Itt lenne az első „komolyabb" reakció ehhez a kis minisorozathoz. Vagy nem is tudom minek nevezzem xD De egy pár rész még lesz, hiszen úgy gondoltam jól jönne egy amolyan, hogyan viszonyulna a fiukhoz. Persze mindegyikkel külön, tehát összesen még hét biztos kis reakció jön ehhez a témához. Gondolkodtam még egy pár témán, ám azokban még nem vagyok biztos. De mindenképp még egy jó pár kis rész ehhez várható, persze ha szívesen olvasnátok. 🥰
♡ Csatlakozás a csapathoz♡
– Nem értem...mit csináltam rosszul?
– Semmit T/N – a menedzsere megállt, és gyorsan motyogott valamit az SM képviselőjével, mielőtt mosolyogva visszafordult feléd. – Csupán szeretnénk ha kipróbálnád magad a szupercsapatban.
– Szuper csapat? – érdeklődve húztad fel a szemöldököd, hiszen nem tudtad miről is van szó.– Ez az egyik legújabb projektünk. Az SM összes nagyobb fiúcsoportjának tagjai. Kai, Taemin, Baekyun, valamint az NCT tagjai, Taeyong, Lucas, Ten és Mark.
– De ... biztos én kellett ide?
– Messze te vagy az egyik legjobb előadó, és úgy gondoljuk, tökéletesen helytállnál. Természetesen ha gond adódna, nyugodtan szólj – próbált kedvesen hatni rád a menedzser, de az az igazság, hogy féltél. Ugyan ismerted a fiúkat, sőt pár tagot egészen közelről egy pár közös munka eredményeképp, viszont túlságosan is aggódtál, mások mit fognak mondani.
– Ők... biztosak benne, hogy engem akarnak ebbe a csapatba?
– Biztosak vagyunk benne. Holnap megbeszéljük a részleteket és a szerződés aláírására is sor kerül. – T/N válaszként bólintott, majd meghajolt, és felállt az asztaltól, kisimította a szoknyáját, és kisietett a tárgyalóból.A következő emelet lefelé a társalgó volt, ahol Taeyeon általában lógott, ezért oda indult, hogy megkeresse a legjobb barátnőjét. Vicces abba belegondolni, hogy bár sok a korkülönbség ők mégis egész jól megértik egymást, sőt az elején még „ellenségek" is voltak, ugyanis az idősebb féltékeny volt egy időben a tehetségére. Lelkesen az idősebb ölébe vetette magát, ahogy meglátta a gyakorló terem közepén.
– Ittál reggel kávét? – nevetett, magához ölelve a fiatalabbat. Szokatlan volt kicsit, hogy ennyire fel van pörögve. Általában csak akkor ilyen, ha történt valami jó.
– Megkértek, hogy csatlakozzak az új csapathoz.
– Mármint a vegyes fiúcsapathoz? – a fiatalabb lány erre felnevetett, hiszen mókásnak tartotta ezt a becenevet ami a csapat nevét illeti. Boldogan megölelt majd büszkén gratulált, illetve megnyugtatott, hogy nem lesz semmi baj.
BINABASA MO ANG
SuperM Reakciók
FanfictionPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee