♡Amikor megtudják, hogy nem ők voltak először a biasaid ♡
♡*🅱🅰🅴🅺🅷🆈🆄🅽 ♡*
Tisztában volt azzal, hogy valószínűleg nem ő volt az első biasod, azaz nem rá figyeltél fel először. Persze be volt sértődve, viszont próbált úgy tenni mint aki nem foglalkozik vele. Több-kevesebb sikerrel, amit te mindig egy kuncogással jutalmaztál.
– De most komolyan nem én voltam az első? – háborodik fel mikor válaszként bólogatsz. Az már legyen a te titkod, hogy nagyon téved.*♡ 🆃🅰🅴🅼🅸🅽 ♡*
Mindig is szívén viselte bármi történt vagy történt veled, amiért nagyon hálás vagy, és mivel eddig még nem került szóba más aki esetleg a kedvenced lehetne, nem aggódott. De mikor megtudta, hogy nem ő volt az első biasod, kicsit összeromboltad a tökéletes világát, amit rólad épített fel.
– Ide kérek egy hatalmas csókot, mert fáj a szívem – csücsörit ajkaira mutatva, mire felnevetve teszel eleget kérésének.*♡ 🅹🅾🅽🅶🅸🅽 ♡*
Nem akarta beismerni, hogy más biasod is van, és ezt nem félt a tudtodra adni. Ugyan néha túl messzire ment, de tudtad, hogy nem gondolja komolyan, hiszen látszott rajta, leginkább csak bosszantani akar.
– Na jó, tudod mit? – csapod le a pultra a fakanalat, mivelhogy közösen főztök de párod ismét felhozta a bias listád –Te nem is szerepelsz a biasaim közt, nem is voltál az – kiáltod el magad, mire döbbenten nézz.*♡ 🆃🅰🅴🆈🅾🅽🅶 ♡*
Szép délután volt, minek kedvére megbeszélted pároddal, hogy az egész napot együtt töltitek. Vagyis a délutánt ugyanis reggel próbára ment. Mosolyogva, dúdolva készítettél el mindent a filmezős délutánra, ám Taeyong kicsit zavartan ért haza.
– Kicsim, miért nem mondtad, hogy én nem is voltam az első kedvenced? – meglepett kérdése az nem kétség, de ugyan hogyan mondhattad volna ezt el neki? Azért valljuk be, rosszul eset volna neki.*♡ 🆃🅴🅽 ♡*
Hihetetlen büszke volt arra, hogy ő az első biasod, legalábbis a mai napig ebben a hitben élt. Nem akartad neki elmondani, mert tudtad hogyan reagálna. Besértődött volna akárcsak egy kisgyerek, ám mikor véletlen kicsúszott az igazság a szádon, egész jól fogadta.
– Nem baj jagi, mert úgyis a pasid vagyok – húzta ki magát büszkén.*♡ 🅻🆄🅲🅰🆂 ♡*
Nevetve fogadta a „hírt". Meggyőződésed volt, hogy kicsit rosszul érinti majd, de ehhez képes csakúgy mint általában mindig, jókedvűen kacarászott rajtad. Épp a nappali kanapéján ültettek valami játékot keresve, mikor kibukott belőled az igazság.
*♡ 🅼🅰🆁🅺 ♡*
Nagyon ritka volt az olyan esetek mikor együtt főztetek. Nem azért mert párod nem segített volna, hiszen mindenben ott volt neked amikor csak szükséged volt rá, viszont te szerettél egyedül lenni a konyhában.
– Hát te? – kérdezed párod ki látszólag csokis sütit készít.
– Boldogság hormon amiért nem én vagyok az első kedvenced.
VOCÊ ESTÁ LENDO
SuperM Reakciók
FanficPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee