Prolog

2.5K 92 5
                                    

Dwunastoletnia dziewczynka siedziała skulona w kącie swojego domu. Cała drżała ze strachu widząc przed sobą nieznanego mężczyznę, który w jednym momencie rozszarpał ciało jej najmłodszego brata. Potem starszego, mamę, tatę... Kolory ścian nie były już tak jak wcześniej blade, zostały teraz przyozdobione przez szkarłatną czerwień. Z jej ust wydobył się cichy pisk. Potem nadeszły łzy, które zdawały się nie kończyć.

Mężczyzna w końcu zostawił już zmarłą matkę i zaczął zbliżać się do szatynki.
Chciała się cofnąć, jednak zorientowała sie, że za sobą ma tylko ścianę. Nic więcej. To nie bajka, żeby otworzyły się za nią tajemne drzwi. Nie ucieknie przed żądnym krwi człowiekiem. A może to wcale nie był człowiek?

Z rozmyślań oderwał ją oddech, który poczuła na swoim bladym ciele. Jej źrenicę się powiększyły, gdy zobaczyła jego szkaradną twarz.

— Nie jesteś człowiekiem, prawda? — zapytała. Stała się brzmieć poważnie, jednak jej głos się załamał.

Mężczyzna parsknął śmiechem i podrapał się po politycy rozbawiony.

— Oczywiście, że nie— jego głos był niezwykle nieprzyjemny i wszystko mówił wręcz beztrosko, jakby przed chwilą wcale nie zamordował rodziny lazurowookiej. — Nie słyszałaś o demonach, co dziewczynko? — na jego twarzy pojawił się chytry uśmiech.

Szatynka pokręciła przecząco głową, co jeszcze bardziej wprowadziło mężczyznę w lekki nastrój.

— No cóż nie mam całego dnia żeby ci to wyjaśniać — prychnął. — Jak szczęście ci dopisze po śmierci dowiesz się kim jestem — szarpnął ją za koszulkę i przycisnął do ściany. Wbił lekko pazura w jej szyję, z której zaczęła skapywać strużka krwi. — Sa-yo-na...

W tym momencie jego głowa odpadła. Dziewczynka aż podskoczyła z przerażenia. Jej wzrok skierował się na czarnowłosą kobietę, która przed paroma sekundami zabiła demona mieczem.

~~~

Uwaga!
Ten ff pisałam 2,5 roku temu i z tych wszystkich rozdziałów jedynie ten prolog jest poprawiony (wszystko wyjaśnione w "BARDZO WAŻNE!!!"). Więc proszę się nie rozczarowywać jak zobaczycie resztę. Uprzedzałam :D

Hashira Księżyca | Giyuu Tomioka x OC  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz