24🎀

518 23 9
                                    

Mafia!AU 

♡A rivális bandavezér téged akar♡

*♡🅱🅰🅴🅺🅷🆈🆄🅽♡*

Baekhyun ölében ültél az irodában, miközben a papírmunkáját végzi, és szeretnél vele egy kis időt eltölteni, mielőtt elindulna a találkozóra egy rivális bandával. Csend volt kettőtök között, részben azért, mert valami munkán dolgozott, a másik pedig azért, mert mindketten élvezitek egymás jelenlétét. Nem kellett folyton beszélgetnetek, miközben együtt voltatok, amit mindketten szerettek. Szomorúan szembesülnöd kellett azzal a ténnyel, hogy ez a békesség nem fog olyan sokáig tartani, mint gondoltad. Megdöbbentő volt hallani a hírt, miszerint a rivális bandavezér téged akar, hogy jóvá tegye a baráti bandája és az övé között a kapcsolatot. Hihetetlen, hogy egyes disznók azt gondolják, hogy helyes, ha valakit tárggyá tesznek a tervükben. Tovább rontja a helyzetet, hogy téged akartak. Miért akarnának engem? Folyton ez a kérdés járt a fejedben, hiszen nem értetted neked ehhez mi közöd van. Nyilván ha az övé lennél, béke soha nem lenne a két banda közt. Baekhyun szorosan megfogta a csípőd, ahogy felállt, és magával rántott téged. Egy szót sem szólt Taeyonghoz, aki eljuttatta a hírt hozzátok.

 – Ez a kibaszott szar meg fog dögleni. – mordult fel párod egyszer csak, miközben arrébb tolja a papírmunkákat. – Meg kell értenie, hogy te az enyém vagy. Csak az enyém. – jelentette ki Baekhyun, és megfordított téged, hogy szembenézhess vele. Szemei ​​őrültséget mutattak, ami ritkán történik meg. Tudod, hogy beletelik egy kis időbe, mire felszabadítja érzelmeit, csak te tudod, hogy valójában ez lesz a rivális veszte.

 Tudod, hogy beletelik egy kis időbe, mire felszabadítja érzelmeit, csak te tudod, hogy valójában ez lesz a rivális veszte

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

*♡🆃🅰🅴🅼🅸🅽 ♡*

Lee Taemin mindig is féltékeny volt azokra a dolgokra, amelyeket szeret és imád – különösen téged. A legapróbb dolgok is megindíthatták, akár az, hogy egy srác túl sokáig bámul téged, akár ha nevetsz egy viccen, amit más mondott, nem tudott megállni, hogy ne szóljon közbe. Ám amint megtudta, hogy az egyik legnagyobb riválisa téged akar, a királynőjét, teljesen kikelt magából. Üvegtörés, kiabálás és harag hangja hallatszott az egész házban. A féltékenység, amit érzett, mert tudta, hogy Jinwoo sok szempontból jobb nála, teljesen magába szippantotta. Mindig is féltékeny volt erre a férfira, amit soha nem értettél, mert gyűlölőd Jinwoot. Láttad, ahogy Taeyong és Kai álltak, és nézték, ahogy a barátod hevesen kiengedi a haragját. Kai felsóhajtott, amikor meglátott, és intett, hogy menj át a barátodhoz, és csak egy pillanatra állított meg, hogy elmondja, miért viselkedik így. Felébredt benned a felismerés, tudván, hogy ez a téma nagyon kényes volt a számára. Óvatosan Taeminhez sétálva halkan szólítottad meg.

 – Taemin – hangod láthatóan ellazította az említett férfit, és megfordult, hogy rád nézzen. – Szerelmem, meg kell nyugodnod, különben ártasz magadnak, és nekünk nincs rá szükségünk – lágy mosollyal ajkaidon közeledtél felé, tudva a trükköket, amelyekkel megnyugtathatod a ketyegő időzített bombabarátodat. Testében ellazultak az izmai, de a hideg, dühös arckifejezés nem. Hozzád lépve tárta ki a karját, amire te is válaszoltál. Arcával a nyakadba bújt, karjai szorosan köréd ölelve, félve attól, hogy elhagyod, vagy elvesznek tőle.

SuperM ReakciókМесто, где живут истории. Откройте их для себя