38🎀

381 15 0
                                    

Azt hiszem a fiukkal még nem írtam ilyen részt (vagy csak nem emlékszem rá xD) De ettől függetlenül remélem tetszeni fog. Jól olvasást. Egyébként szívesen olvasnám, ti hogyan gondoljátok és látjátok őket ilyen helyzetben. 🥰 

♡Ki lenne izgatottabb Valentin nap alkalmából ♡

Meglehetősen nehéz, mivel szerintem mind odatennék magukat a kedvesükért, de talán így elsőre a két maknae és Kai. Úgy érzem, mindent megtennének a párjukért, vennének egy óriási plüssmacit (ezt például Kainál totál el tudom képzelni, még talán Lucas is, de az előző pasi mindenképp megtenné szerintem), természetes a hatalmas csoki (tudjátok ami ilyen különleges Valentin napi csomagolásban van és több féle ízesítésű). De simán el tudom képzelni, hogy esetleg páros ruhákat is beszereznének, amit ugyan csak és kizárólag a négy fal között lennének hajlandóak felvenni (bár itt szerintem Lucas és Kainál megbillen a mérce)

A két legidősebb, Baekhyun és Taemin, kívülről nem lennének annyira izgatottak, bár néhány percig azért engednének a csábításnak és igazi energiabombává változnának (bár Baekkie már önmagában is az) viszont belül majd meghalnának. Folyton aggódnának, hogy esetleg szar szervezést ötleteltek ki, de mivel jócskán benne vannak a korban, nem igazán akarnak gyerekesen viselkedni. Egyszóval próbálnának érett férfi módjára állni a dolgokhoz, és a rózsa, illetve csoki kombónál maradnak. 

És végül Taeyong és Ten...nos, velük igazából kicsit bajban vagyok, mert még mindig azt se tudom hova tenni őket. Fogalmam sincs, hogy nagyon izgatottak lennének és sok tipikus cuki páros dolgokat szeretnének kipróbálni, vagy csak egyszerűen alapul veszik a két legidősebbet és próbálnának a klasszikus ajándékozásnál maradni. Talán egy kis romantikus séta is beleférne, de úgy igazából tényleg nem tudom hova tegyem őket.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SuperM ReakciókWhere stories live. Discover now