Itt lenne egy kekszi Kai NSFW alphabet. Kicsikét zavarba jöttem a wild cardnál, de remélem nem lett béna. Btw, a napokban megfordult a fejemben, hogy érdekelne-e titeket a fiúkkal egy dating alphabet? Hasonló ehhez csupán inkább softie. Vagy az as your boyfriend jobban tetszene? 🤔
*♡🅹🅾🅽🅶🅸🅽 ♡*
🅰 = Aftercare (Hogyan viselkedik az aktus után)
Jongin nagyon figyelmes lenne, egy meleg törölközővel törölné meg tested miután segített megfürdeni, majd csak az egyik éppen kezébe akadt felsőjét adja rád és máris ölbe kapva visz a szobába. Sokáig mesélne mindig apró dolgot a gyerekkorából míg te kényelmesen mellkasán fekszel.
🅱= Body part (Kedvenc testrészük)
Saját magán talán a combja, mivel sokszor megemlítetted mennyire szexi, ám partnerén a csípője a kedvence. Ugyanis szerinte akkora csípőtechnikád van ami figyelemre méltó.
🅲 = Cum (Hova szeret élvezni)
Általában óvszert használtok, mert nem szeretné ha gyógyszert szednél, és ilyenkor rendszerint leveszi magáról az óvszert, majd vagy a hasadra vagy pedig melleidre engedi örömnedvet. Viszont ha nagyon hevesek vagytok, akkor benned szeret leginkább elélvezni, utána pedig rohangálhat esemény utáni tablettáért.
🅳 = Dirty Secret ( Piszkos titok, amiről csak a hálószobában beszél)
Nagyon hosszú ideig még saját magától is megtagadta fantáziája szüleményét, ám mikor te tudomást szereztél erről, gondolkodás nélkül belevetetted magad. Meztelen vártad otthon, hogy így táncolj neki.
🅴 = Experience (Mennyire tapasztalt? Tudják-e, mit csinál?)
Megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik párkapcsolat téren is, hiszen nem te vagy neki az első, és azért egyesmást elcsent. Az egyéjszakás kalandok nála kicsit sem számítanak, ennek ellenére tudja mit csinál és nagyon is jól csinálja.
🅵 = Favorite position (Kedvenc póz)
Ez a hangulatától függ, leginkább. Van, amikor élvezi és egyenesen igényeli, hogy te legyél fölül, viszont van, hogy misszionárius a kedvence, ám nem a klasszikus. Imádja ha lábaid a nyakába van, hiszen így még mélyebbre hatolhat.
🅶 = Goofy (Hogyan viselkedik szex közben) Leginkább gyengéd, érzelmekkel teli ám mégis határozott mozdulatokkal okoz minél több örömöt mindkettőtöknek.
🅷 = Hair (Mennyire ápolt)
Nem preferálja a szőrzettett. Szerinte nagyon zavaró mert eltakarja-még ha minimálisan is-, a lényeget, amit legszívesebben minden percben figyelne.
🅸 = Intimacy (Mennyire gyengéd aktus közben)
Habár elég határozott, és csak úgy árad belőle a dominancia, igen csak romantikus alkat. Mindig a kedvedben jár, téged tesz előtérbe minden értelembe. Ez a hangulattól vagy az alkalomtól függ.
🅹 = Jack Off (Mikor magához nyúl)
Egyáltalán nem preferálja, mivel úgy gondolja azt az intenzív érzést, amit te okozol neki, semmivel sem tudja pótolni. És nem is akarja. Ám ha hosszabb ideig vagytok távol egymástól és éppen megkíván, rá van kényszerülve jobb kezére.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SuperM Reakciók
Hayran KurguPár perces rövid reakciók a SuperM srácokkal, egy-egy megadott témáról^^ 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔𝓈(05.05.24) #4 superm #6 taeyong #8 shinee