25 ᵕ̈೫˚∗

309 15 2
                                    


♡Önbizalom növelés♡

– És mi a véleményed a rajongóidtól kapott támogatásról? – kérdezte kedvesen a nő. Jelenleg egy interjún ültök Los Angelesben, és soha nem voltál ennyire szorongva. Minden egyes sajtótájékoztatón és interjún keresztül mindent megtettél, hogy lépést tarts velük, illetve a fiúkkal. Alig értetted a legtöbb kérdést, de nem azért mert nem értetted volna a nyelvet, csupán annyira görcsbe rándultál az izgalomtól, hogy képtelen voltál bármire is normálisan felelni. Legtöbbször Mark vagy Baekhyun válaszolt ezekre a kérdésekre. Baekhyun tisztában volt a válaszoddal ezért is fordult mosolyogva feléd. 

– T/N? Szeretnél erre válaszolni? – ajkadba harapva bólintottál.

– Mindannyian különböző csapatból vagyunk. Különböző rajongóink vannak, szóval... – a kissé idősebb nő kérdező bólintott, mint aki érti, és arra biztatott, hogy folytasd. – Szóval nagyon boldoggá tesz minket, de sokszor felteszem azt a kérdést, hogy ez valóban jó nekünk, nekik? Hiszen valamilyen szinten egyek vagyunk, egyé kovácsolódik nem csak a csapat hanem a rajongó tábor is. Valóban készen vagyunk erre, hogy mindenkit összetartsunk. – egy pillanatra leszegted a fejed, hiszen erről senkinek sem mertél beszélni ez idáig, annak ellenére, hogy egész sokat töröd a válaszokon a fejed. – Nem tudom, fogalmam sincs mi lesz ennek a vége, de bízom a csapattársaimban és ezáltal magamban, a rajongókban is. Bízom abban, hogy képesek vagyunk valami olyat nyújtani, amit eddig egy előadónak sem sikerült – a fiuk csodálkozva néztek rád, meglepetten kivéve Baekhyunt. Bár az utolsó soraid őt is meglepték, ám magában mosolygott, hogy ennyire édes lány vagy. Az interjú hátralevő részében támogatóan reagáltál a többi tag válaszaira. Amint véget ért, és csoportos búcsú is megtörtént, mosolyogva kisimítottad a hajad és leléptél a színpadról. Azt beszéltétek meg, miszerint később egy étterembe mentek vacsorázni, ám még mielőtt bárhova is elindultál volna, Baekhyun óvatosan megérintette vállad. Értetlenül fordultál hozzá mivel fogalmad sem volt mi lehet a baj, ám egyből megnyugodtál mikor édes mosollyal figyelt téged.

 – Ha baj van, vagy csak szeretnél valakivel beszélni, én itt vagyok.

SuperM ReakciókМесто, где живут истории. Откройте их для себя