. فأخذ يشم فيها ويحتضنها...
فادي بحزن وإشتياق : وحشتيني أوي يازينة.. أنا واثق إنك لسه عايشة...خبطت فريدة عليه : فاااادي..
خرج فادي وعينيه تدمع وكان يحاول أن يداري حزنه على والدته : أيوا يا ماما..
فريدة وهي تقترب منه لتحتضنه : كده يافادي هتسافر وتسبني..
فادي : مالك يا ماما على أساس إن دي أول مره أسافر فيها.. وبعدين هو أسبوع وهرجع علطول..
فريدة : خلي بالك على نفسك يابني..
فادي : حاضر ياماما.. أومال عمي فين عايز أسلم عليه قبل ما أمشي..
فريدة بحزن : عمك من يوم ما عرف إن زينة بنته وإن هو شاف جثتها قاعد في أوضته منعزل العالم وحزين عليها.. مش بيطلع غير لما بيروح يبص على كريمة ويرجع أوضته تاني..
فادي : ربنا يكون في عونه.. أنا هروح أسلم عليه قبل ما أسافر..دخل فادي غرفة عمه ولكنه وجده يجلس على كرسي في البلكون..
فادي : عمي أنا جاي أسلم عليك قبل ما أسافر..
محمود : تروح وترجع بالسلامه يابني.. خلي بالك على نفسك..
فادي : مينفعش قعدتك لوحدك كده أطلع وأخرج وأرجع تاني زي ما كنت..
محمود بحزن : أرجع أزاي يافادي.. أرجع بعد ما أكتشف إن اللي حبيتها أتعذبت بسببي وبنتي اللي كان ليه زوج أب قاسي.. ولما أعرف إنها بنتي تكون خلاص ماتت..
فادي : متقولش كده ياعمي.. زينة عايشة أنا قلبي واثق من كده..
محمود : يارب يابني تكون عايشة..
فادي : ماشي ياعمي أنا همشي عشان ألحق الطيارة..خرج فادي من الغرفة ليجد رحمة تجري ورا أولادها... وجروا الأولاد ليختبئوا في فادي خوفاً من والدتهم..
مروان وهو يقف خلف فادي يختبئ : ألحقني ياخالو ماما الشريرة هتاكلني..
ضحك فادي كثيراً : هههههههه عملوا أيه تاني يارحمة..
رحمة بغضب : قوول معملوش أيه يا أبيه العيال دول هيطيروا برج مني.. أدخل الأوضة ألأقيهم ماسكين مقص ومطلعين هدوم أبوهم كلها وقاعدين يقصوا فيها..
مازن وهو خلف فادي : والله يا ماما مروان قالي تعالى نقص هدوم بابا عشان معتش يخرج تاني ويفضل يلعب معانا..
ضربه مروان بالقلم علي قفاه : واطي بتبيعني..
مسكهم فادي ورماهم على رحمة وبصوت عالي : خودي عيالك يخربيتكوا.. ورايا طيارة..
مازن : بتسلمنا تسليم أهالي..
أستدار فادي وهو يمشي : أما أرجعلك بس ياواطي..
أنت تقرأ
هل ستلتقي أرواحنا يوماً💔 بقلم/فاطمة قنيبر
Fanfiction(الجزء الأول) *هل أستطيع أن أعيش وحيدة دون اللجوء لكائن الرجال؟! -نعم فأنا أتقزز منهم كثيراً.. - ها كيف وقعت في حبه وكيف سأتقلم مع هذا الرجل العنيد.. *هل أستطيع أن أعيش وحيد دون لمس فتاة قذرة ؟! - نعم فأنا أكره جنس الفتيات كثيراً ولا أحبذ الإقت...