18🎀

490 27 4
                                    

*♡ 🆃🅰🅴🆈🅾🅽🅶 ♡*

🅰 = Aftercare (Hogyan viselkedik az aktus után)

Annak ellenére, mennyire szexista videók vannak róla, valójában egy nagyon érzékeny férfi. Minden aktus után szorosan hozzád bújik, sok apró csókokkal hintve be tested, miközben füledbe suttogja mennyire szeret.

🅱= Body part (Kedvenc testrészük)

Saját magán nincs kifejezetten kedvence, viszont partnerén annál több, de az ajkaid preferálja legjobban, illetve karcsú lábaid. Van, hogy csak figyelmesen követi ajkaidat, ahogy beszélsz, miközben óvatosan végigsimít combodon.

🅲 = Cum (Hova szeret élvezni)

Határozottan az óvszerbe vagy a combodra. Bár legtöbbször az utóbbit preferálja leginkább. Szerinte nagyon szexin mutatkozik meg örömnedve feszes combodon.

🅳 = Dirty Secret ( Piszkos titok, amiről csak a hálószobában beszél)

Talán soha nem fogja beismerni, mert szégyenlős lesz, ha rágondol, de nagyon szereti mikor te irányítasz.

🅴 = Experience (Mennyire tapasztalt? Tudják-e, mit csinál?)

Nem kifejezetten tapasztalatlan, sőt, ám javarészt csak egyéjszakás kalandjai voltak egy-két dolgot már megtanult.

🅵 = Favorite position (Kedvenc póz)

Nagyon sok kedvence van, ám a legjobban azt preferálja ha meglovagolod.

🅶 = Goofy (Hogyan viselkedik szex közben)

Határozottan az a fajta barát, aki nyitottságra, bizalomra és pihenésre vágyik a szexuális életében is. Tehát, a lehető legtöbb odafigyeléssel kényezteti mindkettőtöket.

🅷 = Hair (Mennyire ápolt)

Nem feltétlen szereti ha teljesen szőrtelen, ezért minimálisan de van neki.

🅸 = Intimacy (Mennyire gyengéd aktus közben)

Nagyon igyekszik reménytelenül romantikusnak lenni. Nagyon sokszor pironkodik, amit te a világ legédesebb dolgának tudod be

🅹 = Jack Off (Mikor magához nyúl)

Nem igazán szereti ilyen módon kényeztetni magát, mivel nem olyan hatást ér el mint veled. Ám ha végignézed az egy teljesen más dolog

🅺 = Kink (Egy vagy több kink)

Egyenesen odavan azért ha néha beleereszted a körmeid, vagy éppen a fogad bőrébe. Vagy ha kissé erőteljesebben markolsz hajába, mikor ajkaival kényeztet.

🅻 = Location (Kedvenc hely ahol leginkább szeretné csinálni)

Egyértelműen a hálószoba, mert ő ott érzi otthonosabban magát, ám az ellen sincs ha a konyhában vagy a lakás minden pontján ki szeretnéd próbálni. Sőt még talán örömmel is fogadná.

🅼 = Motivation (Ami beindítja)

Kifejezetten szereti ha valamiért megdicséred őt, legyen az bármi, ám azt is szereti ha szexi képeket küldsz neki miközben gyakorolnak a fiúkkal. Ugyan nagyon zavarban lenne de feltöltené a nap további részében.

🅽 = NO (Valami, amit egyáltalán nem tenne)

Az édes hármas kizárt dolog nála. Bár mindent megadna neked, viszont nem hajlandó osztozkodni. Imádja a tudatot, hogy csakis az övé lehetsz, és ezt szeretné minél több ideig kiélvezni.

🅾 = Oral (Jobb szeret adni vagy kapni)

Talán jobb preferálja ha őt kényeztetik ilyen módon. Természetesen nem rest visszaadni, sőt, viszont azt jobban szereti ha érezheti ajkaid nemessége körül.

🅿 = Pace (Gyors és durva, vagy lassú és érzéki)

Inkább azt mondanám, hogy kicsit mindegyik. Eleinte lassú, érzéki de az idő elteltével egyre gyorsabb és sokkal inkább intenzívebb.

🆀 = Quickie ( Gyors szex, mikor nincs elég idejük)

Ha nagyon akarod, aranyosan rád mosolyog, és megfogja a kezed, majd perceken belül a mennyország kapujába sodor, vagy mikor nincs elég időtök, azonban nem preferálja ezeket az együttléteket. Jobb szereti ha érzelmes lehet, ha elég időt tudd rád szánni. 

🆁 = Risk (Mennyire van benne az újdonságokba, és a kockázatvállalásért)

Szereti ha feszegeted a határait, azonban jobban szereti tartani magát, mikor nagy a lebukás kockázata.

🆂 = Stamina (Hány menet fér bele egy éjszakába)

Egészen meglepően sokáig bírja. Eleinte meg is lepődtél ezen, de tagadhatatlan mennyire imádod, ám a nagyon max 3 menet után pihentek. 

🆃 = Toy (Rajta vagy inkább partnerén használja)

Eleinte ugyan tartott ettől, hogy rajta is kipróbálj néhány játékot, azonban még saját maga is meglepődött mennyire élvezi ha kibilincseled az ágyhoz, vagy ha bekötöd a szemét. 

🆄 = Unfair (Mennyire szereti húzni partnere agyát)

Szereti néha húzni az agyad, vagy csak csodálni a tested, ám azt nem ha könyörögsz érte mert tudja akkor szenvedsz, amit viszont végképp nem akar.

 🆅 = Volume (Mennyire hangos)

Azt szeretné, ha mindig kiereszted a hangod tudatva vele, mennyire élvezed az érintéseit. Ő sem fogja vissza magát, amit nagyon is imádsz.

 🆆 = Wild Card (Random szexi helyzet)

– Biztos jó ötlet? – kérdezed párodtól két heves csók közben. Kissé sokat itatok a bulin, ezért is nem bírtatok már egymással és már az ajtóban egymásnak estetek. 

– A lehető legjobb – motyogja ajkaidra, majd egy mozdulattal felemel a konyhapultra. Óvatosan a nyakadra tér át apró csókokat lehelve rá, miközben fürge ujjai fehérneműd alá merészkednek. Behunyod a szemed, hátravettet fejjel élvezkedve párod tetteit. 

🆇 = X-Ray (Mi lapul a nadrágban)

Nem igazán találtam képet, viszont átlagosnak mondanám.

🆉 = Zzz (Milyen gyorsan alszik el)

Határozottan az a típus, aki szeret beszélgetni az aktus után. Óvatosan a mellkasára helyezi a fejed, majd elmondja mennyire szeret, vagy éppen gyengéden cirógatja a félkarod, addig míg el nem alszol.

SuperM ReakciókWhere stories live. Discover now