Bekaret

950 13 1
                                    

Haftalar geçmiş köydeki küçük klise düğün için hazırlanmıştı. Düğün fazla uzatılmayacak hızlıca yapılıp aradan çıkartılacaktı. Beklenen gün geldi Raegna beyaz bir elbise giydi ve klisenin önünde annesi ile beklemeye başladı. Çok geçmeden Ania bir at arabasıyla geldi. Üstünde ihtişamlı bir kürk elinde ise bir baston vardıarabadan oğlu Baide isteksiz bir şekilde çıktı. Bai düğün için tamamen0 soyundurulmuş ve traş edilmişti. Klisenin önüne giderlerken Bai eliyle penisini gizlemeye çalışınca annesi bastonla sertçe eline vurdu. Nihayet onlarda kliseye geldiğinde düğün başladı ama hersey aceleye getiriliyordu. 1 saatten kısa sürede düğün bitmiş Bai Raegnaya kulluk yeminini etmişti. Düğün biter bitmez Raegna odasına koşmuştu hemen önceden hazırladığı çantasını ve kılıcını alarak köyün dışına gizlice çıkmaya çalışıyordu. Tam çıkmak üzereyken annesi onu omzundan yakaladı. Apar topar onu odasına götürdü. Odasına girdiğinde Bai de içerideydi.
"Raegna bu gün bakireliğin son bulacak artık saçmalıklarınla uğraşacak sabrım kalmadı. Şimdi derhal soyun."
"Ben daha 17 yaşımdayım !"
"Bai de 16."
Raegna annesiyle mücadele edemeyeceğini biliyordu. Soyundu ve yatağa uzandı. Axesas Baiyi boğazından sertçe tuttu ve kulağına "Bir kız istiyorum" dedi ardından yatağa fırlattı. Bai yatağa çıkınca Raegna
"Bana dokunursan seni öldürürüm"
Bai duraklayınca Axesas adeta çıldırdı ve Bai'ye tüm gücüyle bir tokat attı. Yüzü kıpkırmızı olan Bai'nin gözünden yaşlar gelmeye başladı. Axesas cebinden bir bıçak çıkararak Bai'ye
"Şimdi başla ve anneni gururlandır aksi halde boğazını keserim."
Bai telaşlanarak Raegnayla ilişkiye girdi. Raegna çığlıklar atıyor ve ağlıyor ama Bai durmuyordu...

Aradan 9 ay geçti. Raegna çığlıklar içinde uyandı. Yanında uyuyan Bai'nin yüzünü tırnaklamaya başladı. Acıyla uyanan Baiye öfkeyle doktoru çağırmasını söyledi. Yatağından aceleyle fırlayan Bai doktlru çağırdı. Doğum başlamıştı. Doktor Raegnaya güçlü olmasını söylüyor ve yardım etmeye çalışıyordu. Nihayet bebek doğdu. Odadaki herkesin arzusu belliydi. Doktor bebeği aldı ve altına baktı.
"Tebrik ederim Raegna bir kız !"
Bai mutlulukla ayağa kalktı ve doktorun yanına gitti.
"Onu kucağıma alabilir miyim ?" Raegnaya sordu. Raegna ise yüzüne bile bakmadı.
"Kızım, kızımı bana ver."
Doktor kızı annesine verdi.
"Adabelle. Benim güzel kızım."
Raegna kızını severken odaya Axesas girdi. Elinde bir kılıç vardı.
"Cinsiyeti ne ?"
" Kız"
"Ver onu bana kontrol etmeliyim."
Kızını annesine teslim etti. Annesi kız oldugunu teyit ettikten sonra gözleri parladı.
"Çok güzel bir kız. Fazla üşümesin Bai bebeği al ve battaniyeye sar. Aklında olsun bu kıza bir zarar gelsin başın belaya girer."
Bebeği babasına teslim edince Raegna sinirlendi.
"Kızımı aptal bir erkeğe mi emanet ediyorsun anne ? Bai onu bana ver onu"
"Raegna Bai onun babası ikinizede hizmet edecek böyle davranma bırak işini yapsın"

(Bu bölüm aslında 1500 kelime civarı olacaktı ama bir bölümde konu çok değişmesin diye burda kesiyorum. 9. Bölümün büyük kısmı bitti gibi düşünebilirsiniz yarın biter en geç pazartesi fln yayınlarım.)
Not; sahibe fln değil erkeğim lütfen özelden bana iltifat etmeyi bırakın zaten şu an çoğu kişiye mesaj engeli yedim cevap veremiyorum çoğunuza)

Anaerkil İmparatorluk: Bakire SavaşçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin