Ez is szintén kérés, méghozzá a legkedvesebb olvasómtól. Remélem tetszik, de ha nem, tudod mi a teendő.🥰 Omo, nem tudom kit érdekel, de publikáltam egy talán érdektelen könyvet Viccek tárháza címen. Akit érdekel lessen bele, és nevessen sokat.
♡ Amikor nem tudod ki ő és összejöttök a kedvenc bandád koncertjén ♡
*♡🅱🅰🅴🅺🅷🆈🆄🅽♡*
Jó pár hónapja annak, hogy megismertétek egymást, véletlenszerűen. Éppen hazasiettél a barátnődtől, mikor is sikeresen neki mentél valakinek. Nem győztél bocsánatot kérni tőle, de Baekhyun ezt nagyon aranyosnak gondolta. Párszor már találkoztatok is egy-egy kávé vagy sütemény társaságában, és igazából ismerős volt neked. Mintha láttad volna már, csak nem jöttél rá hol. Egyik nap izgatottan felhívott, hogy öltözz fel csinosan. Nem értetted miért, hiszen nem árulta el hova visz, de amint megálltatok az épület előtt ahol a kedvenc lánybandád koncertje volt, gondolkodás nélkül ölelted át. Hálád jeléül pedig megpusziltad az arcát.
– Na de T/N, ezt nekem kellett volna elsőnek megtennem – háborodik fel kissé, mire te jóízűen felnevettél – Figyelj, mielőtt bemegyünk el kell mondanom valamit. Idol vagyok. Bocsáss meg, hogy nem mondtam előbb – vakarja meg tarkóját idegességében. Neked pedig ekkor ugrott be honnét volt olyan ismerős.
– Semmi baj oppa, én amúgy se az idolt akartam megismerni – válaszodra szélesen elvigyorodik és már biztosan tudja, hogy veled fog megöregedni.
*♡🆃🅰🅴🅼🅸🅽 ♡*
Igazából tudtad, hogy ki ő valójában. Vagyis pontosabban mondva rájöttél magadtól, meg a jó öreg google barátod segítségével. Egy ismerősöd által találkoztatok és mivel első pillanattól kezdve megtaláltátok a közös hangot, úgy öntöttetek, megéri belevágni a barátságba. Nagyon sok közös programot szerveztetek, mikor épp időtök engedte, vagy csak beültetek valahova egy fárasztó nap végén. Szeretted volna ha messengeren tartjátok inkább a kapcsolatot, hiszen így sokkal egyszerűbb lett volna, de mikor megpróbáltál rákeresni, egy csomó olyan oldalt adott be amin Taemin arca van. Nem értetted mi ez, ezért rákerestél. Számtalan cikk volt róla, arról hogy mennyire híres énekes, és bár rosszul esett, hogy nem mondta ezt el, de megértetted. Elvégre ekkora hírnév mellett igencsak kicsi az esély arra, hogy ne ezéért maradjanak mellette. Azonban te nem ilyen vagy.
– Ezt nem hiszem el – kiáltasz fel, mikor meglátod a két VIP jegyet. – Nem kellett volna oppa.
– Nem volt szép tőlem, hogy – ám befejezni nem tudom ugyanis hevesen tapadsz ajkaira.
*♡🅹🅾🅽🅶🅸🅽 ♡*
Imádtál táncolni. Tulajdonképpen egész kicsi korod óta jársz táncórákra, néhol pedig egy-egy versenyre is iratkoztál, ám egészen eddig sikertelenül. Valahogy soha nem tartottak elég jónak pedig sokszor még alvás helyett is táncoltál, de ezek szerint nem volt elég. Egy ilyen versenyen futottál össze Jongin-al. Láthatta benned azt amit más nem, ezért sokszor segített egy-egy mozdulatnál. Mondhatni a tánc hozott össze titeket. Azonban volt egy nagy titka, amit a mai koncerten szeretett volna elmondani. Mivel már fél éve szívtátok egymás vérét, úgy gondolta illendő lenne kellőképpen megünnepelni ezt. Megvett két jegyet a kedvenc bandád koncertjéhez. Nem is sejtetted mire készül. Váratlanul ért, de tulajdonképpen nem lepődtél meg, valahol sejtetted, hogy híres ember. Ennek ellenére ezt félre tetted és hétköznapi emberként tekintetél rá, aki igen jól táncol.
*♡ 🆃🅰🅴🆈🅾🅽🅶 ♡*
Imádtál az unokatestvéred gyerekére vigyázni. Egyszerűen annyira tündéri volt, hogy nem tudtál egyszer se nemet mondani neki. Bármit megtettél érte, néha úgy érezted, mintha te lennél az anya, és valójában úgy is szeretted, mint ha a sajátod lenne. Elég gyakran sétáltatok el a közeli játszótérre, ahol rendszerint mindennel eljátszott a kicsi. Egy ilyen délután ismerted meg Taeyong-ot. Nagyon hamar összebarátkoztatok, bár ez inkább a gyerekek érdeme volt, hiszen Taeyong barátjának a kislánya oda volt az unokatestvéred csöppségéért. Azonban rengetegszer találkoztatok a kicsit nélkül is, aminek titkon te sokkal jobban örültél.
– Miért nem mondtad el? – suttogod inkább magadnak a kérdést. Két jegyet vett meg a kedvenc bandád koncertjére, de ezzel együtt elmondta, hogy híres ember.
– Annyira jó volt végre, hogy nem a pénzem miatt akarnak velem lenni. Nem ez volt a legjobb megoldás, ezt bevallom, de magával ragadott az érzés. Sajnálom – hajtja le bűnbánóan a fejét. Nem haragszol rá, igazából megérted és ezt egy hatalmas szeretett teljes öleléssel tudatod vele.
*♡ 🆃🅴🅽 ♡*
Igazából magad se tudod, mikor és hol barátkoztatok össze. Csupán annyi rémlik, hogy egy buliba voltál ahol megragadott egy igen csinos arcú férfi. Nem kicsit voltál ittas ezért is szorult benned annyi bátorság, hogy odamenj hozzá és szó nélkül megcsókold. Ezek után pedig csak arra emlékszel, hogy egy idegen férfi lakásában találtad magad. És innen kezdődik a ti közös baráti életetek. Nem állt szándékában örökké elhallgatni előled az igazságot, csak a megfelelő pillanatra várt. Nem igazán voltál oda a kpop-ért, így nem is volt nehéz dolga. Te ugyan nem tudtad, de meghívott az egyik koncertjükre. Csak akkor tudatosult benned igazán mikor a színpadon állva énekelt a többiekkel.
– Chittaphon Leechaiyapornkul – kiáltod el magad a fiúk személyes öltözőjükbe rohanva. A nevét hallva összehúzza magát.
– Dühös az asszony – nevet fel Baekhyun de amint látja haragos tekintetted, inkább ö is fülét-farkát behúzza.
– A kanapén alszol mert hazudtál.
– Nálad alszom?
– A kanapén – kiáltod majd megfordulva magára hagyott a megrémült férfit.
*♡ 🅻🆄🅲🅰🆂 ♡*
Sokan nem hiszik el, de Lucas-al egész kicsi korodban ismerkedtél meg. Eltévedtél hazafelé az oviból, de szerencsére ő segített neked. Vagyis inkább haza vitt magukhoz és megkérte az anyukáját, hogy hívja fel a szüleid, mert igen. A telefon számot nem felejtetted el csak az utca nevét. Egészen addig elválaszthatatlanok voltatok, míg nem költöztetek külföldre. Ugyan Lucas többször próbálta felvenni veled a kapcsolatot, azonban te sokkal inkább próbáltad figyelmen kívül hagyni, ám magad se tudod miért. Közben megszeretted a bandád, és mikor újra visszaköltöztetek, volt elég bátorságod felhívni egykori pöttöm barátod. Ám válaszként csak egy címet irt le, és az időpontot, hogy mikor legyél ott. Nem értetted mi ez az egész, de bíztál benne, ezért másnap l is mentél.
– Mi a tószt? Egy koncertterem.
– Igen, mivel itt lesz a koncert a fiúkkal – hallasz meg egy nagyon is ismerős hangot közvetlen mögüled. Elég sokáig beszélgetettek, többek között elmagyarázta, hogy mi lett a hosszú évek során mikor ti nem tudtatok semmit egymásról. Megbeszéltétek, hogy mostantól soha nem váltok meg egymástól, ami valóban így is volt.
*♡ 🅼🅰🆁🅺 ♡*
Köztudat, hogy Chanyeol az unokatestvéred, és minden hímnemű egyedtől véd, aki csak megkörnyékezni próbál. Azonban Mark valamiért kivétel, ugyan nem értetted miért, hiszen interneten ismerkedtél meg vele egy meleg napon a nyár közepén, mégis minden alkalommal mosolyogva engedett el a fiúval való találkozókra. Pedig tudtoddal nem ismerték egymást.
– Jézusom, hogy a fenébe lehetek ennyire vak? – nagy szemekkel bámulsz unokatestvéredre, illetve Mark-ra. Már érted miért nem féltett tőle, hiszen egy kiadónál vannak, azonban azt nem értetted, miért nem vetted eddig őt észre. Mármint a plakátokon annyira más most itt ahogy előtted áll, kinyúlt felsőben egy gramm smink nélkül. Hálás voltál neki amiért elhozott a koncertre, hiszen most az egyszer nem engedhetted meg magadnak, Chanyeol-tol pedig nem akartad elfogadni. – Köszönöm – szorosan magadhoz ölelted a kissé megszeppent fiatal férfit.
DU LIEST GERADE
SuperM Reakciók
FanfictionPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee