Değişim

824 12 6
                                    

Adabelle'nin doğumundan 5 yıl geçmişti. Raegna 23 Bai ise 22 yaşına gelmiş ve çok değişmişlerdi. Bai ortama ayak uydurmaya başlamış Raegna ise guttikçe olgunlaşmıştı. Annesinin çok yaşlanmasından dolayı tüm köy idaresi ona kalmıştı. Ama tek değişen onlar değildi krallıkta da büyük değişimler yaşanmıştı. Kraliçe yaşlılıktan ölmüş ve yerine kızı Prenses Amanda geçmişti. Daha 23 yaşında olan yeni Kraliçe yaşından büyük kararlar vermişti; Krallıkta erkek isyanları yıllardır görünmüyordu. Bir zamanlar erkek isyanlarının ardı arkası kesilmediğinden krallık dev bir kadın ordusu kurmuştu ama artık bir orduya ihtiyaç yoktu. Yerleşik ordu dağıtıldı ve Bakirelerin sayısı yarıya düşürüldü. Krallıktaki erkek nüfusu hiç olmadıği kadar düştü. Çoğu kadın doğan ikinci oğlunu ormana terkediyor erkek nüfusunun artmasını engelliyor, krallık artık ormandaki kurtları ve vahşi hayvanları temizlemiyor ormana çalışmaya gönderilen erkeklerin hepsi köylerine dönemeyebiliyordu. Sayıları gün geçtikçe azalan erkeklerde umutlarını tamamen kaybetmiş ve itaatkar hale gelmişlerdi. Ordu masraflarının ortadan kalkması köylerden alınan vergi ve gıdalarıda azaltmış, köyler gelişmişti.
  Bir yaz günü Raegna en yakın arkadaşı Julia ile köy hakkında konuşuyordu. Vergi hesabı yaptıklarında çok şaşırdılar. Julia;
"Sanırım orduyu dağıtmak cidden iyi bir fikirdi, artık krallık refaha kavuştu ne dersi ?"
"Bilmiyorum içimde kötü bir his var. Her ihtimale karşı güvenliğimizi sağlayacak bir ordunun olmasını tercih ederim"
"Bence orduya karşı duygusal yaklaşıyorsun. Artık tamamen bitti, kaybettiler. Sayıları gün geçtikçe düştü bir isyan başlatırlarsa az sayıdaki bakire güçleri ve halk onların üstesinden gelecektir."
Onlar konuşurken yanlarında oturan Adabelle annesinin koşarak koluna sarıldı;
"Anne sıkıldım."
"Bekle kızım çok işimiz kalmadı."
Julia lafa girdi
"Hadi Raegna bu günlük  iş yeter bize geçelim kocam bu gün turta yapacaktı."
İkisi Ababelleyide yanlarına alarak Julia'nın evine yürümeye başladı.
Yolda yürürken Ababelle annesine;
"Anne bu köyü ileride ben mi yöneticem ?"
"Evet kızım, bu köy senin sadece biraz büyümen gerekicek"
"Erkek olsaydım yinede yönetebilecek miydim ?"
Raegnanın aklına birden Annesinin Ababelle'nin cinsiyetini kontrol etmesi geldi. Muhtemelen erkek olsaydı onu öldürecekti. Ama bunu tabikide Adabelleye söylemedi.
"Hayır kızım erkeklerin yönetmesi kesinlikle yasak."
"Anne biz neden erkeklere böyle davranıyoruz. Onlar bize karşı çok kibarlar."
"Kibarlar çünkü onlara kötü davranıyoruz. Canlarını yakmasak saniyesinde bize tecavüz etmeye çalışırlar. Onlar domuzlardan farksız !"
Julia Raegnanın kolunu çekti.
"O daha 5 yaşında bu kadar bilgi bence onun için yeter. Hem vardık bile" dedi.
Eve girince onları hemen Julia'nın kocası Peter karşıladı. Peter anormal iri ve kaslı bir erkekti. Uzaktan bakıldığında dev gibi olan bu adam köyün kesinlikle en itaatkar erkeğiydi. Karısına tanrıçasıymış gibi tapar, hayatını kadınlara hizmet etmek için yaşardı. Eve girer girmez Julia'nın ayağına kapandı.
"Ayağa kalk koca oğlan Raegna'ya yaptığın turtalardan ikram et"
"Emredersinz güzel karıcığım."
Kızlar masaya geçtiğinde Peter hızlıca turtayı dilimleyip kızlara servis yaptı."
Adabelle kendisine servis yapıldığında teşekkür etti. Peter karısının gözlerine baktı.
"Ahh konuşabilirsin Peter"
"Bakın güzel, küçük hanımefendi bana teşekkür etmenize gerek yok benim görevim bu."
"Ahaha Peter kendisine sorulmadıkça veya izin verilmedikçe asla konuşmaz."
"Onu nasıl bu kadar itaatkar yapabildin." Raegna sordu.
"O her zaman itaatkardı. Ama kırbaçların da büyük yardımı oldu diyebilirim."
Belkide Bai'nin sorunu disiplindi. O ikisi evde neredeyse hiç konuşmazdı bile iki yabancı gibilerdi. Ama Raegna Bai'ye kırbaçlayacak kadar bile değer vermiyordu. Biraz sohbetten sonra Raegna Petera hayran kalarak evden ayrılıp Adabelle ile kendi evine doğru yola koyuldu. Evlerine yaklaşırken Adabelle atları gördü ve annesinden hava kararana kadar onları beslemek için izin alarak ayrıldı. Raegna eve geldiğinde evin kapısının kilitli olmadığını gördü. Ama evin boş olması gerekiyordu çünkü hava kararana kadar erkeklerin karılarının izni yoksa çalışması gerekiyordu. Raegna evin kapısını yavaşça açtı ve içeri girdi. Tuvaletin kapısı açıktı ve yavaşça ilerleyip içeri baktığında gözlerine inanamadı. Bai sapıkça kendini tatmin ediyordu.
"Seni iğrenç sapık serseri" Raegna onu parçalayacaktı. Koşarak tuvalete daldı ve omzuna tırnaklarını geçirdi. Bai acıyla eğilmeye başlayınca testislerine diziyle vurmaya başladı. Bai Raegnayı kenara itti ve koşarak tuvaletten çıkmaya çalışınca Raegna koşan Bai'ye hızlıca çelme takarak yüz üstü düşürdü. Raegna hemen Bainin kolunu ısırmaya başladı ve kanayana kadar bırakmadı. Yerde kırvanan kocasından bir türlü hırsını alamayan Raegna yere cebindeki bıçağını dik bir şekilde koydu ve Bai'nin  saçlarından tutup kafasını bıçağa doğru bastırmaya çalıştı. Bai durumu fark edince direndi ve tüm gücüyle ayağa kalktı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ?"
"Sapıklık yaptığın için seni öldürmeye çalışıyordum."
"Sapıklık mı ? Bunu her erkek yapar. Hatta baban bile bunu yapmıştır."
"Evet olabilir ama annem de babamı öldürdü."
"Lütfen şu ölüm konusunu kapat. Sana bir kız verdim neden hala benimle uğraşıyorsun."
"Kız vermek mi ? Onu ben doğrudum, o benim marifetim."
"Ama erkek olarak doğsa o senin değil benim hatam olacaktı."
"Evet kadınların yargısı biraz böyle işler. Biz hep haklıyız siz hep hatalı. Gayet basit."
"Hem kuralları siz koyiyor hem siz oynuyorsunuz. Bu haksızlık."
" Kuralları biz koyuyoruz çünkü savaşı biz kazandık. Bu kurallar size birşeyleri ödetmek için. Geçmişte ataerkillik kadınlara neler yaşattı biliyormusun."
"Hayır bilmiyorum çünkü hiçbirini ben yada yaşayan hiçbir erkek yapmadı ödeşmek istediğiniz tüm erkekler şu an aptal mezarlarında yatıyorlarlar. Neden o pisliklerin yaptıklarını ben aptal bir bıçağa kafamı sokarak ödüyorum.
"Tanrım neden Peter gibi bana tapan bir kocam yok ki ?"
Onlar tartışırlarken Adabelle eve girdi ve ikiside sustu. Ve tartışmalarını başka bir zamana ertelediler ama bu gece sadece onların değil tüm krallığın kaderini tamamen değiştireceğinden hanerleri yoktu...

Anaerkil İmparatorluk: Bakire SavaşçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin