Ezt most lehet picit felkavaró lehet néhányotoknak, ezért csak az olvassa aki nem riad a gyilkosságtól. Bár attól még nem annyira durva szerintem, de igazából ez ízlés kérdése. Mindenesetre remélem elnyeri tetszéseteket. 🥰
♡ Megpróbálod megakadályozni, hogy megöljenek valakit ♡
*♡🅱🅰🅴🅺🅷🆈🆄🅽♡*
Miután hetekig megkötözött és bezárt a szobádban, Baekhyun megígérte, hogy elvisz vásárolni, mert ilyen jó, türelmes és szófogadó vagy. Látja benne miszerint valóban be szeretnél illeszkedni az ő világába, és ezt értékeli. Azonban van egy feltétel arra, hogy kimozdulj: mindvégig nyomkövető és bilincsnek kell lennie rajtad, nehogy megpróbálj elszökni. A kis kimozdulásotok után, Baekhyun észrevette, hogy figyelnek titeket. Jobban mondva csak téged. Árgus szemekkel figyelt, mintha arra várna, mikor csaphat le rád, és ez a melletted lévő férfit felidegesítette. Még csak szét se nézett, de valahonnét előkapott egy kést és gondolkodás nélkül az idegen férfi felé lökte. Ahogy elérte a vállát, ezzel egész félkarja csupa vér volt. A fájdalomtól hangosan felkiáltott, amire a körülötte lévő emberek felriadtak, majd gyorsan elmentek onnan, ahogy tudomásul vették mi is történt valójában. Olyan gyorsan történt minden, hogy egyszerűen képtelen voltál felfogni mi is történt az imént, csak az emberek rémült sikolya, illetve Baekhyun gyilkos tekintette árulta el a valóságot. Az említett higgadtan sétált egyre közelebb áldozatához, ki kétségbeesetten próbált menekülni a haláltól. Láttad, ahogy ismét elővesz egy kést és készen áll egy újabb csapásra, ám te nem hagytad. Magad sem tudod, honnét volt ennyi erőd de megragadtad kezét ezzel megakadályozva tettében.
– Kérlek, ne öld meg. Ne itt – suttogod, hogy csak ő hallja, óvatosan a rémült emberekre biccentve. Idegesen összeszorítja állkapcsát, valamint a kezében tartott kést annyira szorítja, hogy elfehérednek ujjai. Mérhetetlenül bosszantja, hogy nem teheti azt amit szeretne, hogy te ebben megakadályoztad. – Szerencséd, hogy jó kedvem van – köpi oda a szavakat a szenvedő férfinak, mire te megkönnyebbülten felsóhajtasz.
*♡🆃🅰🅴🅼🅸🅽 ♡*
Már-már betegesen birtokló volt veled szembe, és ez attól sem riasztotta el, hogy éppen a családi vacsorán voltatok. A családodnak fogalma sem volt arról, hogy tulajdonképpen a férfi kényszerít ebbe a kapcsolatban. Úgy tudták egyetemen tanít ezért is láthatnak olyan kevésszer, mivel messze laktok, időtök pedig alig van. Voltaképp ez némileg igaz, hiszen időtök valóban nincs de egyáltalán nem a szüleid által tudott okok miatt. Annyira birtokló, hogy még a házából sem mehetsz ki engedély nélkül, különben csúnyán megbánod. A bátyád folyton emlegette a régi közös utazásokat, és hogy ez mennyire megváltozott mióta együtt vagytok. Egyre szorongóbbnak érezted magad, ahogy bátyád mesélt, hiszen észrevetted Taemin viselkedésén, mennyire nincs ez ínyére.
– És akár Japánba is ellátogathatunk, ahogy mindig is szeretted volna hugi – mosolyodik rád boldogan belegondolva mennyire éreznétek jól magatokat – Meg van még az az alkalmazás? – nyúlna telefonodért, ám ezt már Taemin nem hagyja. Idegesen megmarkolja a kést, majd egyenesen bátyád kézfejébe szúrja.
VOUS LISEZ
SuperM Reakciók
FanfictionPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee