*♡🅱🅰🅴🅺🅷🆈🆄🅽♡*
– Mondd, áh – szólalt meg Baekhyun, és közelebb hozta a kislánya szájához a bébiételt. A kisgyerek csak duzzogott elfordítva a fejét.
– Nhem.
– Hercegnő – sóhajtott Baekhyun. – Meg kell enni a reggelit, apáért, rendben kincsem? – kölyökkutya szemekkel figyelte gyermekét, mivel eddig mindig használt ez a fajta módszer.
– Nhem, nhem. Brrr – felemelte apró kis kezét a turmixgépre mutatva, úgy utánozva a hangját, miszerint ő most inkább banános italt kívánna.
– Értem kincsem. Ígérem kapsz banán turmixot, de kérlek előbb egyél a reggeliből – mondta Baekhyun majd elmosolyodva ismét feltartotta a kanalat. – Csak egy falatot! Fogadok, hogy finom az íze~A kislány úgy tekintett az ételre, mintha az ő halálos ellensége lenne.
– Nhem. – hevesen rázta a fejét mire édesapja gondterhelten felsóhajtott.
– Mit fogok tenni? – tűnődött fennhangon, óvatosan a kicsi oldalát megbökve, amire hangos nevetésbe tört ki. Egy pillanatra édesen nézte kislányát, ahogy nevet, majd egyet gondolva a kanalat óvatosan a kicsit szájába nyomta. Persze a kicsi egyből feleszmélt és kiköpte az ételt egyenesen az apja kezére.
– Megérdemlem – grimaszolt, és egy szalvétába törölte a piszkot.
– Rossz Appa – duzzogta a kicsi. Baekhyun fejében kigyulladt egy villanykörte. Ha megenné, és megmutatná a hercegnőjének mennyire finom, biztosan megenné.
– Hercegnő, nézd – mondta, majd óvatosan a kezei közé fogta a kicsiét, rávezetve, hogy az a szájába tegye a kanalat, aminek a tartalmát egyből bekapta. A kislány erre csodálkozva nézett. Kihúzta az apja szájából a kanalat, aztán hol az apját nézte, hol a kanalat, mivel nem értette miért ette meg azt a borzalmas ételt. Hallotta ahogy elégedetten hümmögve nyammogott a bébiételen, semmiféle undort nem vélt felfedezni, amit felettébb érdekesnek tartott. Eközben Baekhyun kíváncsian leste kislányát, hogy vajon mit fog tenni. Abba reménykedett, hogy így talán meg fogja enni, azonban makacsabb volt a kicsi mint gondolta. Egy határozott mozdulattal kilökte apja kezéből a bébiételt, szüntelenül a turmix gépet utánozva, jelezvén a férfinak, mit szeretne.
– De édesem, ezt nem szabad – gyorsan feltakarította majd mivel úgyse fogja a kicsi megenni a bébiételt, neki látott a banános turmixnak. Mindvégig a kislány tapsolva ujjongott a finom italnak, mikor pedig édesapja a kezébe adta, úgy nyammogott rajta mintha most ízlelné meg először. – Le sem tudod tagadni nagybátyádat – elbűvölve figyelte egyetlen gyermekét, aki viszont felkapta a fejét.
– Kookie bácsi? – bőszén kereste az említett férfit, mire Baekhyun hangosan felnevetett.
– Igen kincsem, Kookie bácsi nemsokára itt lesz.
YOU ARE READING
SuperM Reakciók
FanfictionPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee