Viszonylag rég volt itt rész, főleg OT7 vagy csak nekem tűnik így? Mindenesetre remélem tetszik és hogy nem unalmasak amiket írok. 🥰
Ui. Mit szólnátok egy OT8 member reakcióhoz? Itt az olvasó lenne a nyolcadik tag, készítenék neki profilt is, mikor debütált, melyik banda esetleg solo stb. és különféle reakció a fiúkkal. Van akit ez érdekelne? 🤔
♡Amikor szerelmes beléd♡
*♡🅱🅰🅴🅺🅷🆈🆄🅽♡*
Az érzései feléd minden egyes nap nőnek. Akárhányszor rád nézett, mindig megjelent a kis mosoly, amely ajkai szélén árulta el boldogságát, vagy a szerető tekintetén. Biztos volt benne, hogy észrevetted érzéseit hiszen elég gyakran tetted szóvá, azonban soha nem árulta el ki a szerencsés, aki ellopta szívé nagy részét. Túlságosan is félt a visszautasítástól de attól talán még jobban, hogy akár elveszitheti barátságotok. Azonban ahogy megkörnyékezett egy másik férfi, bátorságot vett magán és randevúra hívott, amit buta lettél volna elutasítani.
*♡🆃🅰🅴🅼🅸🅽 ♡*
Taeminnel évek óta barátok voltatok, egész kicsi korotok óta. Segített számtalan szakításon, és minden alkalommal szomorúbb lesz, amikor ilyen összetörtnek lát, egyszerűen nem tudja elviselni ha valami miatt rosszul érzed magad. Beletelt egy kis időbe, mire rájött, hogy azért érez hasonlóképp mert szeret téged. Borzasztóan félt, hogy ezzel elveszít, de tisztában volt azzal, hogy el kell mondania, hiszen így legalább tudja, van esélye vagy mégse.
*♡🅹🅾🅽🅶🅸🅽 ♡*
Őszintén bevallotta pár éve, miszerint nem szeretne beléd szeretni, hiszen ezzel mindent tönkre tenne, mert a barátságotok nem ugyan az lenne. Neki viszont ez még nagyon is fontos. Leplezni sem tudtad szomorúságod de elfogadtad, és úgy tettél mintha minden rendben lenne. De ahogy telt az idő Jongin egyre merészebb lett és az ártatlannak tűnő viselkedésből flörtölés lett, mivel abban bízott így majd felfigyelsz rá és a valódi érzéseire.
*♡ 🆃🅰🅴🆈🅾🅽🅶 ♡*
Ti ketten olyan barátok vagytok, akik párként viselkednek. Az emberek mindig azt hitték, hogy valójában szerelmespár vagytok, sőt volt egy időszak mikor Taeyong édesanya is ebben a hitben élt. Ám miközben te ezek mellett nevettél, a fiatal férfi igenis komolyan gondolta érzéseit, csak éppen nem merte bevallani. Folyamatosan az járt a fejében, hogy aranyos randevúkra visz el, vagy éppen egy kis túrára az erdő mentén, mivel azt nagyon imádtad. Egy nap vette is a bátorságot és bevallotta érzéseit, amik viszonzásra találtak.
*♡ 🆃🅴🅽 ♡*
Még a középiskolában ismerkedtek meg és szerencsére azóta is tartottátok a kapcsolatot ami mára egy szép, erős barátsággá vált. Mindig is felnézett rád, főleg a családi háttered miatt, azonban az utóbbi időben mégis máshogy tekint rád. Sokkal többször gondol rád mint eddig, és valahogy jobban is érzi magát ha biztonságban tudd. De mégis elmondja érzéseit még ha fél, hogy elveszt. Bízott benned annyira, hogy nem utasítod el, vagy ha mégis, nem taposod a földbe.
*♡ 🅻🆄🅲🅰🆂 ♡*
Talán azóta táplál irántad bensőségesebb érzelmeket, amióta találkoztatok. Tetszett neki a magabiztos személyiséged, hogy bár félsz, akkor is kiállsz a saját igazadért. Azonban mindig aggódott, hogy elutasítod, így soha nem mondott semmit az érzéseiről, csak akkor, amikor az egyik díjátadó után kissé becsiccsentett és elkotyogta neked.
*♡ 🅼🅰🆁🅺 ♡*
Mindenki, a barátaitok de legfőbbként a családotok tagjai tudták miként érez irántad Mark, és voltaképp te is. Viszont egyikőtökben sem volt annyi bátorság, hogy ezt elmondjátok egymásnak. Inkább éveken át magatokban tartottátok, míg nem egy nap elege volt ebből a macskaegér játékból és eléd állva, mindent bevallott.
YOU ARE READING
SuperM Reakciók
FanfictionPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee