Nos, nem igazán tudom mit mondhatnék. Nekem személy szerint kissé fájdalmas ez a kis special rész, főleg úgy a vége felé, viszont nagyon szép kis gesztusnak vélem, hogy róla nevezhetné el a picit. Remélem senki se szomorúan olvassa, hanem boldog mosollyal ajkain, elvégre Taemin szülinapja van. Remélem boldogan tölti el ezt a napot (bár ha az idő eltolódást nézzük...xd) Viszont később lehet jövök valami újdonsággal, ha a fejem is együtt akar velem működni, és már nem fog fájni. Boldog Taemin napot. 🥰
♡Amikor jön a baba♡
*♡🆃🅰🅴🅼🅸🅽 ♡*
Amikor egy újabb fájdalom hullám tört rád, reflexszerűen helyezted pocakodra kezed, hogy némileg megnyugtasd a babát. Igen csak aktív volt, és újabban ismét egy ilyen jó pár perces babatornára számítottál. Azonban ez a fájdalom más volt, nem az a már-már kellemesnek mondható, ami mosolygásra késztet amiért a pici táncpárbajt szervez. Mikor egy újabb éles fájdalom kerített hatalmába, a legközelebbi dologba kapaszkodtál, ami Kibum felsője volt. Az említett idegesen körül nézett annak érdekében, hogy leszidja az őt megtámadó rajongót, ám mikor észrevette, miszerint csak te vagy ,megkönnyebbülésen felsóhajtott. Alaposan végigmért, hiszen nem értette miért kapaszkodtál belé ilyen hirtelen, azonban mikor észrevette fájdalmas arckifejezésed, aggódni kezdett.
– Mi a baj? – hogylétedről érdeklődőt, mire nagyot sóhajtva elmondtad mi is történt. Erre természetesen szerelmed is felfigyelt, aki eddig boldogságban haladt az idősebb csapattársa előtt. De amint meghallotta mi történt, idegesen egyben aggódva fordult feléd.
– Minden rendben? – kérdezte, ám hamar rájött, hogy koránt sincs minden rendben. – Mi az, hogy jön a baba? Nem teheted ezt velem, még túl korai, nem születhet meg – kiáltott fel kétségbeesetten nem törődve a furcsán rátok pillantó emberekre.
– Kérlek Taemin, ne most – utalsz a körülötted lévő kíváncsi szempárokra. Érezted, ahogy párod karja a derekad köré fonódik, ezzel is a lehető legjobb támogatást nyújtva neked, mindvégig azon agyalva, mit kellene tegyen. Természetesen nagyon ideges volt és félt, hogy bajotok esik, ugyanakkor nem szeretett volna egy gyáva féregnek tűnni aki ilyen helyzetben megfutamodik, ezért nyugtató mosolyt varázsolt ajkaira, majd megkérte a legidősebbet, hogy vigyen titeket a kórházba. Próbáltál Taemin nyugtató szavaira koncentrálni, azonban a sok ember, akik ott voltak jobban aggasztott. Féltél, hogy emiatt veszélybe kerül karriere, amit viszont végképp nem akartál. Tudtad mennyit jelent neki a színpad és te ettől megfosztod. Amilyen gyorsan csak lehetséges, indultatok a kórházba, miközben a fiúk mind azon voltak, hogy megnyugtassanak afelől, miszerint nem lesz semmi baj. De igazából csak párod meleg ölelése segített igazán, valamint édes kis csókjai.
– Gondolkodtál már neveken kincsem? – tette fel számára az egyik legfontosabb kérdést. Még a terhességed legelején kijelentetted, hogy márpedig a baba nevét csakis akkor fogod a tudtára adni, ha megszületett. Ugyan ez nem tetszett Taemin-nek, hiszen szerette volna tudni, hogy hercege vagy hercegnője lesz, hogy méltón válasszatok neveket, azonban te máshogy gondoltad, és semmiért sem tágítottál efelől.
– Majd megtudod oppa – nyöszörögted két fájás közt. Igazából nagyon féltél a reakciójától, hogy esetleg nem fog neki tetszeni a név, vagy hogy olyan sebet tépsz fel amit mélyen elakar ásni magában. Ugyanakkor nagyon nemes dolognak érezted ezt a gondolatod. Nagyon ügyes volt párod egész szülésed alatt. Hősiesen kibírta a csontropogtató szorításaid, azt ahogy szidod amiért miatta éltél át ekkora fájdalmat, valamint azt is mikor a pokolra kívántad, és megfenyegetett, hogy a macskájával eteted meg ha ismét teherbe ejt. Tisztában volt azzal, hogy csak a fájdalom beszélt belőled, ám a fenyegetéseid valamilyen szinten komolyan vette.
– Annyira édes – venné ki Minho szerelmed kezéből a csöppséget, ám ő nem hagyja. Csupán pár perce találkoztad a többiek máris elvennék tőle. Tagadhatatlan mennyire féltékeny, de egyben a világ legédesebb, meghatóbb képe tárul eléd. Talán még se olyan buta ötlet a névválasztásod, már csak Taemin-nek is tudnia kell róla.
– Jonghyun. Lee Jonghyun – szólalsz meg pár perc elteltével mikor végre összeszedted minden bátorságod. A név hallatán minden szempár rád figyel, vegyes érzelmekkel ami kissé elbizonytalanít. Ahogy végignézel a kis társaságon érzed mennyire fájdalmas pont ez még nekik, hiába annyi év telt el, és máris nem tartod annyira jó ötletnek. Kinyitottad a szád, hogy elmagyarázd miért döntöttél így, azonban akárhányszor próbálkoztál, nem jött ki hang a torkodon, ám nem is kellett. Taemin pontosan tudta miért választottad ezt a nevet. Óvatos léptekkel a picivel kezében, leült melléd az ágyra, hogy egy szenvedélyes csókkal adja tudtodra mennyire hálás neked mindenért.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SuperM Reakciók
ФанфикPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee